• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawa z1000, millanen laite?

ei se mikään kova homma ole se lukon siirtäminen!!! mitenhän niitä kuvia mahtaa tänne oikeen saada?? kertokaahan nyt joku, ku ei tää it-ala oo oikeen hanskassa!!!

Kun vaihtaa noi putket, täytyykö jotain säädättää uudelleen?  
withstupid.gif

Kun vaihtaa noi putket, täytyykö jotain säädättää uudelleen?  
withstupid.gif
Mitä intter nettiin nyt luottaa niin ei tartte. Itte en ainakaan säädättänyt ja tuskin kovin moni muukaan ruiskumopon omistaja on säädättänyt jos ei filtteriä vaihda.

Toinen mielenkiintoinen juttu onkin miten tota sitten säädettäisiin jos pitäisi? Eihän tota ilmeisesti kauheesti pysty säätämään ilman power commanderia.

Nyt on randomi niitä kuvia sulla postissa. Toivottavasti tuli perille. Nii siitä säädättämisestä... Ei varmaankaan tarvi säädellä jos pelkät putket vaihtaa... Tuskin se siitä hajoo... Mutta jos sitte laittaa filtterin, nii sitte on hyvä se säädättää. Mitä tossa on noita aiheita selannu, nii olishan se hyvä varmaan säädättää vaikka sen pelkän putkenki vaihtaa, ku kuulemma aika laihalla on noi tehdas säädöt. En tiedä miten ne säädöt tekee Kawaan ilman sitä PC:tä. mutta aikasemmassa pyörässä mikä mulla oli ( Suzuki GSX-R 1000) ne kyllä pysty sen säätään ilman PC:tä. Pistoke vaan kiinni johonki liittimeen mikä oli penkin alla. Mutta sillä PC:llä olis saanu sitte vielä tarkemmin säädöt kohilleen.
Eilen hommasin renthalin tangon. Ens viikonloppuna pitäs sitte sitä alkaa viritteleen paikoilleen. On aika löysää tavaraa toi vakio tanko!! Antaa periksi aika lailla!!!!

Nyt on randomi niitä kuvia sulla postissa. Toivottavasti tuli perille. Nii siitä säädättämisestä... Ei varmaankaan tarvi säädellä jos pelkät putket vaihtaa... Tuskin se siitä hajoo... Mutta jos sitte laittaa filtterin, nii sitte on hyvä se säädättää. Mitä tossa on noita aiheita selannu, nii olishan se hyvä varmaan säädättää vaikka sen pelkän putkenki vaihtaa, ku kuulemma aika laihalla on noi tehdas säädöt. En tiedä miten ne säädöt tekee Kawaan ilman sitä PC:tä. mutta aikasemmassa pyörässä mikä mulla oli ( Suzuki GSX-R 1000) ne kyllä pysty sen säätään ilman PC:tä. Pistoke vaan kiinni johonki liittimeen mikä oli penkin alla. Mutta sillä PC:llä olis saanu sitte vielä tarkemmin säädöt kohilleen.
Eilen hommasin renthalin tangon. Ens viikonloppuna pitäs sitte sitä alkaa viritteleen paikoilleen. On aika löysää tavaraa toi vakio tanko!! Antaa periksi aika lailla!!!!
Mun postauksesta puuttui: "muun kuin ruiskusuitsan omistajat". Käsittääkseni suzukin ruiskunsäätöyksikköä pystyi säätämään.

No niin, onnea vaan Randomille moposta!!!!
062802jumpie_prv.gif
Kyllä sä saitkin sitä ootella!!!! Hyvä, et ne kuvat tuli perille!! Jokos oot putket vaihtanu???

Nii aivan joo, hyvä sitä on tietty vähän sisään ajaa ensin!!!
smile_org.gif
Miltäs se mopedi nyt on tuntunu, ku oot päässy ajeleen??

just semmonen mitä koe-ajosta jäi mieleen eli ihan näpee laite ajella,tanko menee vaihtoo ja peilit,tota eikös sulla(jkoo) ollu sellanen renthalin crossitanko??sitä vaan et saako ne puntit jotenki viel kiinni siihen vai tarviiko ostaa jotkut härpäkkeet sinne!!!
nixweiss.gif

Joo onhan mulla sellanen renthali ja itseasiassa just laitoin sen paikalleen. En edes ole kerenny vielä käydä ajeleen sillä. Nii jos tarkotit niillä punteilla niitä painoja, nii ainaki tossa mulla ei ollu mitään muuta ko vanhasta irti ja uuteen kiinni. Ne painot oli ainaki mulla kuusiokololla kii ja ei muutako ne auki sit vetää pois. Peilit pitäs kyllä nyt jostaki saada uudet. On niin hirveet noi orkkikset!! Oon yrittäny kattella niitä, mutta vielä ainakaan ei ole sellasia hyviä tullu eteen. Sellaset pienet pyöreet olis ihan siistit mitkä tulee tangon päähän, mutta en tiiä tekeekö niillä mitään... Mutta olis ainaki peilit kii jos virkavalta pysäyttää...

www.glow-special.de

Tuolla on vaikka minkälaisia peilejä, mut tilaus on sitte vähän hankalaa. Ei pysty suoraan tilaan. Ekaks pitää mailata mitä haluu ja sit ne mailaa takas hinnan ja tilinnumeron mihin maksaa rahat. Tai jotenki nii se meni ku kyselin....

siis onko siel tangon sisällä se kierre irrallinen vai jotenkin siinä painossa kii???ja niist peileistä semmoset pyöreet sinne päähän ois kyllä ihan siistit ja kyllä niitä netissä monet kauppaa mut ei suomessa kylläkään mutta sellaset meinasin kyl laittaa!

Ei oo kierrettä tangon sisällä. Siinä pultin ja mutterin välissä on sellanen kumiholkki joka painuu kasaan ja samalla laajenee ja kiristyy sinne putken sisään, kun sitä kiristää. Toivottavasti sait selityksestä selvää!!
smile_org.gif
Mä en oo nähny ko ton yhden paikan missä niitä peilejä myydään! Mistä muualta niitä vois kattoo???

Itse kyllä uskon että toi bullshittiä koko juttu.. ja ei muka edes takuuseen ole mennyt ja sumeko pessyt kätensä hommasta.
Elkää uskoko aivan kaikkea mitä netissä tulee vastaa...

Back