Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän soralla ajo on kivaa ja jos siitä nauttii jo kyykyllä, niin kunnon soralingolla se on jo sitten aivan taivaallista...Meneehän se. Tämänkin kesän se oli ainoa kulkupeli ja toimi ihan hyvin kauppakassina, mökkireissuilla, golffaamassa käydessä, työmatkoilla, radalla, kauniilla säällä, sateella, alpeilla, vuonoilla, motarilla ja hiekkateillä. Pikkupakkasilla ei oikein toimi käyttöpyöränä kuten myös muuttoautona toimii nihkeästi. Muuten ei paljoa tule mieleen tilanteita joihin se ei olisi omassa elämässäni sopinut. Lapsia sillä voisi olla nihkeätä kuskata päiväkerhoon. Ainakin jos suurpehettä paimentaa.
Edit: Sen verran piti vielä kommentoida, että mielestäni toi kyykky on itseasiassa todella hauska ajaa hiekkatiellä. Mutkaan sisään varovaisemmin, mutta sitten voikin ottaa parin sadan metrin powerslidejä ilman että tarvirtsee vaihteita vaihdella. Kyllä suomalaisella kovalla hiekkatiellä helposti vauhdin hurmaan pääsee. Katteet vaan vähän säälittää, niin siksi tuota hauskuutta joutuu rajoittamaan.
Unohdit listalta vielä kaupunkiajon ja suomalaiset maantiet...Jos ei ole tarvis kuskailla isompaa määrää tavaraa mukanaan, ei aja usein hiekkateillä, eikä aja paljon matkaa 2-päällä, niin mikäs siinä, kilokyykky sopii siinä missä moni muukin.
Mutta jos mikä tahansa noista vaatimuksista pitää täyttyä, sitten löytyy monta muuta parempaa vaihtoehtoa.
+1Kilokyykky lähtee viimeisenä tallista. Siitä riittää hauskanpitoon, reissuun, lentokenttävetoihin ja kaikkeen kivaan.
Ei sitä tarvitsekkaan oivaltaa erikseen... Sitten jos ja kun on kokemusta kyykkyistä ja pääsee (jos pääsee?) niiden makuun, on helpompi myös ymmärtää miksi niillä on niin hyvä ajaa reissuakin ja miksi moni sellaisen siihenkin hommaan valjastaa. Matkavessat ovat ainakin omaan makuun niin tylsiä ajettavia kyykkyjen rinnalla, ettei itsellä ole paljon miettimistä millä lähteä vaikkapa eurooppaa kiertämään.Ei tähän ole yleispätevää vastausta. Jollain palvelee varmasti hyvinkin, toisella sitten taas ei. En tosin oivalla miksi hommata kilokyykky matkapyöräksi, kun mukavampiakin vaihtoehtoja on tarjolla. Toisaalta, jos rataharrastus on tärkeää, niin kyllähän kyykky radalle paremmin sopii kuin matkapyörä.
Jaa, ei mulla tosin ole tarpeeksi kokemusta kilokyykyllä ajamisesta, mutta ei tarvitsekaan. Kyykky, kuin kyykky, niin ei ole minun ajokki, johtuen (minulle) sopimattomasta ajoasennosta. Kintut kramppaa nivusista saman tien, kun kyykyn päälle vääntäydyn.
Ei ole tosin customikaan minun ajokki, johtuen edelleen samasta syystä, eli minulle sopimattomasta ajoasennosta.
Kumpi lähtisi viimeisenä tallista olisikin vaikea päätös. Molemmat täyttää mainitut vaatimukset loistavasti.Kilokyykky lähtee viimeisenä tallista. Siitä riittää hauskanpitoon, reissuun, lentokenttävetoihin ja kaikkeen kivaan.
No ei kannata moisia miettiä... Niin hyvä setti sulla jo tuossa on.Kumpi lähtisi viimeisenä tallista olisikin vaikea päätös. Molemmat täyttää mainitut vaatimukset loistavasti.Kilokyykky lähtee viimeisenä tallista. Siitä riittää hauskanpitoon, reissuun, lentokenttävetoihin ja kaikkeen kivaan.
Toivottavasti tuollaista päätöstä ei tarvi tehä![]()
Kilokyykky on niin mukava nautintoväline...Jos ei ole tarvis kuskailla isompaa määrää tavaraa mukanaan, ei aja usein hiekkateillä, eikä aja paljon matkaa 2-päällä, niin mikäs siinä, kilokyykky sopii siinä missä moni muukin.
Mutta jos mikä tahansa noista vaatimuksista pitää täyttyä, sitten löytyy monta muuta parempaa vaihtoehtoa.