• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KEHÄKESSA Maanantaisin 19.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitkiss sanoi:
Huomenna kahvittelee :)

!HOX! Huomatkaa, että mökämittaus siirtyi viikolla eteenpäin.

Kai me silti saadaan meteliä pitää.... ?? :blink: Katotaan miten ehtii, mutta tahtotila lienee selvä. :thumbup:

Re: KEHÄKESSA Maanantaisin 19.00

Eipä tuohon meluamiseen kukaan ole ennenkään lupaa kysynyt. Viimeksi siitä piti huolen eräs aprilia :ohmy: :D

Pitkiss sanoi:
Eipä tuohon meluamiseen kukaan ole ennenkään lupaa kysynyt. Viimeksi siitä piti huolen eräs aprilia :ohmy: :D

The Italians: Big show but no Go ! Niinpä tietysti... :grin:

Mjahas.. Se ois maailmanmestarien kielellä måndag taas käsillä :)

Tuoko Karkov mulle niitä kypäriä. Ihan vaan kyselen että tuunko mopolla vai autolla.

Bolt sanoi:
Tuoko Karkov mulle niitä kypäriä. Ihan vaan kyselen että tuunko mopolla vai autolla.
Jos tuo ja tuut autolla, niin palautan sulle saappaasi.

Ps. Onko kukaan nähny mun toista sukkaa? :D

Pitkiss sanoi:
Jos tuo ja tuut autolla, niin palautan sulle saappaasi.

Ps. Onko kukaan nähny mun toista sukkaa? :D

Ok mä tuun autolla. Kato jos se sukka on siellä saappaassa. Jos ei löydy niin älä luovuta vaan kato vielä toinen saapas.

Ma tossa hetken mietin etta joskohan kesalomalla joku maanantai erehtysin joukkoon tummaan mutta mutta...noita teidan juttuja kun katselee....

Yhelta on hukassa saappaat, toinen huutelee sukkaa ja kolmas kyselee huppariaan. Haluankohan edes tietaa mita te siella puuhailette..... :D:jpstyle:

:D

No onneks mulla on tässä vielä reilun kuukauden harkinta-aika.

Tosin, voi olla et Imatran ajot ens :jpstyle:

Kemoran jälkeen viikon lepoloma pohjanmaalla, hieroja saapuu huomenna.

JMH sanoi:
Itärajan takaa, vai vielä kauempaa?

Toimivat kädet ja sen tiedän, että miehestä mehut irtoo. Ja hoitoa koko viikon - luxusta!

Jaksaa sitten taas painella Alastarolla kesäkuun alussa.

Olin tossa (laatuaikaa pojan kans) vihdin mutkia maistelemas, ja tuumattiin poiketa Kesselle, vaan niin se navi taas lisäs pari mutkaa eikä sit tultukaan. Hyvä oli keli ajaa, vähän puuskanen tuuli välil häiritsi ajolinjoja:jpstyle:
Juokaa yhet kahvit meidänki puolest:thumbup:

Käväsin eilen äkisti kahvilla, äkisti koska kesoililla huomasin että puhelin oli mielestäni jäänyt kotoa lähtiessäni pelkääjän käshihnan alle ja siitä tippunut matkalle. Ei kun puhelinta etsimään ja löytyikin lopulta kotoa laturin nokasta...

Jos ensi kerralla pidempään ja ehtisi jopa jonkun sanan vaihtamaan.

Olisko kellään valkoista ORG tarraa :blink:

Knaku?

Oliko porukkaa eilen kessellä? Boltin kanssa tossa pariviikkoa takaperin läppäiltiin tän kauden tikkareista.. onko uutta tietoo.. makean nälkää olis..:grin:, ennen ku kaikki viikon duunivuorot vaihtuu iltaan:;):

Back