• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kemora la 1.9 klo 10-18 & su. 2.9 klo 11-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hookala
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ville S. sanoi:
Tossa pari videota keskiryhmästä, tärisevää ja tylsää kuvaa mutta näettepä sieltä ehkä omaakin ajoa, paria pyörää tuli kuvattua enemmänkin.

Kiitos videoista! Ensimmäisellä videolla olevaa omaa ajoani joudun katselemaan häpeää tuntien. Liikkuminen on liian vähäistä ja uusilla renkailla oli koko ajan epävarma olo. Vaihdoin slickseihin Metzeler CompK harrastelijarenkaat, joiden pitäisi kestää paremmin. Kylmällä ilmalla tuntui takarengas liukkaalta ja kun Kemorassa ei kovin paljon kovia jarruja ole, niin ajattelin eturenkaan viilenevän ajossa ja siksi en uskaltanut kurveihin heittäytyä (selityksiä :grin:).

tamik87 sanoi:
Kiitos paljon kuvista!

Ei kestä kiittää, kittilinssi ei vaan ole oikein projuttu näissä kisakireissä tunnelmissa, paremmalla putkella saisi kaukaa tarkempia kuvia kun ei oikein uskalla kuitenkaan ihan ajolinjalle tunkea kuvaamaan.:kääk:

teemu.k.anttila sanoi:
Jälkimmäiselle kaatujalle taisi käydä pahemmin. Tietääkö joku kuinka kävi?

Leikattu pariin otteeseen Oulussa, nyt jo siirretty Jyväskylään. Vähän kaikkea vauriota. Kirjoittelee varmaan itse joskus tarkempia tietoja, kunhan sen verran tervehtyy. Itse odottelen, että pääsisi katsomaan lasarettiin.
Kalustosta ei muuta tietoa, kuin kuulemma pyörän vielä tekee..? Ei ole ollut päällimmäinen huolen aihe viime aikoina.

TunturiTT sanoi:
Leikattu pariin otteeseen Oulussa, nyt jo siirretty Jyväskylään. Vähän kaikkea vauriota. Kirjoittelee varmaan itse joskus tarkempia tietoja, kunhan sen verran tervehtyy. Itse odottelen, että pääsisi katsomaan lasarettiin.
Kalustosta ei muuta tietoa, kuin kuulemma pyörän vielä tekee..? Ei ole ollut päällimmäinen huolen aihe viime aikoina.

Pikaista paranemista kuskille järjestävän seuran puolesta.

Back