kevätkäynnistys-problems..
Help!! En saa millään mopoani käyntiin. Seissyt tietty talven, olen tsekannu tulpat ja vaihtanut bensat (tyhjensin myös kohokammiot). Sitten olen vinguttanut moottoria ryyppy täysillä, ei kaasua.. aika kauan muttei anna mitään elonmerkkejä. Peli on GSF600 eli Mikuni kaasareilla varustettu rivinelkku. Mikähän täsäny mättää?
Help!! En saa millään mopoani käyntiin. Seissyt tietty talven, olen tsekannu tulpat ja vaihtanut bensat (tyhjensin myös kohokammiot). Sitten olen vinguttanut moottoria ryyppy täysillä, ei kaasua.. aika kauan muttei anna mitään elonmerkkejä. Peli on GSF600 eli Mikuni kaasareilla varustettu rivinelkku. Mikähän täsäny mättää?

Sitä en nyt saa pähkäiltyä mielessäni pystyikö yhden kaasuttimen tukossa olo huudattamaan sitten koko konetta.

En niin "kuluneita" ole nähnyt, että uusimiseen on tarvetta, neulaputket tietysti pari kertaa mittarin ympäri rullatussa. Enkä kyllä koskaan ole UÄ-pesuriakaan tarvinnut. Joskus on joutunut kuparijohdolla rassaamaan noita suuttimien reikiä varovasti, kun ei ole muuten auenneet.