Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vetomies sanoi:Turvavälin pitäminen taaksepäin on aivan yhtä tärkeää kuin edessäkin. Ajonopeus on valittava siten, etteivät amatöörit ohittele. Silloin välttyy monelta vaaratilanteelta ja ongelmalta.
Markq sanoi:Tänään kotia päin ajellessa Sipoon Nikkilästä Keravan suuntaan 50;n alueella parivaljakko volvo+biimeri tuli turhan likelle, väistin bussipykälle ja annoin heidän jatkaa kisaansa. Ei ole kivaa kun roikutaan kilvessä kiinni.
taiger sanoi:Soratiellä kolmonen silmään ja takarengas pyörimään 140 km/h. Tekee mieli jättää turvaväliä.![]()
Messier sanoi:Tiistaina sattui lapin erämaassa eteen touring armada joka taittoi matkaa muodostelmassa. Aikani roikuin siinä perässä ihmetellen kun ei elettäkään tuon tukon purkamiseksi, sata varmasti puhelimet käytössä joten kyllä tiesivät että kiireisempi tienkäyttäjä haluaisi ohi.
Sitten sain noin puolet siitä letkasta ohitettua niin seuraava edessä olija alkaa ajamaan keskiviivan päällä, että minua et ainakaan ohita. Onneksi jonkun kilometrin jälkeen siirtyi oikealle, että nyt saa mennä.
Pyörällä tuon armadan väliin kyllä olisi mahtunut ihan ok, mutta autolla ei ole oikein kiva tunkea pieneen väliin.
pyh sanoi:Ohitettavan tehtävä ei taida kuitenkaan olla ohittajan ajonopeuden arviointi, eikä varsinkaan ohituksen estäminen?
Havis sanoi:1, kysymys: Letkan ajonopeus, oliko yli vai alle rajoituksen?
2. kysymys: Ajoitko hälytysajoneuvoa?
3. kysymys: pääsit kuitenkin ohi?
Mulle on sattunut useita näitä, yleensä hapsutakkeja. Ei anna tietä ei millään. Yleensä ajan tikkari +10% En ymmärrä mikä vittu siinä on ettei voi väistää, hieman tietä antaa. Pääsen kyllä ohi ei siinä, mutta onko se niin kova pala jos joku haluaa mennä ohi.Messier sanoi:Tuskin yli, tikkari tai alle.
En.
Pääsin, mutta huomattavan paljon vähemmän harmitusta minulle sekä näille rinnakkain ajajille jos ajaisivat jonossa normaalein välein.
Nythän se oli 40 metrin tiivis paketti ilman välejä.
Tahallaan järjestetty.
Ja sitten vielä kaupanpäälle tämä keskiviivan tallaaja.
ktv sanoi:Mulle on sattunut useita näitä, yleensä hapsutakkeja. Ei anna tietä ei millään. Yleensä ajan tikkari +10% En ymmärrä mikä vittu siinä on ettei voi väistää, hieman tietä antaa. Pääsen kyllä ohi ei siinä, mutta onko se niin kova pala jos joku haluaa mennä ohi.
Kötöstelijä sanoi:Ajorata on ihan sallittu paikka pyöräilijöille. Sikailevat autoilijat se ongelma on.
https://yle.fi/uutiset/3-12006757
Asennekasvatusta kaivataan kovasti täällä perähikiällä.