• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kemora 24.6. - 26.6.2016 (pe-su, juhannus)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nonni nyt on juhannus suunnitelmat lyöty lukkoo. Pakko päästä ajaa :) hulluutta on monenlaista

S^Hansu sanoi:
Kellään mökissä, tai meijerillä huoneissa/toissa tilaa? Laitan huomiseen mennessä soittaen muussa tapauksessa.

Mä olisin kiinnostunut majoituksesta myös, pe-su välille. Näyttäisi kauden avaus osuvan tähän ja ostin jo pe ja la liput, sunnuntain ajot riippuu muusta poppoosta milloin ollaan lähdössä takaisin Turkuun, mutta joka tapauksessa sunnuntain puolella.

Habbax sanoi:
Mä olisin kiinnostunut majoituksesta myös, pe-su välille. Näyttäisi kauden avaus osuvan tähän ja ostin jo pe ja la liput, sunnuntain ajot riippuu muusta poppoosta milloin ollaan lähdössä takaisin Turkuun, mutta joka tapauksessa sunnuntain puolella.

Vanhassa meijerissä oli ainakin muutama tunti sitten vielä tilaa örkeille.

Niin, mullahan on meijerillä kahden hengen huone varattuna ja siinä toinen punkka vapaana. Eli jos siellä paikat on loppuunmyyty niin vielä yksi on tarjolla.

compinho sanoi:
Niin, mullahan on meijerillä kahden hengen huone varattuna ja siinä toinen punkka vapaana. Eli jos siellä paikat on loppuunmyyty niin vielä yksi on tarjolla.

Mä voisin ottaa punkan vastaan jos huolit kaveriksi. Onko toi to-su vai pe-su?
Oon sisäsiisti ja muutenkin lupsakka kouluttajan alku.

Onko varikolla yöpyminen poistunu muodista? :dunno: Joutuu pian vielä itsekin harkitsemaan majoitusta, ettei tarvitse yksin grillailla varikolla. :D

Compinholla nimenomaan koko huone varattuna? Ymmärsin soitosta, että täyttävät puolia huoneita, jos kun osapuolille käy. Kuten omalla kohdalla, eli aamulla ei enää ollut tyhjiä huoneita.

Varikkonukkuminen mennee jossain kohtaa kokeiltavaksi, jos karavaari hankkii teltan ja grillin. Tosin varmaan kävisin illalla moikkailemassa/saunomassa mökeillä tms. Riippuen toki kuinka paljon porukkaa varikolla.

...reilu viikko lomaan. :)

Pekksu sanoi:
Onko varikolla yöpyminen poistunu muodista? :dunno: Joutuu pian vielä itsekin harkitsemaan majoitusta, ettei tarvitse yksin grillailla varikolla. :D

Perjantain liputus saatu, lauantaille kelpaisi vielä, jos joku ei pääsekään tulemaan. :)

Ei taida olla enää muodikasta :D motoparkissa oli viime vkl varikolla tosi hiljaista. Kärryssä aattelin kemorassakin nukkua :D

Mitäs rengasta Kemoraan? Foreca lupaa tällä hetkellä ajopäivän ajalle lämpötilaksi +18- +23. Muistan viisaampien kertoneen että Kemorassa toimii hieman kovempi seos, mutta riittääkö tuo lämpötila? Kemoran oma paras kierrosaika 1:15, mutta nyt vielä talviterässä, arvioisin 1:20 vauhtia ja siitä lähdetään parantamaan, etenkin hitaissa mutkissa. Kumivaihtoehtoina olisi Battlax R10 type 2 (hard) ja 3 (medium) sekä Pirelli SC1. Tuo SC1 on 2013 paistoa (samoin kuin Battlaxit, eli ei ole Evo), josta olen löytänyt kahta eri kelisuositusta, ns. yleisrengas ja toinen suositus vain lämpimän kelin rengas. 1:15 kyytiä tietysti ajaa vaikka pelkillä vanteilla, mutta nyt on nuo kumit valittavana :p

http://www.pirelli.com/mediaObject/..._TDB2013_low/original/PIRELLI_TDB2013_low.pdf sivu 10

http://www.pirelli.com/mediaObject/...ingFlyer-HP/original/05-PI-RacingFlyer-HP.pdf sivu 3

