Pitää tutkia asiaa, kun pääsee kotosalle.Minulla keväällä 2008 ostettu Scootworks satsi , jonka tiedot
- hihnan leveys 30 mm , pituus 1800 mm
- eturatas 36 ja taka 80 " hammasta "
- hihnassa teksti Monsta Belt 277V16 HTD1800-8M-30LPL90J1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää tutkia asiaa, kun pääsee kotosalle.Minulla keväällä 2008 ostettu Scootworks satsi , jonka tiedot
Nyt on mullakin faktat käsillä, sama beltti on mullakin väinössä.Minulla keväällä 2008 ostettu Scootworks satsi , jonka tiedot
Moron...Kiitos. Olen yrittänyt liittyä neljästi tuonne Custom Unioniin, mutta ei ole onnistunut. Rekisteröitymisen jälkeen pitäisi tulla se aktivointiviesti sähköpostiin, mutta sitä ei ikinä tule. Olen pistänyt sähköpostia webmasterillekin jo pariin otteeseen, muttei ole mitään tullut takaisin. Jos viitsisit, niin voisitko sieltä foorumin kautta yrittää vaikuttaa tähän ongelmaan?
Koitappa Stormilta kysästä, tai purkaamoista. Sehän nyt on ihan sama minkälaiset tuikut siihen katsastuksen ajaks laitat paikalleen, pääasia, että löytyy se maaginen E. Sen jälkeenhän voi aina vaihdella takaisin..Moi. Täällä uusi Väinön omistaja vm-99 ja kuutiot 800. Hain hänet elokuussa Virosta ja muuten kaikki hyvin mutta katsastuksesssa häneltä puuttui E-hyväksyntä merkki etu-sekä takavaloista. Ei siis mennyt läpi. Etsintäkuulutus: Vn 800 etu sekä takavalo jossa on E merkintä. Jos joku tietää mistä voi kysellä ko. tuotteita tai kellä mahdollisesti olisi myytävänä ottaisin tiedon kiitollisuudella vastaan.