Tuli vastaan tuolla Jenkkilän VROC -sivuilla taas yksi todiste siitä kuinka kaunis pyörä VN800 on. Voi kun jo pääsisi ajamaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VN800:n venttiilit kannattaa säädättää silloin kun aika on, joten hyvä että ennen seuraavaa ajokautta saa pyörä huoltoa.Toi munkin vn 800 on jo ajettu 32tkm mut ei ollu huollettu siitä johtu kiireellinen 24tkm huolto![]()
Jahas, taas uutta (ainakin minulle) ja huomioon otettavan tanakkaa asiaa jannep:ltä.Näihin lasken myös tasapainoakselin värinänvaimentimen kumihelat, joiden vaihto tulee eteen sitten kun ne ajastaan pehmenevät. Kulutusosiahan ne on vaikka ovatkin posken takana. kun olisi talliin tulossa HD.
Kumihelat löytyvät tasapianoakselin päästä, kuvassa osanumerot 92075 ja 92160 (Damper):Jahas, taas uutta (ainakin minulle) ja huomioon otettavan tanakkaa asiaa jannep:ltä.
Kerrotko vielä miten kumihelojen pehmeneminen käytännössä ilmenee. Jonkinlaisena ravistamisenako?
Haaveilee vaiJahas, taas uutta (ainakin minulle) ja huomioon otettavan tanakkaa asiaa jannep:ltä.Näihin lasken myös tasapainoakselin värinänvaimentimen kumihelat, joiden vaihto tulee eteen sitten kun ne ajastaan pehmenevät. Kulutusosiahan ne on vaikka ovatkin posken takana. kun olisi talliin tulossa HD.
Kerrotko vielä miten kumihelojen pehmeneminen käytännössä ilmenee. Jonkinlaisena ravistamisenako?
Onnea vaan uuden hankinnan johdosta. HD:sta kai jokainen custommiäs joskus haaveilee...
TÄSSÄ, et pety !Vinkkejä missä ois "asiantunteva" + OSAAVA Kawasakin huolto täällä eteläsuomessapäin? (tietty edullinen hintatasokaan ei pahitteeksi)![]()
Arvelin vaan että meen tolla pyörällä sinne huoltoon ja oottelen siellä että saavat venat säädettyä...ja sit ajan pyörällä kotia...(mielellään saman päivän aikana....)![]()
Edellisessä "asiantuntevassa" huollossa tuli sellanen eteen että olin jo etukäteen sopinut että mä tuun ja lähen sillä pyörällä ja siellä säädetään venat+muuta huoltoa....
Niin kävikin niin että jätin pyörän huoltoon ja lähin ettiin jotain kahvilaa et saan vähä huikopalaa ja samalla kävin eräässä alan liikkeessä ostamassa ajohousut...nooh sit ku tulin takas pajalle niin kaverit ekana multa kyseleen virtaavaimia! että saavat kuulemma penkin+tankin irti! no minä opastamaan että viddu siihen mitään avaimia tartte...10millin listalla vaan pultti auki tosta penkin takaa...(pojilla hölmistyneet ilmeet)...
nooh sitte ku siellä aikansa huolto mies ähisi pyörän kimpussa niin jo alko noituminen kuulua ja sitä sit porukalla kattoon että mikä nyt? No eihän se takimmaisen pytyn venakopan kansi sit mahtunukkaan pois....siinä sit 2 "alan ammattilaista" ihmettelee että mikä nyt eteen??? multa sit tietty kyseleen että onko mulla makuupussi mukana et tää venojen säätö voi vähän kestää ku tarttee kuulemma koko moottori ottaa irti...siinä vaiheessa sit jo kysyin että paljonko oli etummaisen pytyn välykset ja kun ne oli sillee vielä säätöarvojen "rajoilla" niin sanoin että pankaas pyörä nippuun ja hoidetaan sit tuo maksupuoli niin mää lähen vetään täältä..........![]()
![]()
elikkä en mielellään halua törmätä tällaseen "huoltoon" enää vaan siksi kysynkin yleisöltä vinkkiä!![]()
kun ois tosiaan mukava tietää jo etukäteen et mitä maksaa ja kauanko kestää!? pitäs lienee olla ihan "listahintoja"+"lista-aikoja" tollaselle venttiiliensäätötyölle?
Ettei vaan käy taas sillee et joku joka ei tiedä "niksejä" tohon hommaan alkaa tuntivelotuksella purkaa koko pyörää...(sen voin tehä itekki ja viedä trukkilavalla pelkän moottorin huoltoon niin jos ne sit saa säädettyä)......
Oho! tulipas pitkä tarina! no tällasia kokemuksi tälläkertaa!
![]()
Ja "korjaamon" nimeä/omistajan nimeä en kerro koska näillä palstoilla on tullu aikasemmin ongelmia kun on arvosteltu liikkeiden/yrittäjien toimintaa!![]()
Niihän se onkin. Tosin nyt kun taalan kurssi antoi 30% alennuksen hankkia dollaritavaraa, niin tuli sitten repsahdettuaHaaveilee vai. Täysin ylihinnoiteltu merkki![]()
![]()
![]()
Moro!Boxeri , joko pääsit baanalle , veikkaan , että yllättymään ....nimittäin positiivisesti . kerrohan ensi kokemukset .
Kiitos vaan!Tänään oli ajopäivä , maantietä 80...120 km/h tuntuu aivan loistavalta tiellä . Jokuhan oli laskenut sen välityssuhteen muutoksen kierroksiin , vaikuttaako myös nopeusmittari näytöön , koska jos Väinön mittarissa 110 , yksikään auto ei halua mennä ohi ? Pitkiä kilometrejä myös Boxerille ja muille remmi Väinöille .