Sullon mun logiikka.Eihän kellään ole, mut pankilta tai rahotusyhtiöltä sitä löytyyEn mä ainakaan sais mitään säästettyä, vaan olen ottanu lainaa, jolloin tulee ikäänkuin pakkosäästettyä!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sullon mun logiikka.Eihän kellään ole, mut pankilta tai rahotusyhtiöltä sitä löytyyEn mä ainakaan sais mitään säästettyä, vaan olen ottanu lainaa, jolloin tulee ikäänkuin pakkosäästettyä!![]()
Eipä oikeestaan. Kyllä siihen vaikuttaa sitten ihan mekaaniset hommat; nokat, iskunpituus, imutorvien/pakoputkiston mitoitus yms...Voipi olla. Täytyy nyt miettiä tota hommaa vielä. Onko niillä ruiskun säädöillä mahdollista tuoda alakierroksille tehoa sen huipputehon kustannuksella?![]()
Paha sitä hallintaa on etukäteen opetella ilman pyörää. Sen tehon kanssa tulet kyllä juttuun tonnisen kanssa yhtä hyvin kuin kuussatasen kanssa. Vaikka paperilla erot ovat suuria niin lopullisessa suorituskyvyssä ei niinkään suuria eroja ole vaikka niitä tietenkin on. Tärkeintä on opetella jarruttamaan, väistämään sekä hallitsemaan pyörä mm. kaarreajossa, kovissa jarrutuksissa, kiihdytyksissä sekä näiden edellämainittujen erilaisissa yhdistelmissä.Eipä toimi toi video ei. Menee vaikeeksi, kai se on pakko päästä koittaan molempia, ennenkuin voi alkaa miettimäänkään eri vaihtoehtoja. Sitä vaan ajattelin kanssa, että ei kai se 1000cc hallinnasta lähde, mikäli ajaa maltillisesti, mutta siihen en sitten osaa sanoa kuinka maltillisesti täytyis päristellä (<3000rpm) että se olis hallittavissa.![]()
Noissahan ei taida mitään sellasta 'tehopiikkiä' tulla? Sen kanssa vois olla vaikeeta alkuunsa.
Muistaakseni kyseisestä pyörästä ilmoitettiin 65 heppaa, lisäksi pro circuitin tuubi, boyesenin läpät, se wisecon takomäntä + kantta laskettu. Tuo 70 oli tietty mutu arvio muttei se siitä kaukaksi jäänyt.Jep. Noin olen itsekin sen miettinyt, mutta alkoi mietityttämään uudelleen tähän ketjuun tulleiden kommenttien jälkeen, että jospa suoraan se isompi.![]()
ps. Mitä *** tarkoittaa wisecoitu? Ootko laittanut siihen wisecon takomännän ja sillä saanut sitä tehoa sen 7 hv (niistä ilmoitetaan 63 hv) lisää?![]()
Kyllä se kusiainen kannattaa ainakin kokeilla, jos siltä tuntuu. Merkittävin ero niissä on se, että kilonen lähtee joka vaihteella, mutta kusiaisella pitää pykältää että tosissaan tapahtuu.Musta kyllä tuntuu nyt (vaikka kuinka sanotte, että kyllä sillä 1000cc:llä voi alotella), että hommaan sen kuussatkun, koska näin pidemmän päälle mietittynä se rata-ajo kiinnostaa entistä enemmän. Se pienempi ois varmaan mukavampi siellä.
Juurikin näin. Moottoripyörät on sitten erikseen...kylla twini on silti aina twini...