Pelletmuuten etelänpellet ei jaksa tulla![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pelletmuuten etelänpellet ei jaksa tulla![]()
Hjuva Mico. Tää passaa. JKL sopii myos minulle. En sit tiedä muusta REX porukasta. Tosin sen on pakko olla sit joko 9-10.5, 16-17.5 tai 30-31.5 sillä toi 23-25.5 on jo varattu niinkuin varmaan hyvin tiedät.Koska Jämsän kawakaupasta ei ole mitään kuulunut, olin yhteydessä Jyväskylän Kawasaki jälleenmyyjään ja he olivat valmiit järjestämään koeajopäivän toukokuussa meetingin yhteydessä.
Mitä mieltä olette jos siirretään tapahtuma Jyväskylään, sovin heidän kanssaan päivän hieman myöhemmäs toukokuulle, lyödään homma lukkoon ja aletaan suunnittelemaan tapahtumaan lisukkeita?
Täh?Taitaa neljä kawamiestä pudota täältäsuunnasta leikistä pois. Oli tuo Jämsä siinä ja siinä että jaksaako ajaa ja Jyväskylää ja takas tulis matkaa n. 120km lisää verrattuna Jämsään, 630km yhteispituudeksi.![]()
En uskalla Porilaisten puolesta sanoa mitääneikö porin poijaat saa sitten lupaa jäädä yökylään me voidaan hinata teidät tuosta jämsästä eteenpäin jos väsy iskee siinä tai lähtekää päivää aikaisemmin ja olkaa tre:lla yötä niin ei tule päivää päälle niin paljoa. hihihii...
kylhän nyt ton 630 ajaa helposti zip varsinkin jos se on edestakanen matka eikä yhteen suuntaan =D eikä siitä jämsästä oo loppupeleissä niin paljon jyväskylään ja tiekein on mukavan mutkaistaEn uskalla Porilaisten puolesta sanoa mitääneikö porin poijaat saa sitten lupaa jäädä yökylään me voidaan hinata teidät tuosta jämsästä eteenpäin jos väsy iskee siinä tai lähtekää päivää aikaisemmin ja olkaa tre:lla yötä niin ei tule päivää päälle niin paljoa. hihihii...itse en varsinaisesti siellä asu![]()
Alkäähän nyt höpöjä puhuko!Taitaa neljä kawamiestä pudota täältäsuunnasta leikistä pois. Oli tuo Jämsä siinä ja siinä että jaksaako ajaa ja Jyväskylää ja takas tulis matkaa n. 120km lisää verrattuna Jämsään, 630km yhteispituudeksi.![]()
Niinhän miekin kävin Rovaniemellä "ihan huvikseni" kattomas sitä napapiirin viivaa. Kilsoja tuli noin 1650... Ja enkä ollu kovin nuori....nyttemmin saattaisi jäädä lähtemättä ainakin ihan huviksensa.