Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NÄIN ON...Itselläni on ollut mitta jo jonkin aikaa täynnä näitä kiilailijoita.
Jotkut tekevät sen aivan tahallaan, luottaen isomman voimaan.
Koitan yleensä päästä näitä "karkuun". Joko kiihdyttämällä, tai jarruttamalla alta pois. Aina se ei kuitenkaan ole mahdollista.
Ja tuo puhuttelun pitäminen ei oikeasti auta yhtään.
Jos nätisti sanotaan, niin turpaan ehkä pitäisi vetää, että jotain jää sinne aivojen muistilohkoon. Toinen vaihtoehto on ottaa se peili siitä mukanaan, kun ajaa ohi, tai ajomonojenkokoinen klommo auton kylkeen.
Ja joo. Tiedän myös että turpaan vedossa voi jäädä myös saama puolelle.
Kyllä se minunkin mielestäni on valitettavasti juuri näin, 20 vuoden ajokortillisen iän Helsingissä viettäneenä. Aika paksua on tuo meininki tuolla, eikä suunta ole ainakaan parempaan päin.Kait se on se minä-minä, minä-itse, minä-ensin asenne, joka vaan entistä enemmän nostaa päätään, ja vastaava malli ruokkii itseään ja apinat matkii. Pitääkö sitä olla niin helvetin laiska?
KVG!Valmistaakohan kukaan prätkään munatelineitä...kauppareissuja varten.
Sellanen 4-munan teline riittää yhteen kauppareissuun![]()
Ja sit joku lahjakorttilainen vetäsee lipat rautaperceajollaan ja tulee huuteleen "Taas saatana joku vkl.rahtari levittäny öljyt tielle !"Pitäis vissiin ideoida mopon katteisiin autotarvikeliikkeestä tommonen snadi pissapojan säiliö pumppuineen. Katteeseen sitten vaan pissapojan suutin. Säiliön kun täyttää sillä käytetyllä Delvacilla, niin tulee hyötykäyttöön tuokin. Pikku plöräys kiilailijan sivuikkunalle tai tuulilasille, varmaan välittää viestinja kiitokset kiilailusta...![]()