jaulis sanoi:Ei ole tullut tuolla SX:llä ajettua, mutta ainakin H2 zeta on melko hurja kampe ilman ohjausiskaria. Eli eiköhän sille ole tilausta myös tuon SX:n kanssa.
Jos tilausta olisi niin luulisin että olisi myös tarjontaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jaulis sanoi:Ei ole tullut tuolla SX:llä ajettua, mutta ainakin H2 zeta on melko hurja kampe ilman ohjausiskaria. Eli eiköhän sille ole tilausta myös tuon SX:n kanssa.
micco sanoi:Jos tilausta olisi niin luulisin että olisi myös tarjontaa.
jaulis sanoi:Oletko ajanut H2 zetalla?
micco sanoi:Olen ajanut ZH2:lla, H2:lla, H2SX:llä sekä muutamalla muullakin Kawasakilla. Oletko sinä?
Autobaanalla en ole mopolla käynyt mutta lentokentällä H2SX:llä ajellessani kaipasin ainoastaan ECU:n uudelleenohjelmointia. Ohjausiskaria en osannut kaivata.

Ropaaja sanoi:Jarrut nypytti hiljaisesta vauhdista ihan samalla lailla kuin kovemmasta vauhdistakin (ei mennyt ABS:eille).
racebusa sanoi:Morot.
Olen menossa säädätyttämään omaa pyörää(h2 sx se) Samille Espooseen,onko täällä muita ketkä käyttäneet pyöräänsä ko.toimenpiteessä,tarkoitus olisi saada pyörä säätöihin ja ei kai ne lisä pollet ja väännöt haitaksi ole,heinäkuussa menossa Alpeille 3-vkoa niin olisi hyvä pyörä iskuun saada..lähinnä kyselen tuota pyörän keski-alueen toimivuutta säädön jälkeen, tuolla serpentiineillä kun ei tuo sinkki kireänä ajo ole mahdollista![]()
jonijii sanoi:6 t ajeltiin Eurooppaa ristiin 2 päällä ja nyt vähän tietää mikä on pyöriään tämä Kawa.
Plussat:
- kone on parasta herkkua mitä olen ajanut. Helppo, tasainen, ei mitään värinöitä. Vääntöä ihan hyvin alhaalta ja kulkee ylhäällä aika tautisesti
- voimansiirto jämäkkä, mutta kevyt käyttää
- ajettavuus erinomainen suorilla ja mutkissa. Erityisen vakaa kovissakin vauhdeissa
- ahtimen vihellys
Miinukset
- takapää löi pohjaan liian usein, vaikka säädöt melkein tapissaan. Ihmeellisen pehmeä painon alla. Etupäässä ei mitään ongelmaa
- jalkatapit otti kumman herkästi mutkissa maahan, vaikka ei mikään rossi olekaan
- penkithän on paskat, puutuu perse äkkiä
- tuuli paiskoo kyytiläisen kans liian herkästi. Ajoasento ei kummallekaan täysin luonteva. Yksin ajaessa ei moitteita