Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Turder sanoi:
hulkster sanoi:kuinkahan kauan toi rööri kestää tollasta huudattamista ennenku sulaa puhki

mikkoyli sanoi:
mikkoyli sanoi:Eka koeajo suoritettu. Erittäin tilava ja hyvä ajoasento. Moottori käy pehmeästi ja mahtavasti on voimaa jo alhaalla. Saattaa olla paras kone toistaiseksi millä olen ajanut.
ex-naked sanoi:Superduken alapaukut ja HP4 yläpää?
mikkoyli sanoi:Parempi saattaa olla kuin niden yhdistelmä. Vetää alhaalta tasaisemmin kuin Superduke. Yläpäätä en pystynyt kokeilemaan riittävästi kun oli suljettu alue, mutta mitä kokeilin niin ei HP4 mahda mitään.
Penkitin aamulla mun Superduken (koko Akra, Rottweiler, PC5) ja renkaalta 186 hv ja 171 Nm. Hyviä lukuja, mutta varmasti optimistinen penkki. Sitä ennen ajoin aamulla 1098R Ducatin näyttelyyn niin kyllä se tuntui paljon tykimmältä kuin Superduke koko alueella...
ex-naked sanoi:Mulla dukessa kanssa kokorööri mutta en oo penkittänyt. Tuntuu toimivan.
HP4 katti poistettu ja pc5 antoi 186 rwhp. Tuntuu toimivan.
mikkoyli sanoi:Eka koeajo suoritettu. Erittäin tilava ja hyvä ajoasento. Moottori käy pehmeästi ja mahtavasti on voimaa jo alhaalla. Saattaa olla paras kone toistaiseksi millä olen ajanut.
Jonezi sanoi:Semmonen että naapurin mummolta tulee löysät housuun![]()
WEIJO sanoi:Löysät sulla on itellä housussa saata... Junt....

WEIJO sanoi:Löysät sulla on itellä housussa saata... Junt....
-kepa- sanoi:Aika kova tuo 0-290kmh lukema H2:lla
15.23s / 775.09m
Verrokkina esim. Hayabusa
22.44s / 1280.95m
Nice.
On eläin.
Minä luulin, että tämä on englantilaisen MCN:n testitulos eikä mikään mielipide. Kenttäajoissa löytyy varmasti vaikka mitä turbotettuja nopeampia pyöriä, mutta tässä onkin kyse nopeista vakiopyöristä. Minusta tuo on ällistyttävä ero ja nyt kun olen ajanut miten pehmeästi teho tuleekin niin uskomatonta.suiza sanoi:No niinpä näyttää usan poikien mielestä.
Mehän varmaan nähdään ensi kesän kenttäajoissa todellisuus Suomessa![]()