• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki Ninja H2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Smistik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvä pätkä tuo Brocksin. Pidin eniten sen suurimman vaimentimen äänestä. Onneksi tulee Akran slipari ensi viikolla, eihän tuolla vakiolla voisi ajaa enempää kuin on pakko.
Kuristusten poistolla näköjään siis tulee tehoa enemmän kuin odotinkaan eli sen suhteen H2 täyttää lupaukset. Tässähän tulee vähän kuume jo ja huomenna tapaan hänet.

Eka koeajo suoritettu. Erittäin tilava ja hyvä ajoasento. Moottori käy pehmeästi ja mahtavasti on voimaa jo alhaalla. Saattaa olla paras kone toistaiseksi millä olen ajanut.

mikkoyli sanoi:
Eka koeajo suoritettu. Erittäin tilava ja hyvä ajoasento. Moottori käy pehmeästi ja mahtavasti on voimaa jo alhaalla. Saattaa olla paras kone toistaiseksi millä olen ajanut.

Superduken alapaukut ja HP4 yläpää?

ex-naked sanoi:
Superduken alapaukut ja HP4 yläpää?

Parempi saattaa olla kuin niden yhdistelmä. Vetää alhaalta tasaisemmin kuin Superduke. Yläpäätä en pystynyt kokeilemaan riittävästi kun oli suljettu alue, mutta mitä kokeilin niin ei HP4 mahda mitään.
Penkitin aamulla mun Superduken (koko Akra, Rottweiler, PC5) ja renkaalta 186 hv ja 171 Nm. Hyviä lukuja, mutta varmasti optimistinen penkki. Sitä ennen ajoin aamulla 1098R Ducatin näyttelyyn niin kyllä se tuntui paljon tykimmältä kuin Superduke koko alueella...

mikkoyli sanoi:
Parempi saattaa olla kuin niden yhdistelmä. Vetää alhaalta tasaisemmin kuin Superduke. Yläpäätä en pystynyt kokeilemaan riittävästi kun oli suljettu alue, mutta mitä kokeilin niin ei HP4 mahda mitään.
Penkitin aamulla mun Superduken (koko Akra, Rottweiler, PC5) ja renkaalta 186 hv ja 171 Nm. Hyviä lukuja, mutta varmasti optimistinen penkki. Sitä ennen ajoin aamulla 1098R Ducatin näyttelyyn niin kyllä se tuntui paljon tykimmältä kuin Superduke koko alueella...

Mulla dukessa kanssa kokorööri mutta en oo penkittänyt. Tuntuu toimivan.
HP4 katti poistettu ja pc5 antoi 186 rwhp. Tuntuu toimivan.

mikkoyli sanoi:

Mukava juttu että on mielyttävä peli. Tämä tarkoittaa että kaikkien japanin merkkien on lähdettävä ahtamistalkoisiin omissa pyörissään, ja näistä hedelmistä kuluttajat saavat nauttia.

Erinomaista.

-kepa- sanoi:
Aika kova tuo 0-290kmh lukema H2:lla

15.23s / 775.09m

Verrokkina esim. Hayabusa

22.44s / 1280.95m

Nice.

On eläin.

No niinpä näyttää usan poikien mielestä.
Mehän varmaan nähdään ensi kesän kenttäajoissa todellisuus Suomessa:thumbup:

suiza sanoi:
No niinpä näyttää usan poikien mielestä.
Mehän varmaan nähdään ensi kesän kenttäajoissa todellisuus Suomessa:thumbup:
Minä luulin, että tämä on englantilaisen MCN:n testitulos eikä mikään mielipide. Kenttäajoissa löytyy varmasti vaikka mitä turbotettuja nopeampia pyöriä, mutta tässä onkin kyse nopeista vakiopyöristä. Minusta tuo on ällistyttävä ero ja nyt kun olen ajanut miten pehmeästi teho tuleekin niin uskomatonta.

Eka 1000km huolto tehty ja kiva on päästellä. Kulutus mutkilla 7,5L satasella. Niin mitä tohon voiman pehmeyteen, tulee oikeesti ruoskalla silmille jos varomattomasti availee traction controllin ollessa ykkösellä. Itse en oo vielä ajanut ollenkaan ilman "apupyörii", sen verta äksyn oloinen mopedi on.. No jos ensviikolla testais hiukka tiukemmalla kädellä... :cruising:

Back