• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kemora la 1.9 klo 10-18 & su. 2.9 klo 11-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hookala
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moi,
paikkoja näyttäisi olevan vielä jäljellä verkkokaupassa, poislukien liputusvuorot sekä lauantain keskiryhmä. Lupailin jo kahvilanpitäjälle, että tullaan oikein isolla porukalla viettämään kaunista alkusyksyn viikonloppua. Joten auttakaapas nyt minua toteuttamaan tämä lupaus ja lähtekää mukaan kauden viimeiselle Kemoran reissulle.

//Andy

Onko perjantaiksi pk-seudulta kukaan tulossa Vetelin suuntaan siten, että kyytiin mahtuu yksi kpl naisia? Itse menen (oletuksella, että sääennuste lupaa edelleen pääosin sateetonta) Jurvaan torstai-illaksi ja mukana kulkee kamat. Polttoainekustannuksiin ym. tietenkin osallistutaan. Takaisin tulee sitten allekirjoittaneen kyydissä. Jos kyytiä ei löydy, niin tulee sitten junalla/bussilla perässä.

Viestiä voi tyrkätä luuriin (050 359 7204) tai maililla (jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Mulla on mukana jonkun verran ylijäämäkamaa myytäväksi (renkaita, yksi uusi nahkapuku koko 52, kisahanskoja useita kokoja jne.) Sopii tulla hakemaan ylimääräiset veks syyshintaan. Keväällä kaikki taas kalliimpaa.

Jukka

Minulta joutaa La-Su keskiryhmän liput, ei nyt riitä virta lähteä töitten jälkeen puksuttamaan motorhomella poikki Suomen...enkä saanut täältä jumalan selän takaa ketään mukaan lähtemään, nii olkoon tällä kertaa. Johan tuolla tuli Kemoraa tälle kesälle kuitenkin 8 päivää tahkottua niin ei jää niin sapettamaan.Tuplasti aiempaan kuitenkin.
Jos noista lipuista saa sen 35e. per päivä niin kai pyöritään kohtuukorvauksissa?

Paikalle pääseville hauskaa ratatoimintaa, koittakaa saada mopot ja kuskit ehjänä talviteloille.

Soittele jos liput kiinnostaa:050-3098402 niin ei tarvitse minun täällä chattailla sen enempiä.

Missä porukka majoittuu? Huhtaniemen mökeissä? Onko kellään tilaa mökissä pe-la yölle yhdelle jantterille? Laittakaapa YV jos tilaa löytyy.

Viimeksi muokattu:
micky1000 sanoi:
Missä porukka majoittuu? Huhtaniemen mökeissä? Onko kellään tilaa mökissä pe-la yölle yhdelle jantterille? Laittakaapa YV jos tilaa löytyy.

Foxmannissa. Suurinpiirtein sama hinta aamiaisineen ku huhtaniemessä

sakker6 sanoi:
Minulta joutaa La-Su keskiryhmän liput, ei nyt riitä virta lähteä töitten jälkeen puksuttamaan motorhomella poikki Suomen...enkä saanut täältä jumalan selän takaa ketään mukaan lähtemään, nii olkoon tällä kertaa. Johan tuolla tuli Kemoraa tälle kesälle kuitenkin 8 päivää tahkottua niin ei jää niin sapettamaan.Tuplasti aiempaan kuitenkin.
Jos noista lipuista saa sen 35e. per päivä niin kai pyöritään kohtuukorvauksissa?

Paikalle pääseville hauskaa ratatoimintaa, koittakaa saada mopot ja kuskit ehjänä talviteloille.

Soittele jos liput kiinnostaa:050-3098402 niin ei tarvitse minun täällä chattailla sen enempiä.

Jäsen liput kyseessä?

Hitto! Ajattelin etten ota sateisia mukaan ollenkaan tälle viikonlopulle.
Sit menin katsoman sää ennusteen ja parempi on kai ottaa sadekelin renkulat mukaan et ainakin ajamaan pääsee kun Kemoralle asti on päässyt.

Toivotaan et keli olisi mitä parhain eli ajamaan pääsisi kuivalla radalla.
Nähdään varikolla!

BANDIT-R sanoi:
Hitto! Ajattelin etten ota sateisia mukaan ollenkaan tälle viikonlopulle.
Sit menin katsoman sää ennusteen ja parempi on kai ottaa sadekelin renkulat mukaan et ainakin ajamaan pääsee kun Kemoralle asti on päässyt.

Toivotaan et keli olisi mitä parhain eli ajamaan pääsisi kuivalla radalla.
Nähdään varikolla!

Olen seuraillut forecan ennustetta koko viikon ja hiljalleen se on parantumassa. Pari tippaa saattaa tulla jompanakumpana päivänä, mutta uskoisin, että kuivalla päästään vetämään pääosin.

Ottakaa lämmintä vaatetta mukaan, aamut on ainakin mukavan kirpeitä 10-12 asteisia.

//Andy

AnDy sanoi:
Olen seuraillut forecan ennustetta koko viikon ja hiljalleen se on parantumassa. Pari tippaa saattaa tulla jompanakumpana päivänä, mutta uskoisin, että kuivalla päästään vetämään pääosin.

Ottakaa lämmintä vaatetta mukaan, aamut on ainakin mukavan kirpeitä 10-12 asteisia.

//Andy

Norjalaiset ainakin ennustaa vielä sadetta lauantai aamulle ja sunnuntaille. Sademäärä on kyllä aika pien, mutta riittävä pitämään radan märkänä. www.yr.no Tuolta ihmettelemään Forecan ennustetta tarkempaa säätä.

Nitrous sanoi:
Norjalaiset ainakin ennustaa vielä sadetta lauantai aamulle ja sunnuntaille. Sademäärä on kyllä aika pien, mutta riittävä pitämään radan märkänä. www.yr.no Tuolta ihmettelemään Forecan ennustetta tarkempaa säätä.

Nojoo, ennusteet on ennusteita ja nämä sataa/ei sada -tyyppiset arvonnat voi kääntyä ihan miten päin. Jaksan silti uskoa, että kuivalla päästään ajamaan. Elä Esa nyt masenna jengiä näillä norjalaisten viisauksilla...:;):

//Andy

GuessWho sanoi:
Esa on nyt niin liekeissä ku se siirty alastarolla nopeista tosinopeisiin :jpstyle:

Eipä se vajaan kolmen kymmenyksen parannus kovin kummonen ollu. ;) Toivotaan, että pysyy kuivana, että saadaan ratakurssi lauantaina vedettyä läpi.

Back