• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KEHÄKESSA Maanantaisin 19.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En lupaa mitään. Muuutto ulkomaille vie kohtuullisesti aikaa. Ja perhettäkin pitäisi nähdä. Mutta katsotaan...

Edit. Kirousvihre... Ulkomaille ollaan vasta menossa.

Lähetetty minun GT-I9195I laitteesta Tapatalkilla

Viimeksi muokattu:
WhiteRabbit sanoi:
Oliko porukkaa eilen kessellä? Boltin kanssa tossa pariviikkoa takaperin läppäiltiin tän kauden tikkareista.. onko uutta tietoo.. makean nälkää olis..:grin:, ennen ku kaikki viikon duunivuorot vaihtuu iltaan:;):

Kyllä mä jossain vaiheessa sen tikkariletkan vedän. Pitäis vaan osua ajokelit ja vapaa-aikaa samalle päivälle. Mut viimeistään kun loma alkaa niin vedän letkan tai pari.

:grin: Vapaa-aika ja kelit muakin hualestuttaa.. meni loppuviikon iltavapaat taas paikkaillessa toisten saikkuja.. no onhan noita iltavapaita ensviikol :jpstyle:

Koskapa huomisex on luvassa ukkosta ja sateita kävin tänää vetää immersbyn ja boxin kaarteita, enkä sit jaksanu enää jäädä kessalle odottelee miittiä, mut olkaa hauskasti:thumbup::grin:

Tuleekohan muita mopolla paikalle... Ei viitsis pukeutua poikkeavasti :grin:

Olinko mä tapani mukaan hukassa vai oliko osallistuminen tänään pikkasen ohkasempaa?

Re: KEHÄKESSA Maanantaisin 19.00

Väärässä paikassa oikeaan aikaan?
Oli meitä siellä reilu kymmenen.. tosin mopolla oli liikenteessä vain muutama :)

Se voi olla....olevinani olin Kessalla klo 19 mut ilmeisesti en....stnan turisti, aina eksyksissä :jpstyle:

...tai sit hämäännyin pyörien puutteesta

Itse en kerenny tällä kertaa. Aletaan olla semmoisia motoristeja jotka kuljettaa mopoja pakuissa ja peräkärryissä.
Katumopoilusta jäänyt vaan kaverit ja tämä sosiaalinen puoli. Ajellaan me joskus tielläkin, mutta se tuntuu aika nihkeeltä. kun on tottunut vetää radalla ja metsässä omaa täysii. Ilman poliisin pelkoa.

Bolt sanoi:
Itse en kerenny tällä kertaa. Aletaan olla semmoisia motoristeja jotka kuljettaa mopoja pakuissa ja peräkärryissä.
Katumopoilusta jäänyt vaan kaverit ja tämä sosiaalinen puoli. Ajellaan me joskus tielläkin, mutta se tuntuu aika nihkeeltä. kun on tottunut vetää radalla ja metsässä omaa täysii. Ilman poliisin pelkoa.

Ahvenistolla oli juuri puhetta, että alussa orgin ratapäivillä oli enemmän pyörällä paikalle saapuneita, kuin kärryllä tai esimerkiksi pakulla. Nykyään taitaa tilanne olla lähes aina toisinpäin :D

Joo. Jos mielikuvan vapaudentunteesta ja muun höpöhöpön unohtaa, niin moottoripyörä on sata kertaa autoa paskempi kulkine:grin: Vesi sataa sisään eikä kamat mahdu kyytiin. Poliisi vaani joka kolossa. Siksi mulla on vaan kaksi rekisteröityä prätkää:)-

Bolt sanoi:
Joo. Jos mielikuvan vapaudentunteesta ja muun höpöhöpön unohtaa, niin moottoripyörä on sata kertaa autoa paskempi kulkine:grin: Vesi sataa sisään eikä kamat mahdu kyytiin. Poliisi vaani joka kolossa. Siksi mulla on vaan kaksi rekisteröityä prätkää:)-

Ajattelin hommata juoksumaton ja laittaa mopon siihen päälle, niin saa kaasutella kaikessa rauhassa eniten kovaa ja vaikka katsella telkkarista motogeepeetä samalla. :grin:

Hyvä idea talven varalle! Lisäisin vielä tuulettimen eteen tuomaan jäähdytystä sekä vauhdin tunnetta :)

Pitkiss sanoi:
Hyvä idea talven varalle! Lisäisin vielä tuulettimen eteen tuomaan jäähdytystä sekä vauhdin tunnetta :)

Ei kai siellä jumankauta suunnitella kypärättä ajoa ! :rant: Vaikka ollaan sisätiloissa, niin kypärä päähän.

Knaku sanoi:
Ei kai siellä jumankauta suunnitella kypärättä ajoa ! :rant: Vaikka ollaan sisätiloissa, niin kypärä päähän.

Totta kai täysi ajovarustus.

Bolt sanoi:
Aletaan olla semmoisia motoristeja jotka kuljettaa mopoja pakuissa ja peräkärryissä.

Tänä vuonna kyllä tullu harrastettua, et katumopoki pakun kyydissä suoraan lähtöpaikalle, sitä se enskailu teettää :grin:

J-PS sanoi:
Onkos tänään paneelikeskustelua?

-jp-

Anteeksi että tulee vähän myöhässä vastaus. Kyllä oli paneelikeskustelu.
Ja ehkä kauden ennätys moottoripyörällä paikalle tulleita. Koko kesän valtaosa kulki autolla.
Varmaan ajokauden lopun lähestyminen ajoi mopot tallista:grin:

Back