• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kemora la 1.9 klo 10-18 & su. 2.9 klo 11-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hookala
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tässä ketjussa julkaistaan tietoa Kemorassa lauantaina 1.9 ja sunnuntaina 2.9 järjestettävistä ratapäivistä.

Ajoaika alkaa lauantaina 10.00, ilmoittautuminen klo 09.00- 09.29 ja ensimmäinen ajajakokous järjestetään klo 09.30. Toinen ilmottautuminen/ajajakokous järjestetään klo 11.30 eikä ensimmäisestä ilmottautumisesta/ajajakokouksesta myöhästyneet pääse ajamaan ennen kun ovat osallistuneet toiseen ajajakokoukseen.

Sunnuntaina vastaavasti ajoaika alkaa klo 11, ilmoittautuminen klo 10-10.29, ajajakokous klo 10.30 ja myöhemmin saapuvien ilmottautuminen/ajajakokous 12.30

Liput tapahtumaan Kaupasta . Muista myös tutustua ratapäivien toimitusehtoihin.

Lippuvuorot:
Lauantai..........portti.................1..................2
10-12..............Kriisi............grandi67...........röti
12-14..............Bandit-R...........sipi...............laatite
14-16..............vuohi.............rantaile...........nabula
16-18..............fox...............T1mppa............Pena1
Varalla Killa

Sunnuntai.......portti.................1.................2
11-13.............fox...................killa.............nabula
13-15.............grandi67..........röti...............pena1
15-17.............Kriisi................Timppa1.......laatite
17-18.............Bandit-R...........sipi..............vuohi
varalla rantaile

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Cat sanoi:
Miks mun kaupassa ei näy kuin 17.7 alastaro ja 20-22.7 kemora ja 19.7 botnia?

Koska et ole Motorg Ry:n jäsen ja näiden loppu kesän päivien myynti on toistaiseksi auki vain jäsenille, luultavasti lähipäivinä aukeaa muillekin.

Hitaan lippuvuorot molemmille päiville haussa :) YV tai sms o4o 551 6565

EDIT: näitä ei tarvii, jännetupentulehdus pitää huolen siitä ettei tarvii ajaa :itkupilli:

Mahtuuko jonkun kyytiin tyttö ja pyörä? Olisin menossa perjantaiksi Espoosta Botnialle ja (eli lähtö torstaina), sieltä Kemoraan lauantaiksi ja sunnuntaiksi. Vaihtoehtoisesti jos jollain on kärry niin mun autolla se voitaisiin vetää, oma kärry pöllittiin kesä-heinäkuun vaihteessa.

Kuljetuksesta mulla olis vaihtarina tarjota Kemoralla Vanhalta Meijeriltä majoitus pe-su, 2 hlön huone on varattuna.

Kriisi sanoi:
Mahtuuko jonkun kyytiin tyttö ja pyörä? Olisin menossa perjantaiksi Espoosta Botnialle ja (eli lähtö torstaina), sieltä Kemoraan lauantaiksi ja sunnuntaiksi. Vaihtoehtoisesti jos jollain on kärry niin mun autolla se voitaisiin vetää, oma kärry pöllittiin kesä-heinäkuun vaihteessa.

Kuljetuksesta mulla olis vaihtarina tarjota Kemoralla Vanhalta Meijeriltä majoitus pe-su, 2 hlön huone on varattuna.

Sama suunta on mullakin, ensin Botniaring ja sitten Kemora la-su. Kuomullisen kärryn lainaan töistä, mutta pitää vaan tarkistaa, että pyörä(t) mahtuu sinne sisään. Voit laittaa yv:tä asiasta.

Myynnissä olisi keskiryhmän liput molemmille päiville Kemoraan. Kaupastakin taitaa löytyä vielä, mutta itse en työtilanteen takia tuonne pääse, joten osta mieluummin minulta niin ei harmita.

edit: liput meni kaupaksi Danikolle

Työreissun takia hitaanryhmän jäsenhintaiset liput myynnissä lauantaille ja sunnuntailla. Laita yv:tä tai viestiä osoitteeseen warriorod ÄT hotmail piste com :)

Oisko jollaki mökkimajoitusta varattuna tuolta, mihin vielä mahtuis yks henkilö?

Jatkan kyselyä täällä, eli löytyisikö keneltäkään PK-seudulle menevältä tilaa autosta/kärristä tytölle ja pyörälle sunnuntaina ajojen jälkeen? Menokyydin kuski on nössö ja lähtee jo lauantaina pois, koska "muuten tekee tiukkaa herätä maanantaina töihin" :grin: Osallistun toki matkakuluihin!

Viestiä voi laittaa YV:llä tai sähköpostiin danikopur (miumau) gmail (piste) com !

EDIT. Ja tämä tulikin kuntoon, eli kyyti saatu! :) Kiitokset Grandi67:lle.

Viimeksi muokattu:
Minä ja mun pyörä kaipaisi myös autokyytiä Tampereen/Pirkanmaan seudulta joko Botnialle torstai-iltana ja siitä Kemoraan tai mahdollisesti Kemoraan perjantai-iltana ja Kemoralta takaisinpäin sunnuntaille, pelkkä paluumatkakin riittäisi. Luonnollisesti korvausta vastaan.

Tarjolla liputusvuoro 31.8. botniaring ja 1.9-2.9. Kemora. Ensisijaisesti annetaan pakettina.

YV:llä tavoittaa tai nol nel nol nol 598798

Passaiskohan 1:30 -1:40 aikoja köröttelevä amatööri paremmin keski- vai hitaaseen ryhmään?

Bondi sanoi:
Passaiskohan 1:30 -1:40 aikoja köröttelevä amatööri paremmin keski- vai hitaaseen ryhmään?

Jos ajat on lähellä 1:40 niin hidas, mutta jos lähempänä 1:30 niin keskinopea. Tai jos kierrosajat elävät tuossa 10 sekunnin haitarissa niin ehdottomasti hitaaseen. Kierrosajan iso heilahtelu on selkeä merkki ajamisen epävarmuudesta ja mahdollisesti myös yliyrittämisestä.

Sunnuntain lippu on vielä kaupan! YV:tä vaan. Pääsen eroon tuosta.
Jäsenhintaan vaikkapa (itse en ole jäsen).

pena1 sanoi:
Tarjolla liputusvuoro 31.8. botniaring ja 1.9-2.9. Kemora. Ensisijaisesti annetaan pakettina.

YV:llä tavoittaa tai nol nel nol nol 598798

Mihin ryhmään toi Kemoran loppuvuoro mahtanee olla?

-Mika-

Back