• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kehä III Espoo Järvenperä 26.8.07?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iaj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajatellaan positiivisesti. Kaveri sai oppitunnin ja kukaan ei kuollut tai loukkaantunut. Loppu hyvin - kaikki hyvin.

Siellä se mopon raato makasi vielä ainakin neljän jälkeen töistä tullessani. Eikös se olisi hyvä kaapia pois sieltä luontoa saastuttamasta... vai vakuutustarkastajako siellä käy sen tsekkaamassa?

Kuskilla kyllä "kerran elämässä"-tuuri matkassa! Jälkien korjaaminen taitaa kuitenkin kuulua asiaan.

juu aika pahassa kunnossa näytti olevan, onneksi kaveri hengissä
033102beer_1_prv.gif

se suzuki on tellu TL1000R ja voin kertoa että kuski selvisi pelkällä säikähdyksellä ja hemmetin hyvällä tuurilla. ainoastaan selästä meni ihoa vähän rullalle. poika on jorvissa hoidossa ja voi olosuhteisiin nähden hyvin, pikkasen pölähtänyt ja huolella säikähtänyt, ei edes yhtään murtumaa tullut.
pojalla oli kyllä miljoona enkeliä matkassa mukana.

tulin juuri jorvista häntä katsomasta ja hän pääsee toivottavasti huomenna kotiin.

kyseisen kuskin iskä

ps. malttia ja turvallisia ajokilometrejä kaikille
Toivottavasti ei enään laita suojelusenkeleitä
bowdown.gif
koetukselle, sillä taitaa olla kaikki ne käytetty loppuun.
crazy.gif

Ja paljonkonhan oli vauhtia ? ? ? yli vai alle 200 lasissa ? ? ?

Tuollainen oli Maanantain Iltsikassa:

vetomies_1.jpg

Kyllä siinä henkilö elää jo laina-ajalla mutta tiedä sitten ottiko opikseen. Toivotaan niin.

Hmjooh... mitä tähä ny voi sanoa? Tyhmyydestä sakotetaan. Täytyykö sen saatanan kotilon kanssa lähtee skabaamaan ku mun mummoki (edesmennyt) tietää, ettei auto pärjää mopolle.

Isälle sanon, että onneksi oli onni matkassa. Toivon koko perheenne puolesta, että poikas tajuaa höllätä sitä kaasua julkisilla teillä. Edelleenki niitä ratapäiviä on vaikka muille jakaa (ei pelkästään MotOrgin ratapäiviä), ja kiitoratapäiviäki löytyy joille voi mennä huippuja kokeilemaan... mutta jos ajotaidot on tätä luokkaa ettei kahdensadan vauhdeissa tajuta ennakoida mitä edestä löytyy ees ajokaistojen suhteen, ni parempi kaahata radalla, tai sitte on parempi lopettaa ajaminen kokonaan ku ne enkelit vielä roikkuu kiinni ajohousuissa.

Hmjooh... mitä tähä ny voi sanoa? Tyhmyydestä sakotetaan. Täytyykö sen saatanan kotilon kanssa lähtee skabaamaan ku mun mummoki (edesmennyt) tietää, ettei auto pärjää mopolle.

Isälle sanon, että onneksi oli onni matkassa. Toivon koko perheenne puolesta, että poikas tajuaa höllätä sitä kaasua julkisilla teillä. Edelleenki niitä ratapäiviä on vaikka muille jakaa (ei pelkästään MotOrgin ratapäiviä), ja kiitoratapäiviäki löytyy joille voi mennä huippuja kokeilemaan... mutta jos ajotaidot on tätä luokkaa ettei kahdensadan vauhdeissa tajuta ennakoida mitä edestä löytyy ees ajokaistojen suhteen, ni parempi kaahata radalla, tai sitte on parempi lopettaa ajaminen kokonaan ku ne enkelit vielä roikkuu kiinni ajohousuissa.
Mutta miksi täytyy taas haukkua autoilijaa? Eikös se s@@tanan "motoristi" pitäisi samalla tavalla "tietää", ettei auto pärjää mopolle?

Ja kyllähän noita autoja löytyy, joilla pärjää mopoille, ei ihan joka tallista, mutta löytyy. Ja tässähän tapauksessa pärjäs
tounge.gif

Onneksi sentään ei tarvinnut tuhalata steariiniä tällä kertaa
smile_org.gif

Mutta miksi täytyy taas haukkua autoilijaa? Eikös se s@@tanan "motoristi" pitäisi samalla tavalla "tietää", ettei auto pärjää mopolle?

