Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teemu BT sanoi:Kiitos, se olikin loppujen lopuksi niin helppoa..
Luultavasti tie käy mökin suuntaan pe illalla, mutta katsotaan kuinka käy.. Itseä tietenkin innostais jäädä ajeleen enemmänkin..
To - pe välille ainakin vois majoituksen keksiä(2hlö), ajatuksia otetaan vastaan.. =)
![]()

rodder sanoi:Mites toi varikolla yöpyminen maksaako jotain ja onko kemoran rata keskellä metsää eli kun siellä siemaasee ohrapirtelöä niin onko radalta kävelymatkan päässä mitään paikkaa mistä saa juomaa/ruoka vai onko omat eväät ainut vaihtoehto? ajattelin josko sitä lähtis ratailua harrastamaan kaikki 3 päivää kun lomakin päällä.
Ei kuivu jos ilmankosteus on 80-95% tjsp.wbaum sanoi:Ennusteet näyttää jopa okoolta sään suhteen. Vaikka välillä kuurottelis nii rata pitäis kuivua hyvin nois lämmöis.
scuuba sanoi:Jos jollain sattuis oleen uutta tai käytettyy dunlopin etusta myydä sopuhintaan, nii mulle voi tyrkyttää kemorassa.
Ja kaikki sellasetkin tod näk kelpaa mitä olet heittämässä pois...
scuuba sanoi:Jos jollain sattuis oleen uutta tai käytettyy dunlopin etusta myydä sopuhintaan, nii mulle voi tyrkyttää kemorassa.
Ja kaikki sellasetkin tod näk kelpaa mitä olet heittämässä pois...
Kyllähän tuo kelvannee.Tumppi sanoi:Mulla olis hyvä -10 mallin 6813 sliksi jos kelpaa. Halpaan, vie helvettiin -hintaan
- T -
Tästäkin varmaankin tulee kaupat.tuhti sanoi:8813 vuodelta 12 lähtee alusta vinkeillä jos et parempia saa
Käytetty siis mutta käsittääkseni oikein säilitetty.
zekelius sanoi:Moikka,
Meinasin tulla korkkaamaan rataneitsyyden perjantaina, ja tuli sellainen mieleen, että kelpaako tuollaiset AS kevyet varrelliset ajokengät vai pitääkö olla kovat saapikkaat?
- Seke -
scuuba sanoi:Tästäkin varmaankin tulee kaupat.
shyhander sanoi:Moottoripyöräilyyn tarkoitetut varusteet riittää hitaassa ryhmässä. Ei tarvitse olla ratasporttikamoja, mutta ei sitten kannata yrittää liikoja, koska kruisailuun tarkoitetut varusteet ei suojaa eniten täysiä ajavaa aloittelijaa asvaltilta. Ei siis rajojen hakua ilman nahkoja.