onko kukaan laittanu zetaan ohjausiskaria ja jos on ni mistä saa ja mitä makso,ja sit semmosta et onko kokemusta noista öhlinsin etupään jousista mitä myyvät eli muuttuuko keula niillä mihinkään,tarkoitus olisi saada hieman jäykemmäksi alustaa!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oiskohan postikulut olleet parin kympin verran, tavarat tulivat vajaassa kahdessa viikossa, mutta täytyy tilata muistaakseni vähintään n. 75-79 euron edestä. Vatsasivat meileihin nopeasti, luotettava liike.tota tilasitko ite tuolta ja mitä tuli kuluja/menikö kauan!!??
meinasin itse tilata samasta paikasta ne stongan päähän tulevat mallit
Mulla ei kyllä mielestäni muuttunut. Mites ne sun tärinät ilmenee ja kuinka kovasti?Mulla tärinät vaimeni aika hyvin kun asennettiin pc3+putket ja säädettiin, "tärinäalue" kuitenkin löytyi ylemmiltä kierrosluvuilta, mutta tärinät ei ole ollenkaan niin pahat kuin alkuperäisillä putkilla oli pienemmillä kierroksilla....eli summa summarum parempaan ollaan mennossa... Mitäs seuraavaksi, 9r:n nokat+kansi?
Mitäs sanomista niillä poliisisedillä voi oikein olla pc3:n käytöstä?!?
Oletko itse laittanut haulia tms. stongan sisälle?joo toi taitaa olla ihan tyyppi juttu,joskus olen itekkin huomannu äänen joka tulee kytkinkahvasta,mut tulee ajettua yleensä tulpat korvis ni eipä sitä huomaa mut kato tuolta->z1000.net siellä on paljon keskustelua tosta ja muusta ja jotain ratkaisuja miten vibran/äänen saa pois
Ei haittaavasti enää, alkuperäisillä putkilla oli siinä rajoilla...Mulla ei kyllä mielestäni muuttunut. Mites ne sun tärinät ilmenee ja kuinka kovasti?Mulla tärinät vaimeni aika hyvin kun asennettiin pc3+putket ja säädettiin, "tärinäalue" kuitenkin löytyi ylemmiltä kierrosluvuilta, mutta tärinät ei ole ollenkaan niin pahat kuin alkuperäisillä putkilla oli pienemmillä kierroksilla....eli summa summarum parempaan ollaan mennossa... Mitäs seuraavaksi, 9r:n nokat+kansi?
http://www.riderforums.com/showthread.php?s=&threadid=14974Ei haittaavasti enää, alkuperäisillä putkilla oli siinä rajoilla...Mulla ei kyllä mielestäni muuttunut. Mites ne sun tärinät ilmenee ja kuinka kovasti?Mulla tärinät vaimeni aika hyvin kun asennettiin pc3+putket ja säädettiin, "tärinäalue" kuitenkin löytyi ylemmiltä kierrosluvuilta, mutta tärinät ei ole ollenkaan niin pahat kuin alkuperäisillä putkilla oli pienemmillä kierroksilla....eli summa summarum parempaan ollaan mennossa... Mitäs seuraavaksi, 9r:n nokat+kansi?
Mun mielestä pyörän ei kuulu täristä...
Kesä meni mainiosti ja n. 10.000km tuli ajeltua. Rataa tuli kohkattua jonkin verran (tais olla 14 ratakeikkaa) ja muuten sellaista yleistä ajelua. Minkäänlaisia vikoja tai murheita ei ilmennyt.Mites muilla zetan omistajilla on kesä mennyt!?
Paljonkos tonnisesta lähtee vakiona takapyörältä?Niin juu ja Ampparille, jostain 6000rpm jälkeen ripeämmällä kaasun avauksella nousi toi keula. Vielä kun ois oppinut pitämään sen ylhäällä.. Virivirinä oli tossa Zetassa Muzzyn täysputkisto, PCIII ja K&N (131hp takaselta Viaberilla).
117hp vakiona takaselta samassa penkissä. Aika lailla linjassa tuon valmistajan ilmoittaman 127 konetehojen kanssa. Noilla virityksillä 14hp lisäys takarenkaalla ei ainakaan mun mielestä mielestä mitenkään erityisen huono ole.Paljonkos tonnisesta lähtee vakiona takapyörältä?
Yllättävän pieniä lukemia vrt. Z750, johan tästäkin saa yli 110hp noilla virityksillä.