Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et oo aiemmin aatellu selkään päästäToiveena että maaliskuun loppupuolella pääsis viimeistään selkään...![]()
itseä ei niin tuo pöly haittaa jostain syystä mutta se prkleen märkä kura velli mitä ekat 2viikkoa tuppaa tiellä lillumaan harmittaa kohtuuttomastiHuurre on kyllä kova jätkä kun se tuolla jäällä jutaa raskaalla matkapyörällä.
Onko muilla samaa ongelmaa keväisin kuin minulla? Nimittäin aina on vain siirtynyt ajot kesemmäksi siitä syystä,että tiet pölisee ja mulla se tulehduttaa silmiä,en tiedä onko se nastan pölyä vai mitä se on. Kunnon vesisateen jälkeen ei mitään ongelmia.![]()
Tossa on jo asennettaJOOOVAIN...
![]()
......Naaaa, no sit ku väylä torneätreskin kohal näyttää tältä ja aurausmerkit muutenki alkaa sojottaa somasti sivuil...
![]()
Tuo on hyvä tietää, että ei vaihda sitä komeaa kilpitelinettä pois ennen kuin kelit paranee.varsinkin kun olen vihdoinkin ymmärtänyt nykyaikaisten ns. urheilullisten pyörien käsittämättömän kokoisten takalokari/kilpiteline hässäköiden olemassa olon syynne meinaan toimivat varmaankin takalokarina toisin kuin pelkkä rekisterikilpi jolloin koko pyörä/kuskin selkä on avain kurassa heti kun nopeus ylittää 40km/h.![]()
JaahasMä oottelen kovasti sitä mekanikin burnis -videota.![]()
![]()
Se on varma kevään merkki.![]()
Meksu vois semmosen mullekkin lähettää niin tiedän milloin kevät alkaaMä oottelen kovasti sitä mekanikin burnis -videota.![]()
![]()
Se on varma kevään merkki.![]()