Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aikoinaan EN Kawastani katkesi hihna n. 30 t kilsan kohdalla. Hihnassa tosin oli jo valmiina totennäköisesti kiven tekemä reikä josta kohdasta hihna meni poikki. Onneksi oli vauhtia vähän ja melkeen kotipihalla joten vahingot eivät koituneet suuriksi..Kenellä on muuten hihna katkennut tai hajonnut ja monenko ajokilometrin jälkeen? Noista tuntuu olevan aika paljon mutua liikkeellä, mutta harvasta paikasta olen lukenut että jollakin olisi henkilökohtaisesti niin käynyt.
Allekirjoitan Goosen sanat....En vertailisi ketjun ja kepin kestävyyttä keskenään. Kumpaakin joutuu huoltamaan, toista 30000 km välein, toista aika paljon useammin.turhaa nyky ketjuilla enää kartaanista höpöttää .
vanhenee se kartaanikii ja sit maksaa
hyvät ketjut hyvin hoidettuna kestävät nykyisin pitkään
kaikki voimansiirrot vaatii huoltonsa ja ikuista kun ei ookkaan
Itse olen ajanut samalla keppipelillä (-80) vuodesta -85, yli varttimiljoona kilsaa mittarissa takana, eikä yhtään osaa ole keppiin tarvinnut vielä vaihtaa, että se sen kalleudesta ja vanhenemisesta. On tainnut keppi jonkun kerran maksaa itsensä takaisin ketjurataspaketien hinnoissa, huolettomuudesta puhumattakaan.