Aika turhat slalomit hiekalla otti kyllä kuvaajakin tuossa videossa, mutta onneksi pysyi pystyssä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole ensimmäinen kuski, eikä ole viimeinen kuski, joka ajaa ulos tai nurin, ihan vaan sen takia että edellä menevä kuski ajaa ulos tai nurin.Desmosedici sanoi:Aika turhat slalomit hiekalla otti kyllä kuvaajakin tuossa videossa, mutta onneksi pysyi pystyssä.
scuuba sanoi:Ei ole ensimmäinen kuski, eikä ole viimeinen kuski, joka ajaa ulos tai nurin, ihan vaan sen takia että edellä menevä kuski ajaa ulos tai nurin.
Paremmissakin piireissä noita nähty. Oisko jopa ihan motogeepeessä ja wsbkssa.
Desmosedici sanoi:Näinhän se on, mutta aika reilulta takamatkalta tultiin, mutta varmaan katse ja ajatus nauliintui edessä ajavan kippaamiseen.
Whiteee sanoi:Mikä on apeksi?
Ihan vaan pohdin valmiiksi kumpaan ryhmään ilmoittaudun.
Niin ja kai niitä ratapäiviä järjestetään vieläkin?
Jonezi sanoi:Virallisesti mutkan kohta missä ollaan lähimpänä sisämutkaa. (Tästä saadaan vielä foorumivääntö).
Se tuntui silloin,että keskiryhmä olis voinut olla parempi. Kuinkakohan iso ero on hitaalla ja keski ryhmällä? Ihan vaan pohdin valmiiksi kumpaan ryhmään ilmoittaudun. Niin ja kai niitä ratapäiviä järjestetään vieläkin?
itl sanoi:Hidas ryhmä on usein aika hidas (Alastarolla +2min aikoja). Jos on kokemusta rata-ajosta niin se keskihidas voisi olla oikea. Jos siis ryhmien nimet on edelleen samat eli hitaimmasta nopeimpaan:
- Hidas
- Keskihidas
- Keskinopea
- Nopea
Verrattuna amatöörimäiseen kaasunräpeltäjään : Mä avaan kaasun tonnarilla jo siinä kohdassa ku sä päästät jarrun. Katoin elokuun kisasta parhaan sektorini.T1mppa sanoi:Tiukka kysymys.
Missäs raati sanoo apeksin olevan mun ajolinjoissa? Onko molemmissa apeksi samassa kohdassa?
Vanhalla Alastaron asfaltilla ajoin nopean oikean röykkyjen takia hieman veto päällä. Eli olin siis jo kevyesti kaasulla ennen mutkan keskikohtaa.
Uudella asfaltilla en enää näin aja, vaan jarrutan pitkälle mutkaan sisälle ja kaasulle mennään jonkin verran mutkan jälkeen.
Vanhalla asfaltilla ajat oli ~2 sekkaa hitaammat. 2021 koitan saada parannettua ennätystäni 1,5-2 sekuntia![]()
PrivateeR sanoi:Verrattuna amatöörimäiseen kaasunräpeltäjään : Mä avaan kaasun tonnarilla jo siinä kohdassa ku sä päästät jarrun. Katoin elokuun kisasta parhaan sektorini.
Pistä longitudinal acc käppyrä näkyviin. Ja pistä vastaus Nopeen ryhmän triidiin.T1mppa sanoi:Tiukka kysymys.
Missäs raati sanoo apeksin olevan mun ajolinjoissa? Onko molemmissa apeksi samassa kohdassa?
Vanhalla Alastaron asfaltilla ajoin nopean oikean röykkyjen takia hieman veto päällä. Eli olin siis jo kevyesti kaasulla ennen mutkan keskikohtaa.
Uudella asfaltilla en enää näin aja, vaan jarrutan pitkälle mutkaan sisälle ja kaasulle mennään jonkin verran mutkan jälkeen.
Vanhalla asfaltilla ajat oli ~2 sekkaa hitaammat. 2021 koitan saada parannettua ennätystäni 1,5-2 sekuntia![]()
JMH sanoi:Markees kehui, että on fyysisesti helpompaa ajella sateessa loukkaantumisen jäljiltä. No, Apikka oli hetken letkuissa, joten kaipa se sama sääntö pätee koneisiinkin... ja vitut.
Tää ei vain läheJarrukahva on lähes hyödytön kun tuolla vesilammikoiden seassa suksii, ja vaikka porukka painaa ohi oikealta ja vasemmalta kaksinkertaisella vauhdilla, ei vaan viesti mene korvien väliin, että pitoa olisi vähän enemmänkin.
Posia se, että sadekelin enkoista jäätiin 0,5 ja nyt oli astetta rankemmassa kunnossa rata. 1.47,8 ja 1.47,0
Tällainen kauden avaus.