PoS sanoi:Kuulinpa tuossa huhuja R-mallin suorituskyvystä. Ihan mielenkiintoisia juttuja, esim. huippuja pitäisi kelata yli 360.
Lentokentällä vakioiden kärkeen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PoS sanoi:Kuulinpa tuossa huhuja R-mallin suorituskyvystä. Ihan mielenkiintoisia juttuja, esim. huippuja pitäisi kelata yli 360.

Raaseri sanoi:Tottakai käyttis ja harrastepeli on eri asia. Silloin myös riskinotto on eri tasoa. Mulla on autona rinkelinokka 3,0TDI. Siinä on joku vajaa 250 heppaa ja hyvin menee kaikki tiehen quattrona talvellakin. Lastuilla jne kai sais 50-70 pollea lisää, muttei tule pieneen mieleenikään alkaa uutta autoa lastuttamaan takuun vuoksi.

Suzu-ukko sanoi:
Raaseri sanoi:Tottakai käyttis ja harrastepeli on eri asia. Silloin myös riskinotto on eri tasoa. Mulla on autona rinkelinokka 3,0TDI. Siinä on joku vajaa 250 heppaa ja hyvin menee kaikki tiehen quattrona talvellakin. Lastuilla jne kai sais 50-70 pollea lisää, muttei tule pieneen mieleenikään alkaa uutta autoa lastuttamaan takuun vuoksi.
S^Hansu sanoi:Sitten tietysti Botnialle tai Kemoralle kesällä. Kyllä.![]()
jarska sanoi:Ei sillä voi radalle mennä, se on matkapyörä.
JMH sanoi:Niin on toi Panigale 1299 ässäkin, ja silti soveltuu rataolosuhteisiin. Kysy vaikka Raaserilta.
jarska sanoi:Raaseri ei raaski radalle tulla…ja jos raaskiikin, säälii laitetta niin kovasti, ettei edes minulle pärjää.
Husky510 sanoi:Laitetaan tänne
Kyllä hienot äänet tuosta H2R lähtee....
Turder sanoi:Mielenkiintoinen tuo huippunopeus. Adam Child sanoo videolla, että itse ajoi 322kmh Losailin suoralla. Vertailuna viime vuoden MotoGP-kisoissa samaa kyytiä meni mm. Colin Edwards Forward Yamahalla ja Scott Redding asiakas-Hondalla. Varmasti H2R menisi MotoGP-tason kuskilla (pienempi koko, parempi ulostulo suoralle jne) vielä jonkun kmh:n kovempaa. Tehdastason MotoGP-pyörät menee Losailissa päälle 340kmh.