• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Keskiryhmän kuskit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nitrous sanoi:
Tuohon listaan vois kai lisätä Metzeler Racetec K3 interactit, toimii hyvin ilman lämppäriäkin ja riittää nopeen ryhmän kyytiin ihan heittämällä.

Nää meinasin itselle tilata, kuullu sen verran hyvää.

Metzeleristä on myös tuo uusi versio racetec rr k3. Viime kesän oli alla(myös tulevan) ja voin suositella!

finn sanoi:
Itse olen viime vuodet käyttänyt Contin raceattack eduroa takana, raceattack softia edessä. On toiminut hyvin ilman lämppäreitä, kun ajaa ensimmäisen kierroksen lämmitellen. Molemmat vaihtoehdot katu kelvollisia. Conti raceattack compound enduro on hinnaltaan katurenkaiden luokkaa.

Mulla itellä on tosi huonoja kokemuksia noista Contin race attackeista jonkun vuoden takaa. Voi tietysti olla, että rengas on kehittynyt viime vuosina, mutta ainakaan pari vuotta taaksepäin Race attackin pito ei ollu edes samalla tontilla Mezin K3:n ja muiden vastaavien kanssa.

Manska- sanoi:
Metzeleristä on myös tuo uusi versio racetec rr k3. Viime kesän oli alla(myös tulevan) ja voin suositella!

No niinpäs olikin, hyvä kun nostit esille. Itse muistelin, että Interact olis ollu vielä se uusin, mutta sehän päivittykin jo vuos vai kaks sitten. Ei oikein meinaa pysyä mukana näissä kuviokumeissa enää kun ajaa pelkästään slikseillä.

Nitrous sanoi:
Mulla itellä on tosi huonoja kokemuksia noista Contin race attackeista jonkun vuoden takaa. Voi tietysti olla, että rengas on kehittynyt viime vuosina, mutta ainakaan pari vuotta taaksepäin Race attackin pito ei ollu edes samalla tontilla Mezin K3:n ja muiden vastaavien kanssa.

Mielestäni viime vuodet toimineet ok.

Linkki https://lifeatlean.com/continental-conti-race-attack-review/

Peltsii sanoi:
Taidan päätyä noihin metzelereihin. Eli racetec interact k3 vai racetec rr k3 ?

Ite ottasin sen kumpaa halvemmalla saa, molemmissa riittää pito ihan kevyesti nopeen ryhmän kyyteihin.

Nitrous sanoi:
Ite ottasin sen kumpaa halvemmalla saa, molemmissa riittää pito ihan kevyesti nopeen ryhmän kyyteihin.

Hinnassa ei eroa. Molemmat 250€ setti koossa 120/70 ja 190/55.

Laitetaan siis racetec rr k3 tilaukseen.

Renkaista puheenollen, pitäisi hommata renkaat joilla pytyy ajamaan kohtalaisia metrejä myös tourinkia.
Diablo rosso corsa? Ilmeisesti suht ajettava myös radalla?

Deeptone sanoi:
Renkaista puheenollen, pitäisi hommata renkaat joilla pytyy ajamaan kohtalaisia metrejä myös tourinkia.
Diablo rosso corsa? Ilmeisesti suht ajettava myös radalla?

No se tai M7RR. Pirellillä hienoinen etu radalla, touringissa päinvastoin.

Peltsii sanoi:
Www.mynetmoto.com

Olen tuolta tilannut renkaat jo muutaman vuoden

E: RR malli olikin 260€

gp503.de ja gp-reifen on myös semmosia paikkoja mistä löytyy välillä hyviä tarjouksia. Tosin ennen kuin pistää ulkomaille tilausta niin kannattaa ratakumeista pyytää tarjous esim. Wehniäisen Karilta (KVR) tahi Motostore24:stä. Esim. viime kesänä sai Suomesta ihan samaan hintaan sliksit kuin ulkomailtakin.

Pirelli Supercorca SP kumeilla nyt ajeltu..
Milläs vauhdeilla kannattais siirtyä noihin SC seos kummeihin..
Hinnassa kuitenkin eroa.. Vauhtia taisi kertyä alastarolla viime kesällä viimeisellä rutistuksella 1.32:paikallatuulee:

Jardu sanoi:
Pirelli Supercorca SP kumeilla nyt ajeltu..
Milläs vauhdeilla kannattais siirtyä noihin SC seos kummeihin..
Hinnassa kuitenkin eroa.. Vauhtia taisi kertyä alastarolla viime kesällä viimeisellä rutistuksella 1.32:paikallatuulee:

Kokeilemalla tuo selviää. Ei se sp mikään huono kumi ole, mutta jos meno tuntuu seoskumeilla varmemmalta, niin jatkaa niillä. Esim. Käytetyillä slickseillä kokeilu ei maksa juuri mitään. Pirellit on yleensä aika anteeksi antavia, vaikka niitä ei sais ihan täyteen käyttölämpöön (pois lukien uus sc0).

suizaki sanoi:
Kokeilemalla tuo selviää. Ei se sp mikään huono kumi ole, mutta jos meno tuntuu seoskumeilla varmemmalta, niin jatkaa niillä. Esim. Käytetyillä slickseillä kokeilu ei maksa juuri mitään. Pirellit on yleensä aika anteeksi antavia, vaikka niitä ei sais ihan täyteen käyttölämpöön (pois lukien uus sc0).

Kiitokset vastauksesta.. Nyt tarvitaan tukea valintoihin.

Jardu sanoi:

Mä ajelin viime kesänä 1.30-1.32 tasaiseen tahtiin ja hyvin vielä pärjäsi. En muuten vielä seoskumeja hommaisi mutta kun tulee niin pirunkalliiksi ja sain sopivasti toiset vantteet. Toisiin tulee trail attackit ja toisiin jotkin dunlopin siloset.

Ite taisin ostaa seoskumit kun vauhti oli jotain 35-37 ja ihan hyvin piti. Lämppäreillä oletus että lähdetään.

Jardu sanoi:

Ostat joltain nopeen ryhmän kuskilta puolikuntoset SC:t ja kokeilet, että onko eroa SP:hen. Jos ei ole, voi jatkaa huoletta SP:llä, jos tuntuu SC paremmalta niin ostelee niitä. Käytännössä ilmasta kokeilla noita jos käytettyjä haalii. Etusella ajaa noita vauhteja koko kesän ja takasellakin useemman päivän.

Back