Ja kyllähän noita autoja löytyy, joilla pärjää mopoille, ei ihan joka tallista, mutta löytyy. Ja tässähän tapauksessa pärjäs  
tounge.gif

smile_org.gif
Siis mitä helvettiä?

Missä kohdassa mä dissasin autoilijaa??

Sanoin että täytyykö lähtee skabaamaan kotilon kanssa. Miten se tarkalleen ottaen dissaa autoilijaa? Motoristia mä tässä haukun...

Tää suomenkieli on kyl helvetin vaikeaa... ei meinaa suomalaisetkaan ymmärtää..

tounge.gif

smile_org.gif
Siis mitä helvettiä?

Missä kohdassa mä dissasin autoilijaa??

Sanoin että täytyykö lähtee skabaamaan kotilon kanssa. Miten se tarkalleen ottaen dissaa autoilijaa? Motoristia mä tässä haukun...

Tää suomenkieli on kyl helvetin vaikeaa... ei meinaa suomalaisetkaan ymmärtää..
Hupsistarallaa... Sen sitä saa kun tekee kolmea duunia, ja fuskaa orgin juttujen lukemisessa. My bad...
tounge.gif

Minä en ole. Täällä foorumilla pyörii kyllä jokunen paskalakki, mutta heille me emme paljasta hyviä vetopaikkoja.

Hyvä niin, koska kaikki ei halua ajaa paskahousujen kanssa. Löytyy parempaa ja fiksumpaa seuraa, esim siellä Åålraitin mopomiitissä
tounge.gif

Mitä
eek.gif
lukeeko poliisitkin tätä foorumia? Ja minäkin olen kaikkea päästellyt suustani
crazy.gif
tounge.gif
Juu .. buahhahhaahhaaaaa .. me kaikki muut ollaan poliiseja .. ja sinä et .. PÖÖÖÖÖ ..  
tounge.gif
Minä en ole. Täällä foorumilla pyörii kyllä jokunen paskalakki, mutta heille me emme paljasta hyviä vetopaikkoja.
no olethan sinä... sulle kun tuntuu tuo suomenkieli välillä olevan niin hankalaa ymmärtää...
tounge.gif

Muutama seikka tuli mieleen, vaikka mistään en mitään tiedä...
a) olikohan Mika Vanhala juurikin se siviilissä ollut poliisi joka sattui paikalle omalla autollaan kenttätuomiota jakamaan..?
b) jos kyseessä on tosiaan tilanne, jossa pyörä on ajautunut kaiteeseen kaistan loputtua, niin miten pirussa keskellä kehän oikeanpuoleista kaistaa (siis ei liittymäkaistaa) on selkeät voblausjäljet?

Telluhan on tunnetusti maineeltaan erittäin levoton ja voblausherkkä pyörä, kuten kaikki harrastajat tietävät. Olisikohan mitenkään mahdollista, että kokematon motoristi olisi kiihdyttänyt normaalisti, tosin mahdollisesti jopa ripeästikin kehälle, jota normaali harrastaja ei koskaan tietenkään tee, vaihtanut kaistaa ja nyppylän päällä keula on keventynyt ja lähtenyt voblaamaan.
Tässä tilanteessa kokemattomampi kuski saattaisi höllätä kaasua tai jopa painaa etujarrua, jolloin voblaus helposti vain vahvistuu. Tämähän on myöskin sellainen seikka, jota tosi harrastaja ei missään tilanteessa tee. Sehän olisi virhe.
Noh, toisaalta lähteenähän nuo iltapäivälehdet on mitä luotetavimpia, joten kai se on parempi jättää tutkimatta ja alkaa hutkia suoraan...

Kuskin lienee turha laittaa lottoa vetämään hetkeen, sen verran kuitenkin oli onni mukana. Tsemppiä toipumiseen ja tuleviin tutkimuksiin, ja turvallisia kilometrejä jatkossa!

-P-

Mitä
eek.gif
lukeeko poliisitkin tätä foorumia? Ja minäkin olen kaikkea päästellyt suustani
crazy.gif
tounge.gif
Juu .. buahhahhaahhaaaaa .. me kaikki muut ollaan poliiseja .. ja sinä et .. PÖÖÖÖÖ ..
tounge.gif
no olethan sinä... sulle kun tuntuu tuo suomenkieli välillä olevan niin hankalaa ymmärtää...
tounge.gif
Ei, vaan sinä et ymmärrä, mitä tarkoitetaan sarkasmilla.

Back