Niin noo.. onko sillä nyt hirveesti eroa ajaako huhtikuussa muutamassa plusasteessa vai loka-marraskussa samoissa lämpötiloissaMä olen selkeästi a) tullut vanhaksi b) tissiposki c) mukavuudenhaluinen, kun en lähde huhtikuussa jo ajelemaan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin noo.. onko sillä nyt hirveesti eroa ajaako huhtikuussa muutamassa plusasteessa vai loka-marraskussa samoissa lämpötiloissaMä olen selkeästi a) tullut vanhaksi b) tissiposki c) mukavuudenhaluinen, kun en lähde huhtikuussa jo ajelemaan![]()
On sillä. Huhtikuussa on ajamattomia kuukausia takana ja loka kuussa on ajettuja. Itse lähden aikaisin keväällä liikkeelle, mutten sitten syys kylmillä enää jaksa. Keväällä sataa muutenkin vähemmän ja on aurinkoisia päiviä enemmän. Päivä pitenee keväällä kun syksyllä se lyhenee, keväällä siis odotellaan päivä lenkkejä ajellen kesää ja syksyllä ketsellaan sadetta sisältä ja toivotaan harmauteen edes vähän lunta.Niin noo.. onko sillä nyt hirveesti eroa ajaako huhtikuussa muutamassa plusasteessa vai loka-marraskussa samoissa lämpötiloissaMä olen selkeästi a) tullut vanhaksi b) tissiposki c) mukavuudenhaluinen, kun en lähde huhtikuussa jo ajelemaan
Kylmän kanssa aina pärjää kunhan vaan varustautuu!![]()
Juuri noista samoista syistä minä palaan asiaan vasta huhtikuun lopulla tai toukokuun alkupuolella. En sen puoleen ajele syksylläkään kovin pitkään. Eikä nykyään kyllä tule juurikaan lähdettyä kesälläkään huvikseen ajelemaan pilvisellä säällä, sateesta nyt puhumattakaan. Poutaa sen olla pitää.eiks yleensä maaliskuun lopussa startata... viime vuonna 28.3 ja edellisenä 26.3..
hiukan viileetä tosin ja paskasta mutta sitäkin hauskempaa...
Ihan vain kysyn, että mikä on tissiposki?Mä olen selkeästi a) tullut vanhaksi b) tissiposki c) mukavuudenhaluinen, kun en lähde huhtikuussa jo ajelemaan![]()
Ah, eli terveisiä pohjois-Pohjanmaalta.Ihan vain kysyn, että mikä on tissiposki?Mä olen selkeästi a) tullut vanhaksi b) tissiposki c) mukavuudenhaluinen, kun en lähde huhtikuussa jo ajelemaan
Hauska nimitys sinänsä.![]()
Niimmääki! Sinänsä tissi poskessa tai poskella on ihan kiva juttu!Ah mä oon nyt sanallisesti sivistetty![]()
Kun satakunnassa asustelin (5v sitte), niin samainen sana oli sielläkin joskus käytössä.Ah, eli terveisiä pohjois-Pohjanmaalta.Ihan vain kysyn, että mikä on tissiposki?Mä olen selkeästi a) tullut vanhaksi b) tissiposki c) mukavuudenhaluinen, kun en lähde huhtikuussa jo ajelemaan
Hauska nimitys sinänsä.![]()
njoo just näin.. puhtaasti fiiliksien mukaan! Sellanen ero tosin, että ei ainakaan jos on alle +15Otan mopon ajoon sitten kun huvittaa. Olkoon se sitten mikä tahansa päivä viikosta, numeronkin valkkaan 1 ja 31 väliltä, kuukausi osuu 1-12 väliin.
Eli selkeämmin... Ei mulla ole mitään tavoitetta ottaa mopoa käyttöön tiettynä päivänä. Kun on sellainen fiilis, että tarttis saada lehmä alle, niin sitten mennään baanalle.
Jos tuntui, että oli liian kylmä ja vitutti, niin sitten odottelen seuraavaa poltetta ja uusi yritys. Tulkoon se polte vaikka vasta syyskuussa, mitä sitä turhaan väkisin.
Viimeiset ajelut tein itsenäisyyspäivänä. Oli viileää, mutta kyllä siitä hyvän mielen sai. Samalla tyylillä kevättä kohti - Fiilisten mukaan.
Tiedän tunteen.Uusi pyörä tallissa.
Metriäkään en ole sillä ajanut.
Voiko pidempää talvea odottaa???
Huhtikuussa ajetaan, vaikka kuinka narskuis hampaissa!