Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Motoristo sanoi:Tämän hetken kustannuskasvu ennuste v.-23 ~ +20% tehdasuusille laitteille. Koko toimitus- ja alihankintaketju mukaan lukien saattaa olla enemmänkin, tämä on EU valmistajien näkymä
Lähde: taksiaseman tietotstoa luotettavampi taho![]()
Kerberos sanoi:Vanhat Apriliat on edelleen halpoja ja hyviä![]()

Perinteisesti autokaupoiksi ymmärretyt ketjut ovat myös tulleet tässä viime aikoina pyörämarkkinaan mukaan, mutta ovat kyllä vielä niin kuutamolla ettei mitään rajaa! Toki se ihan tasan yhtä ymmärtämätön kumisaapas-jamppa voi liikkeessä kuolata moisen fillarin perään, mutta jos vähäkään hintavertailua tekee, niin... Se autokaupan perinteinen tapa lätkäistä 3k€ sisäänostohinnan päälle kun ei välttämättä kuitenkaan toimi pyöräkaupassa, markkina on pienempi ja siivut kaposempia, vaikka kuinka hypeltä just nyt tuntuukinB12 sanoi:Kamuxillakin näkyy olevan myymälän nurkassa liuta pyöriä. Hintataso omaan silmaan suht rapsakka. 15v vanha busa 8000€ jne.

Pet_M sanoi:Voisin ostaa uudestaan Vitpilen 701:n, mutta eipä ole tänä vuonna tainnut olla yhtään pyörää myynnissä. Oikeastaan ainoa pyörä minkä vaihto alkoi jälkikäteen kaduttamaan. Laitoin oikein haun päälle nettimotoon ettei meni ohi mikäli tulee myyntiin. Saksasta tosin saisi heti 7 k€ hintaan.

Havis sanoi:Ekaa kertaa minun muistin mukaan oon saanut postia lähialueen MP liikkeeltä A4 ilmoituksen muodossa.
"Jos haluat myydä pyöräsi kerro meille. Tarjoamme hyvän hinnan, ja tulemme hakemaan."
Ilmeisesti käytetyillä pyörillä on hyvä kysyntä.
Tai mun maine pyörien hyvässä kunnossa pitäjänä on luulemaani parempi
![]()
HiTec sanoi:Perinteisesti autokaupoiksi ymmärretyt ketjut ovat myös tulleet tässä viime aikoina pyörämarkkinaan mukaan, mutta ovat kyllä vielä niin kuutamolla ettei mitään rajaa! Toki se ihan tasan yhtä ymmärtämätön kumisaapas-jamppa voi liikkeessä kuolata moisen fillarin perään, mutta jos vähäkään hintavertailua tekee, niin... Se autokaupan perinteinen tapa lätkäistä 3k€ sisäänostohinnan päälle kun ei välttämättä kuitenkaan toimi pyöräkaupassa, markkina on pienempi ja siivut kaposempia, vaikka kuinka hypeltä just nyt tuntuukin![]()