Käyttäjälistan alla löytyy "Näytä kalenteri", mee sinne, alalaidasta valitse toukokuu, kliks "Kawa meeting" ja siellähän se.Missä, en löytäny...![]()
EVO![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käyttäjälistan alla löytyy "Näytä kalenteri", mee sinne, alalaidasta valitse toukokuu, kliks "Kawa meeting" ja siellähän se.Missä, en löytäny...![]()
EVO![]()
Itse taidan olla niin kädetön etten siltikään löydä moistaKäyttäjälistan alla löytyy "Näytä kalenteri", mee sinne, alalaidasta valitse toukokuu, kliks "Kawa meeting" ja siellähän se.![]()
22v ja velipoika 24v. Eiköhän sinne sovi iha nii nuoret ku vähä vanhemmatkiOnko minkä ikästä porukkaa miittinkiin menossa?
Ei viittis olla ainut nuori siellä muiden ikäihmisten seurassa![]()
Ps. rek. otteessa silloin vielä 25kw![]()
Ei kai sitä kaikki ainakaan ikäihmisiä, sikälimikäli itse pääsen paikalle niin sitten siellä on ainakin yksi 25v miekkonen...Onko minkä ikästä porukkaa miittinkiin menossa?
Ei viittis olla ainut nuori siellä muiden ikäihmisten seurassa![]()
Ps. rek. otteessa silloin vielä 25kw![]()
Löytyy myös pääsivun oikeasta laidasta Kalenterissa: / Kokoontumiset: alta, klikkaa tapahtumaa...Nojoo nyt löyty mut ei kyl sitä kautta mite opastettii.. no offence..
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=96112
käykö mun vihreät kotisivut?"Onko kenelläkään mitään kotisivutilaa tai muuta vastaavaa?
Johon saisi kaikkien näkyviin tämän hetkisen yhteenvedon tästä kokoontumisesta, esim paikka / aika / päivämäärä / osallistujalista ?![]()
Se olisi siellä sitte kaikkien kawereiden ladattavissa tai avattavissa.
Sitten voidaan päättää joku päivä jolloinka tehdään lopullinen yhteenveto osallistujamäärästä sekä noista muista??![]()
Tuli ajettua tänään 2m autotallissa pyörälläihan pakko oli kokeilla !!![]()
![]()
Editoinut moukku Helmi. 03 2009,20:03"
Nuo tiedot saadaan laitettua tuohon kalenterin ilmoon, päivitänkö sinne?
Hyvä idea kawabata, mutta tuntuu toisille olevan vaikeata löytää sitä edes tuosta etusivulta.käykö mun vihreät kotisivut?
Juu, ei kannata keskustelua siirtää jälleen toiselle foorumille.Hyvä idea kawabata, mutta tuntuu toisille olevan vaikeata löytää sitä edes tuosta etusivulta.käykö mun vihreät kotisivut?
Eikös tämän foorumin tarkoitus ole se, että motoristit tapaavat täällä.
Siinähän se seisoo kalenterin meetingissä.Myös tarkempi osallistujalista olisi hyvä duunata myös mutta ei vielä mikään hätä![]()
juu, katselinkin sitä joSiinähän se seisoo kalenterin meetingissä.Myös tarkempi osallistujalista olisi hyvä duunata myös mutta ei vielä mikään hätä![]()
![]()