Kliketi-klikTuliskohan tällaisella mitään helpotusta ketjujen puhdistukseen??http://kettenmax-at.prossl.de/shop/index.php(Miten tän saa linkitettyä?)
Itse ajattelin tilata ja kokeilla tuollaista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kliketi-klikTuliskohan tällaisella mitään helpotusta ketjujen puhdistukseen??http://kettenmax-at.prossl.de/shop/index.php(Miten tän saa linkitettyä?)
Itse ajattelin tilata ja kokeilla tuollaista.
Seuraavaks voit sitten kokeilla vaikka moottorisahan teräketjuöljyä, sillä saa mäheet sotkut kanssa. Joskus nuorempana tuota tuli koitettua polkupyörän kettingeissä huonolla menestyksellä. Ei nitissyt mutta siivo oli aika jees.eilen tiputin kuumat delvacit koneesta ja niillä sudin pensselillä ketjuja, puhtaampaa tuli ja hirvee sotku![]()
Ja tämähän menee porukalle läpi kuin väärä raha...Miksi pitää puhdistaa? Olen rasvannut harvakseltaan ketjuvahalla (Castrol) puhdistamatta kertaakaan ja mittarissa 30200. Eivät ole vielä edes venyneet.
just tuosta postailin tuolla aikasemin.Onkohan tällainen näppärä apuväline:
![]()
Kokemuksia?
Eipä onnistu katkaisematta irrottaminen ainakaan rääräässä. Siinä on haarukassa joku jäykkääjä, jonka läpi ketinki menee, taitaa olla ihan yleinen vaiva ja siitä on juttua kuvien kanssa tuolla jossain arkistoissa.Ei välttämättä tarvitse katkaista jos ottaa takahaarukan irti.
Diesel toimii hyvin ketjujen putsaukseen tuon edellämainitun harjan kanssa.Suzukin manuaalissa käsketään pesemään/ puhdistamaan ketjut dieselöljyllä. Eikös lamppuöljy (valopetrooli) aja saman asian? Kokemuksia?
Lamppuöljyllä pesin viimeksi ja hyvin kyllä lähti. Dieselillä pesin kerran ja toimi sekin. Lamppuöljystä jäi parempi mielikuva mutta lähtökohdat ei välttämättä olleet samat kun ei tiedä millä edelliset omistajat on ketjujansa ruiskuttaneet.Suzukin manuaalissa käsketään pesemään/ puhdistamaan ketjut dieselöljyllä. Eikös lamppuöljy (valopetrooli) aja saman asian? Kokemuksia?