• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawa z1000, millanen laite?

Amppari:

Mitäs Leot kustansi ja mistä ostit?
smile_org.gif
Noh, sanotaan että eihän ne ilmaiset olleet. Mutta olen hintaan erittäin tyytyväinen, ostin putket ja komentajan pajalta missä säätö tapahtui, http://www.turbotec.com/

Saako kurakaaren pois nätisti vai pitääkö näyttää sahaa? Olisi kiva taitella rosterista tai alumiinista itse kilpiteline jos onnistuu, onko kukaan kokeillut?
smile_org.gif

Onko kukaan muuten ollut Sumekoon yhteydessä takuuasian johdosta, jos asentaa sliparit. Vähän jännittää ottaa riski takuuongelmien kanssa, pitää ainakin hetki ajella vakiona jos lapsentaudit paljastuisivat heti alussa.

Onko kukaan muuten ollut Sumekoon yhteydessä takuuasian johdosta, jos asentaa sliparit. Vähän jännittää ottaa riski takuuongelmien kanssa, pitää ainakin hetki ajella vakiona jos lapsentaudit paljastuisivat heti alussa.
Itseasiassa 2. päivää sitten käväsin Sumekolla valittamassa kun joku synkronointi/seos ruuvi oli menny v*tuilleen, eikä kone suostunut käymään. No siinä samalla tankkia irottaessa sanoivat, että poliisilla voi olla jotain sanomista tohon penkin alla olevaan pc3:een...Sen jälkeen siinä sisällä sit vähän käyteltiin konetta ja sanoivat, notta poliisilla voi jotain sanomista olla noihin ääniin, jos kohdalle osuu. No mun putki ei ihan hiljasimmasta päästä oo muutenkaan..

Eipä noista kilkkeistä muuten oo koskaan huollettaessa ollut ongelmia.

Saako kurakaaren pois nätisti vai pitääkö näyttää sahaa? Olisi kiva taitella rosterista tai alumiinista itse kilpiteline jos onnistuu, onko kukaan kokeillut?
smile_org.gif
Zetan perähärdelli lähtee pois irroittamalla pari ruuvia, siististi rikkomatta mitään.

Näin yhdessä z1000:ssa kilpitelineen, johon oli laitettu alkuperäinen rekisterikilven valo, siinä oli paikka sille. Siitä ei puuttunut kuin takaheijastin, niin olis ollu ihan laillinen. Onko jollain tollanen kilpiteline, ja mistäs sen sais?

Kaverille kyselen, itellä on Fasu.

stormilta saa sellasta kilpitelinettä made by pyramid, missä on se paikka sille valolle. mut se on ihan jeesus kallis! vissii joku 70e
omg.gif

Kannattaa ihan itte taiteilla se teline jostain, eikä se kilpivalo oo IHAN pakollinen. Mulle ei oo kukaan vielä siitä sanonu vaikka pysäytetty on paristi ja pyörää syynätty kovasti..

Hmm
inlove.gif

Millaset äänet noissa on? Harmi kun ei ole livenä näkynyt missään, voisi vähän paremmin arvioida. Toisaalta omaa silmää miellyttää kyllä enemmän ihan perinteinen sivuputki
buttrock.gif

Onkos kenelläkään vastaavaa...

kun nopeus alkaa olla jotain 140-150 alkaa tärinä, joka mm. pistää kytkimen säätökiekon pidikkeen pitämään ääntä. Mutta kun nopeus on jotain 160, tärinä hieman laimenee. Jotuukohan toi vaihdetusta jarrulevystä, joka hieman vielä ottaa kiinni jarrupaloihin.

Z1000

joo toi taitaa olla ihan tyyppi juttu,joskus olen itekkin huomannu äänen joka tulee kytkinkahvasta,mut tulee ajettua yleensä tulpat korvis ni eipä sitä huomaa mut kato tuolta->z1000.net siellä on paljon keskustelua tosta ja muusta ja jotain ratkaisuja miten vibran/äänen saa pois

Mulla tärinät vaimeni aika hyvin kun asennettiin pc3+putket ja säädettiin, "tärinäalue" kuitenkin löytyi ylemmiltä kierrosluvuilta, mutta tärinät ei ole ollenkaan niin pahat kuin alkuperäisillä putkilla oli pienemmillä kierroksilla....eli summa summarum parempaan ollaan mennossa... Mitäs seuraavaksi, 9r:n nokat+kansi?
Mitäs sanomista niillä poliisisedillä voi oikein olla pc3:n käytöstä?!?

Onko kenelläkään kiinnostusta myydä vakiopeilit? Tai onko kenelläkään ideaa muista peileistä, joista näkis jotain. Laitoin sellaiset härpäkkeet, mutta ei niistä näe mitään, eikä ne pysy asennossaan, damn.. niin ja vakiopeilin olen onnistunut rikkomaan.

tota tilasitko ite tuolta ja mitä tuli kuluja/menikö kauan!!??
meinasin itse tilata samasta paikasta ne stongan päähän tulevat mallit

Back