• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kenellä on FJR 1300 takapuolen alla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bmw cowboy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tiedustelen tässä vaan, onko täällä useampiakin
FJR kuljettajia ?

Voitaisiin kenties joskus vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia.

smile_org.gif

Sellaisella minä tänään töihin tulin. Ja joe ei sitä kukaan yön aikana pölli, olen aamullakin vielä sellaisen omistaja.
smile_org.gif

Niin, Belgiassa majailen. Maksaa melkein puolta vähemmän uusi Fjärrä täällä...

Etititotitointi; Sijainti kartalla.

Juuri elokuun alussa sellaisen hankin. Messee peli. Kilsoja kertynyt vasta työmatkoista tosin.

Olen Espoosta. Mites muut?

Lisää tulee saitilleni.

Onhas tässä kuulumisia jo vaihdeltukin foorumissa
062802jumpie_prv.gif

Tokihan se olisi kivaa nähdä muissa merkeissä ihan real life
033102beer_1_prv.gif

Terve!

Mullakin on FJR, ostin alkuvuodesta, asuinpaikka Helsinki. Kyllähän sitä vois pitääkin kokoontumisajon, mutta mahtaako tänävuonna vielä ehtiä? Ei oo kunnon kelejä enään kauaa jäljellä...
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Täällä ollaan Kymenlaaksossa.FJR -03 toista kesää ajossa,mittarissa 20tkm.

Terveisiä Keravalta,

No FJR tuli hankittua kevätkesästä. Nyt pitäisi viedä ensimmäiseen 10k huoltoon ja uusia kohta myös renkaat.

- Onpa hieno pyörä! -

sport05.gif

Eipä ole vielä valitettavasti, mutta vielä se päivä koittaa kun vaihdan XJ900:sen FJR:ään. Siihen asti vain kuolaan ja kuolaan ja kuolaan ja..........

Gallubin ehteenvetoa tähän saakka:

FJR kuskeja siis löytyy ainakin,
Hesasta, Espoosta, Keravalta, Lahdesta, Tampereelta, Kymeenlaaksossa ......

Ja missäs vielä
confused_orig.gif

Hämeenlinna Aulanko voisi olla puolueetonta maata esim. tai tiedän että hämeenlinnalaiset kokoontuvat jossakin mukavassa paikassa (ranta maisemissa)
confused_orig.gif

Olisiko tulijoita
confused_orig.gif

062802moto_prv.gif

Kyllä meitä Oulun seudultakin löytyy, mutta pyörä menossa seisomaan tulevana sunnuntaina 12.9. 7000 paikoin märkää kilometriä takana tälle kesälle. FJR on loistopeli.
smile_org.gif

Kellä muulla mahtais olla samaa ongelmaa keulan kanssa kun mulla. Kaasuttaessa ja jarruttaessa keula niiaa ja tosi syvään. Säätövara käytetty loppuun. Ei kovin hyvä mun mielestäni ja piti olla niin hyvä rauta, mutta ei sovi kyllä urheilulliseen ajoon sitten pätkän vertaa. Takapääkin on löysä, mutta parantuu Öhlinsillä ja köyhtyy 1000 eeroo. Muilla samanlaisia kokemuksia. Etupää maksanee noin 500 eeroo lisää, mutta kyllä tolla hinnalla olis pitäny saada jo vehje jota ei tartte paikkailla kovinkaan paljoa.

Mitkähän öljyt siellä keulassa mahtaa olla? Omani kun tuntui alkuun liiankin kovalta ja takana ei ole tarvinnut vetää säätöjä läheskään tappiin edes 2 + kamat päällä. No, voihan se olla makuasiakin, mutta mielestäni Fjärrän alusta riittää kyllä muuhunkin kuin nakkikioskilla käyntiin tai autobaana-ajoon.

Terve

Mielestäni jotain hämärää on tuossa niiamisessa.

Minä kyllä mielestäni kiihdyttelen ja jarruttelen välillä ihan
reippaasti, mutta ilmiö on minullekin outo ??

wink.gif

Back