Brocol sanoi:
Mitäs rengasta Kemoraan? Foreca lupaa tällä hetkellä ajopäivän ajalle lämpötilaksi +18- +23. Muistan viisaampien kertoneen että Kemorassa toimii hieman kovempi seos, mutta riittääkö tuo lämpötila? Kemoran oma paras kierrosaika 1:15, mutta nyt vielä talviterässä, arvioisin 1:20 vauhtia ja siitä lähdetään parantamaan, etenkin hitaissa mutkissa. Kumivaihtoehtoina olisi Battlax R10 type 2 (hard) ja 3 (medium) sekä Pirelli SC1. Tuo SC1 on 2013 paistoa (samoin kuin Battlaxit, eli ei ole Evo), josta olen löytänyt kahta eri kelisuositusta, ns. yleisrengas ja toinen suositus vain lämpimän kelin rengas. 1:15 kyytiä tietysti ajaa vaikka pelkillä vanteilla, mutta nyt on nuo kumit valittavana :p

http://www.pirelli.com/mediaObject/..._TDB2013_low/original/PIRELLI_TDB2013_low.pdf sivu 10

http://www.pirelli.com/mediaObject/...ingFlyer-HP/original/05-PI-RacingFlyer-HP.pdf sivu 3

Jos paistaa aurinko niin SC1 takana pitäs toimia jo ihan kivasti, jos on pilvessä niin SC2 on varmempi vaihtoehto taakse. Tosin toiminee se SC1 sillonkin. Bridgen seoksista ei muista sano muuta kuin, että ovat mustia ja pyöreitä.

Brocol sanoi:
Kumivaihtoehtoina olisi Battlax R10 type 2 (hard) ja 3 (medium)

Toi type 2 on toiminut mulla takana samoissa vauhdeissa ihan kelillä kuin kelillä, myös kemorassa.

- T -

Joo koskaan en oo kemoralla käynyt ja kumminkin uskalsin nopean ryhmän liput ottaa. Muilla radoilla selkeästi oikea nopeusryhmä ja keskiketterässä ei ehkä kannata toisten linjoja kopioida :)- Pystyiskö joku pikkasen näyttää linjaa ettei itse lähde härväämään toisten eteen? :right: Olis mukavaa.

m1kk0 sanoi:
Joo koskaan en oo kemoralla käynyt ja kumminkin uskalsin nopean ryhmän liput ottaa. Muilla radoilla selkeästi oikea nopeusryhmä ja keskiketterässä ei ehkä kannata toisten linjoja kopioida :)- Pystyiskö joku pikkasen näyttää linjaa ettei itse lähde härväämään toisten eteen? :right: Olis mukavaa.
Eiköhän sieltä useampiki löydy, kemoran linjat nyt ovat ainakin omasta mielestä paljon helpompia omaksua kuin jonkun alastaron tai parkin. Ei sillä että ite olisin niitä omaksunut :D

Ryhmävalintasi on oikea.

m1kk0 sanoi:

Jos ei kukaan muu ilmottaudu niin tuu nykii hihasta pe ekalle setille.

Tuun pe paikan päälle. Rykäsen kunnon kännit :D ja Lasu ajamassa ja silloinki välillä liputtamassa. No kattellaan jospa jonkun perässä peesailis ekan setin

Ei millään jaksa ajella prätkällä Helsingistä Kemoraan ja takaisin. Ajattelin vuokrata pakun. Aikataulu: lähtö perjantaina(perjantaiksi ei lippua), paluu sunnuntaina ajojen jälkeen.

Olisi mahdollista saada ilmaiselsi kärry lainaan, joten jos jollain kiinnostusta lähteä jakamaan kustannuksia / ottaa mun pyörää kärryssä oman auton perään tolla aikataululla laittakaa yv tai txt 050 viisviisviis 4692

Lahjoitan:

2016 Kemora 26.6. Liputusvuoro
Ryhmä:
Keskinopea

Edit: Vastuu liputusvuorosta siirretty; "rantaile"

Varikkotelttapaikka tarjolla, 2*4m paikka, la-su 20e. Varustukseen kuuluu jääkaappi, kaasugrilli, 4G, spotify, sterkat.

Alustansäädöt noin 20e, sisältäen jälkikonsultaatiot/ reklamaatiot (ts jos et oo tyytyväinen, niin säädetään lisää).

Alustaopastus, rata-ajon teoria ja käytännön opastus (keskiryhmässä). Pistä viestiä/ tule nykimään hihasta, niin katsotaan joku sopiva paketti.

IRC:n säädettävät (20-100 astetta)& lämpötilanäytölliset, 10e pvä.

Kulmaventtiileitä, 10e/kpl.

Rengaspainoliuskoja, 50c/liuska.

Tarviiks joku jotai tarvikkeita/ työkaluja? (jousipuristin, check)

Yyveetä jos jne, kiits.

Back