• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki H2 SX

Zen sanoi:
Tehoreserviä on jätetty varmaan siksi, että kone kestää. Siis tyyliin vuosikymmeniä. Headroomia (anteeksi musiikkitermi) on rakennettu ehkä siksi, että eikös suunnilleen sama mylly ole siinä rataversiossa? Minä mitään noista tiedä, mutta näin maallikkologiikalla. 90-luvun lopun Volkkarin TDI-koneissahan oli vähän samaa. Vakiona 90hv, lastuttamalla ja säätämällä joku 150hv. Kesti sitten mitä kesti. Oli työautona niihin aikoihin sellainen.
Hurjia tehoja:thumbup: Kylä lähtee. Omalle ahterille 135hv on jo ihan pirteä:) Tuo varmaan kestää lastutettunakin suht ok, jos ei rataa aja sillä eihän tuota potentiaalia voi käyttää liikenteessä kuin hetkittäin.

Kaveri ajoi sellaisella 90 heppasella 700000km ..,sitten turbo kypsyi,eikä viitsinyt enää sitä korjata...
Mun pointti oli se että taitaa mersun pieni tehoiset versiot olla softalla kuristettuja,kun taasen audilla voi olla muitakin eroja koneessa eri teho versioiden välillä.

Kimi70 sanoi:
Kaveri ajoi sellaisella 90 heppasella 700000km ..,sitten turbo kypsyi,eikä viitsinyt enää sitä korjata...
Mun pointti oli se että taitaa mersun pieni tehoiset versiot olla softalla kuristettuja,kun taasen audilla voi olla muitakin eroja koneessa eri teho versioiden välillä.

Jep noin on monessa mersun mallissa vaikapa 2000 w202 200cdi 102hv ja w202 220cdi 125hv on mekanisesti samat ero on vain ohjelmassa molemista tulee helposti ~170hv lukisia tehnnyt ja hyvin on kestäneetään osalla ajettu enimäkssen saksan autobaanoja
uudemissa pitkäliti saman tapaan oikeestaan siihen asti kun tulee tupla turboja niin pienempi tehoisissa on pää eronan vain 1 ahdin näin karkesti
vääntö on se varsinainen juttu noissa ja siinäkin oikeestan sen käytössä olevan alueen lajeneminen vaikka ei paljoakaan tulisi lisää

Paljonko muilla on tullut kilometrejä? Tänään omani rikko 19t.km. Aivan mahtava mopo muuten on ollut.:)
rekisteröity 05.04.2018 mutta kausi alkoi vasta 16.04.2018

Juhannusta edeltävänä perjantaina käyttöönotto ja tänä aamuna uudet PR5 alle, 9010 mittarissa. Pari sataa sit lisää sateessa että sai renkaat ajokuntoon. Oli muuten 10+ ajettavuus uusilla kumeksilla.

Nitrous sanoi:
Ahdetusta, tehtaalla softalla kuristetusta saa aika helposti voimaa irti ihan vaan kääntämällä softasta kuristus pois.

Turbojen kanssa olen nuorempana pelaillut, mutta miten mekaanisesti keskipakoahdettua bensakonetta kuristetaan? Kaasuläppä ei aukea kokonaan, vai vuodatetaanko paine jollakin venttiilillä pois? Veikkaan kaasuläppää, että sitä suljetaan kovemmilla kierroksilla.

24tkm hauskanpitoo!
Mulla just kumihomma työn alla, alle 3tkm kesti nuo Bridgestone RS:t. Pirelli Diablo Rosso II tilalle, viime kesänä ajoin 2 settiä noita samoja ja yhdet Supercorsat.
Mitä rinkulaa oot käyttänyt? Mustia ja pyöreitä?

Liitetiedostot

• IMG-20200605-WA0003.jpg
    IMG-20200605-WA0003.jpg
    21,5 KB · Katselut: 84
Ensiasennus renkaat kesti mulla 9000km ja nyt alla pyörii Road 5. Pintaa kyllä on vielä jonkun verran. On ollut mielestäni loistavat tän mopon alla ajattelin samat ottaa nyt:)

Road 5 ja nyt ajettu 24000km ja hyvin on vielä pintaa, ei tarvi miettii mikä rengas seuraavaksi..:orgmp:

veke73 sanoi:
Road 5 ja nyt ajettu 24000km ja hyvin on vielä pintaa, ei tarvi miettii mikä rengas seuraavaksi..:orgmp:

Siis ajanut Road 5:lla 24000km ja vielä on pintaa hyvin jäljellä? Vai ymmärsinkö jotain väärin?

Mä ymmärsin et 15tkm on Road vitosella menty.

Mä tilasin just kolmannen setin tälle kesää eli kokeilen jos Misukan Power 5 kestäis paremmin. Noi Pirellin Diablo Corsa II kohta loppuu. Tilasin ajoissa et on setti valmiina. 4500 km on Pirellillä nyt menty ja menee vielä ehkä pari viikkoa.

veke73 sanoi:
Jep, 15t.km ajettu road 5, sory jos oli jotenkin väärin kirjoitettu :)
Mopolla 24t.km :orgmp:

No, 15000km on jo vaatinut ns.sukkasillaan ajoa, olen itse päässyt PR4GT:llä n. 14800km ja jäljellä oli n.2mm pintaa. Nyt on Road 5GT ja alla FJR, hyvältä renkaalta vaikuttaa.

Morot…laitan tänne kun en viitsi uutta ketjua aloittaa.Onko tullut vastaan tilannetta et olisi ollut hyvä jos pyörässä olisi ohjauksen vaimennin..busan jälkeen yllätyin ohjauksen keveydestä, ko.kamppeeseen ei taida olla tehdasvalmisteisena vaan joutuu kiinnikkeet itse väsäämään tai tilaamaan”nyrkkipajoilta”

Kyllä se H2 SX:n etupää vaan julmetun kevyt on. Ainakin ZX12r:n ja muutaman Busan jälkeen sellaiselta tuntui. Kait siihen tottuu..

Ei ole tullut tuolla SX:llä ajettua, mutta ainakin H2 zeta on melko hurja kampe ilman ohjausiskaria. Eli eiköhän sille ole tilausta myös tuon SX:n kanssa.

Morot…laitan tänne kun en viitsi uutta ketjua aloittaa.Onko tullut vastaan tilannetta et olisi ollut hyvä jos pyörässä olisi ohjauksen vaimennin..busan jälkeen yllätyin ohjauksen keveydestä, ko.kamppeeseen ei taida olla tehdasvalmisteisena vaan joutuu kiinnikkeet itse väsäämään tai tilaamaan”nyrkkipajoilta”

Kysäise ohjausiskaria GPR:ltä. Omaan Zetoriin olen tuollaisen ajatellut hommata:
https://www.gprstabilizer.com/products/

Back