Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti ei enään laita suojelusenkeleitäse suzuki on tellu TL1000R ja voin kertoa että kuski selvisi pelkällä säikähdyksellä ja hemmetin hyvällä tuurilla. ainoastaan selästä meni ihoa vähän rullalle. poika on jorvissa hoidossa ja voi olosuhteisiin nähden hyvin, pikkasen pölähtänyt ja huolella säikähtänyt, ei edes yhtään murtumaa tullut.
pojalla oli kyllä miljoona enkeliä matkassa mukana.
tulin juuri jorvista häntä katsomasta ja hän pääsee toivottavasti huomenna kotiin.
kyseisen kuskin iskä
ps. malttia ja turvallisia ajokilometrejä kaikille
Mutta miksi täytyy taas haukkua autoilijaa? Eikös se s@@tanan "motoristi" pitäisi samalla tavalla "tietää", ettei auto pärjää mopolle?Hmjooh... mitä tähä ny voi sanoa? Tyhmyydestä sakotetaan. Täytyykö sen saatanan kotilon kanssa lähtee skabaamaan ku mun mummoki (edesmennyt) tietää, ettei auto pärjää mopolle.
Isälle sanon, että onneksi oli onni matkassa. Toivon koko perheenne puolesta, että poikas tajuaa höllätä sitä kaasua julkisilla teillä. Edelleenki niitä ratapäiviä on vaikka muille jakaa (ei pelkästään MotOrgin ratapäiviä), ja kiitoratapäiviäki löytyy joille voi mennä huippuja kokeilemaan... mutta jos ajotaidot on tätä luokkaa ettei kahdensadan vauhdeissa tajuta ennakoida mitä edestä löytyy ees ajokaistojen suhteen, ni parempi kaahata radalla, tai sitte on parempi lopettaa ajaminen kokonaan ku ne enkelit vielä roikkuu kiinni ajohousuissa.
Siis mitä helvettiä?Mutta miksi täytyy taas haukkua autoilijaa? Eikös se s@@tanan "motoristi" pitäisi samalla tavalla "tietää", ettei auto pärjää mopolle?Hmjooh... mitä tähä ny voi sanoa? Tyhmyydestä sakotetaan. Täytyykö sen saatanan kotilon kanssa lähtee skabaamaan ku mun mummoki (edesmennyt) tietää, ettei auto pärjää mopolle.
Isälle sanon, että onneksi oli onni matkassa. Toivon koko perheenne puolesta, että poikas tajuaa höllätä sitä kaasua julkisilla teillä. Edelleenki niitä ratapäiviä on vaikka muille jakaa (ei pelkästään MotOrgin ratapäiviä), ja kiitoratapäiviäki löytyy joille voi mennä huippuja kokeilemaan... mutta jos ajotaidot on tätä luokkaa ettei kahdensadan vauhdeissa tajuta ennakoida mitä edestä löytyy ees ajokaistojen suhteen, ni parempi kaahata radalla, tai sitte on parempi lopettaa ajaminen kokonaan ku ne enkelit vielä roikkuu kiinni ajohousuissa.
Ja kyllähän noita autoja löytyy, joilla pärjää mopoille, ei ihan joka tallista, mutta löytyy. Ja tässähän tapauksessa pärjäs![]()
Onneksi sentään ei tarvinnut tuhalata steariiniä tällä kertaa![]()
Suomenruotsalaiselle se on hieman hankalaa joskus...Tää suomenkieli on kyl helvetin vaikeaa... ei meinaa suomalaisetkaan ymmärtää..
Ja poliisille myös.Suomenruotsalaiselle se on hieman hankalaa joskus...Tää suomenkieli on kyl helvetin vaikeaa... ei meinaa suomalaisetkaan ymmärtää..
bomber paljasti itsensä... tunnusti olevansa poliisi...Ja poliisille myös.Suomenruotsalaiselle se on hieman hankalaa joskus...Tää suomenkieli on kyl helvetin vaikeaa... ei meinaa suomalaisetkaan ymmärtää..
