Mulla on itellä todettu silimien sisäisissä aurauskulmissa sellaista heittova, että näkee kahtena. Mutta kun kahtoo yhtellä silimällä näkee yhtenä, joten olen tota vuorotellut väliin vasenta ja oikeeta silimää, nin ei haittaa.
Toisaalta vaikuttaa se, että oon niin perkaleen kiero, että satulassa suorassa istuminen on mahdoton tehtävä.
Kolmanneksi tiet on kaltevia, sinne ojjaan päin.
Neljänneksi ajan siinä vasemman kulumisuran oikeanpuoleisessa rinteessä, joten sen pitäis kuluttaa oikeeta puolta renkaasta enämpi.
Neljäjapuoleksi tien mutkat ovat jyrkempiä oikeelle, kun tapaan ajella kuitenkin enimmän aikaa oikeella kaistalla, ja mutkissa usein pysyn kaistallani enimmän aikaa.
Mutta mulla ei tommosta kulumista ollukkaan, että en sitten tiijä...
Toisaalta vaikuttaa se, että oon niin perkaleen kiero, että satulassa suorassa istuminen on mahdoton tehtävä.
Kolmanneksi tiet on kaltevia, sinne ojjaan päin.
Neljänneksi ajan siinä vasemman kulumisuran oikeanpuoleisessa rinteessä, joten sen pitäis kuluttaa oikeeta puolta renkaasta enämpi.
Neljäjapuoleksi tien mutkat ovat jyrkempiä oikeelle, kun tapaan ajella kuitenkin enimmän aikaa oikeella kaistalla, ja mutkissa usein pysyn kaistallani enimmän aikaa.
Mutta mulla ei tommosta kulumista ollukkaan, että en sitten tiijä...