Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
S^Hansu sanoi:Kellään mökissä, tai meijerillä huoneissa/toissa tilaa? Laitan huomiseen mennessä soittaen muussa tapauksessa.
Habbax sanoi:Mä olisin kiinnostunut majoituksesta myös, pe-su välille. Näyttäisi kauden avaus osuvan tähän ja ostin jo pe ja la liput, sunnuntain ajot riippuu muusta poppoosta milloin ollaan lähdössä takaisin Turkuun, mutta joka tapauksessa sunnuntain puolella.
compinho sanoi:Niin, mullahan on meijerillä kahden hengen huone varattuna ja siinä toinen punkka vapaana. Eli jos siellä paikat on loppuunmyyty niin vielä yksi on tarjolla.
Pekksu sanoi:Onko varikolla yöpyminen poistunu muodista?Joutuu pian vielä itsekin harkitsemaan majoitusta, ettei tarvitse yksin grillailla varikolla.
Perjantain liputus saatu, lauantaille kelpaisi vielä, jos joku ei pääsekään tulemaan.![]()
Brocol sanoi:Mitäs rengasta Kemoraan? Foreca lupaa tällä hetkellä ajopäivän ajalle lämpötilaksi +18- +23. Muistan viisaampien kertoneen että Kemorassa toimii hieman kovempi seos, mutta riittääkö tuo lämpötila? Kemoran oma paras kierrosaika 1:15, mutta nyt vielä talviterässä, arvioisin 1:20 vauhtia ja siitä lähdetään parantamaan, etenkin hitaissa mutkissa. Kumivaihtoehtoina olisi Battlax R10 type 2 (hard) ja 3 (medium) sekä Pirelli SC1. Tuo SC1 on 2013 paistoa (samoin kuin Battlaxit, eli ei ole Evo), josta olen löytänyt kahta eri kelisuositusta, ns. yleisrengas ja toinen suositus vain lämpimän kelin rengas. 1:15 kyytiä tietysti ajaa vaikka pelkillä vanteilla, mutta nyt on nuo kumit valittavana
http://www.pirelli.com/mediaObject/..._TDB2013_low/original/PIRELLI_TDB2013_low.pdf sivu 10
http://www.pirelli.com/mediaObject/...ingFlyer-HP/original/05-PI-RacingFlyer-HP.pdf sivu 3
Brocol sanoi:Kumivaihtoehtoina olisi Battlax R10 type 2 (hard) ja 3 (medium)
Pystyiskö joku pikkasen näyttää linjaa ettei itse lähde härväämään toisten eteen?
Olis mukavaa.Eiköhän sieltä useampiki löydy, kemoran linjat nyt ovat ainakin omasta mielestä paljon helpompia omaksua kuin jonkun alastaron tai parkin. Ei sillä että ite olisin niitä omaksunutm1kk0 sanoi:Joo koskaan en oo kemoralla käynyt ja kumminkin uskalsin nopean ryhmän liput ottaa. Muilla radoilla selkeästi oikea nopeusryhmä ja keskiketterässä ei ehkä kannata toisten linjoja kopioidaPystyiskö joku pikkasen näyttää linjaa ettei itse lähde härväämään toisten eteen?
Olis mukavaa.
m1kk0 sanoi:Joo koskaan en oo kemoralla käynyt ja kumminkin uskalsin nopean ryhmän liput ottaa. Muilla radoilla selkeästi oikea nopeusryhmä ja keskiketterässä ei ehkä kannata toisten linjoja kopioidaPystyiskö joku pikkasen näyttää linjaa ettei itse lähde härväämään toisten eteen?
Olis mukavaa.