No se poliisi on GriZzLy, että revi siitä.bomber paljasti itsensä... tunnusti olevansa poliisi...![]()
Juu .. buahhahhaahhaaaaa .. me kaikki muut ollaan poliiseja .. ja sinä et .. PÖÖÖÖÖ ..Mitälukeeko poliisitkin tätä foorumia? Ja minäkin olen kaikkea päästellyt suustani![]()
![]()
![]()
No,emmä olis kyllä halunnukkaa olla polliisi,ennen vaikka joulupukki,sillä on sentään uskottavuus tallellaJuu .. buahhahhaahhaaaaa .. me kaikki muut ollaan poliiseja .. ja sinä et .. PÖÖÖÖÖ ..Mitälukeeko poliisitkin tätä foorumia? Ja minäkin olen kaikkea päästellyt suustani![]()
![]()
![]()
![]()
Minä en ole. Täällä foorumilla pyörii kyllä jokunen paskalakki, mutta heille me emme paljasta hyviä vetopaikkoja.Juu .. buahhahhaahhaaaaa .. me kaikki muut ollaan poliiseja .. ja sinä et .. PÖÖÖÖÖ ..Mitälukeeko poliisitkin tätä foorumia? Ja minäkin olen kaikkea päästellyt suustani![]()
![]()
![]()
![]()
Hupsistarallaa... Sen sitä saa kun tekee kolmea duunia, ja fuskaa orgin juttujen lukemisessa. My bad...Siis mitä helvettiä?Mutta miksi täytyy taas haukkua autoilijaa? Eikös se s@@tanan "motoristi" pitäisi samalla tavalla "tietää", ettei auto pärjää mopolle?Hmjooh... mitä tähä ny voi sanoa? Tyhmyydestä sakotetaan. Täytyykö sen saatanan kotilon kanssa lähtee skabaamaan ku mun mummoki (edesmennyt) tietää, ettei auto pärjää mopolle.
Ja kyllähän noita autoja löytyy, joilla pärjää mopoille, ei ihan joka tallista, mutta löytyy. Ja tässähän tapauksessa pärjäs![]()
Onneksi sentään ei tarvinnut tuhalata steariiniä tällä kertaa![]()
Missä kohdassa mä dissasin autoilijaa??
Sanoin että täytyykö lähtee skabaamaan kotilon kanssa. Miten se tarkalleen ottaen dissaa autoilijaa? Motoristia mä tässä haukun...
Tää suomenkieli on kyl helvetin vaikeaa... ei meinaa suomalaisetkaan ymmärtää..
Minä en ole. Täällä foorumilla pyörii kyllä jokunen paskalakki, mutta heille me emme paljasta hyviä vetopaikkoja.
no olethan sinä... sulle kun tuntuu tuo suomenkieli välillä olevan niin hankalaa ymmärtää...Minä en ole. Täällä foorumilla pyörii kyllä jokunen paskalakki, mutta heille me emme paljasta hyviä vetopaikkoja.Juu .. buahhahhaahhaaaaa .. me kaikki muut ollaan poliiseja .. ja sinä et .. PÖÖÖÖÖ ..Mitälukeeko poliisitkin tätä foorumia? Ja minäkin olen kaikkea päästellyt suustani![]()
![]()
![]()
![]()
Ei, vaan sinä et ymmärrä, mitä tarkoitetaan sarkasmilla.no olethan sinä... sulle kun tuntuu tuo suomenkieli välillä olevan niin hankalaa ymmärtää...Minä en ole. Täällä foorumilla pyörii kyllä jokunen paskalakki, mutta heille me emme paljasta hyviä vetopaikkoja.Juu .. buahhahhaahhaaaaa .. me kaikki muut ollaan poliiseja .. ja sinä et .. PÖÖÖÖÖ ..Mitälukeeko poliisitkin tätä foorumia? Ja minäkin olen kaikkea päästellyt suustani![]()
![]()
![]()
![]()
![]()