Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa tököttiä oon ketjuihin lyöny, olin sitte hitaassa ryhmässä, vai SM-lähtöruudukossa... elikkä ensin suihkutan ketjun Motul Chain Cleanilla, sitte pyyhin paskat pois, ja sitte Motul Chain Lube perään. Hiton hyvin on toiminu joka ikisessä pyörässä (en oo kuralla ajanu).aandi sanoi:Mitäs tököttiä laitatte arvon keskiryhmäläiset ketjuihinne radalle entä maantielle?
aandi sanoi:Mitäs tököttiä laitatte arvon keskiryhmäläiset ketjuihinne radalle entä maantielle?

JMH sanoi:Vaihteluväli on päivässä nopeaan ja vuosia hitaassa.
Olet mun näkemyksen mukaan keskiarvoa nopeampi nousija.
Jos olit se punavanteinen pyörä jolle kellotin aikoja, ni mä oisin tullu susta ohiAlexci sanoi:Hauska oli huomata että keskiryhmässäkin sitten jopa pääsi ohitteleen muita eikä kukaan tullut ohi![]()
(2-päällä)Yks vihje minkä voin antaa, että siin vaihees ku tulee fiilis että "nytpä mä käännän mutkaan" ni odota vajaa sekunti ennenku oikeesti lähet kääntämään... Koska varsinki ekalla kerralla porukka menee apexeihin aaaaaaaivan hitosti liian aikasin ja exit menee persiilleen ku pääsee liian myöhään kaasulle.Alexci sanoi:Vinkkejä Alastaroon btw kavereilta?
Jos ajoasento on oikean suuntainen ja vauhti tulee ajolinjasta, niin jatka samaan malliin.Alexci sanoi:Tai sitten oli erilainen taso kun yleensä?![]()
Vinkkejä Alastaroon btw kavereilta?
Menossa ekaa kertaa sinnekkin ehkä 25pvä
PrivateeR sanoi:Jos olit se punavanteinen pyörä jolle kellotin aikoja, ni mä oisin tullu susta ohi(2-päällä)
...ellet sitte nopeutunu 5 sekuntia vielä siitä mitä kellotin
Entiiä yhtään kierrosajoista kun en saanu RaceChronoa toimimaan.![]()
Alexci sanoi:Entiiä yhtään kierrosajoista kun en saanu RaceChronoa toimimaan.

No sit en ois enää 2-päällä tullu ohi. Mä kellotin samalle jannulle hitaassa 1:30. 2-pääl meni just toi sama 1:27Kipe_ sanoi:Kellotin sulle portilla about 1:25-1:27 aikoja ennen sitä pitkää endoa.![]()
Kipe_ sanoi:Kellotin sulle portilla about 1:25-1:27 aikoja ennen sitä pitkää endoa.![]()

Todellakin. Istut nimittäin aivan pystyssä mutkissa. Sulla on aika varmasti sama syndrooma ku minulla oli alussa. LUULIN ja TUNTUI että nojaan nii maa perkeleesti mutta totuus oli että nojasin vain päällä alaviistoon.Alexci sanoi:Ajoasennossa tekemistä vielä

PrivateeR sanoi:pääsin kuin pääsinki iha siihe nopean ryhmän marginaalin paikkeille parinkymmenen kierroksen jälkeen.
Mun ekat kierrokseni Motoparkissa :
1:36.16
1:35.62
1:37.00
Päivän päätteeksi meni 1:32.0. Seuraavana päivänä tuli 1:31.0. Sitä seuraavana päivänä 1:29.4.
kurja sanoi:Tuolla rataharjoitteluinfossa on kerrottu nopean rajaksi motoparkkiin 1:42 eli aika paljon hitaampi ku 1:36, onko infossa virheellinen aika?