• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawa z1000, millanen laite?

tuolla bomber forumilla suurin osa on sellasia mopoikäisiä ketkä kirjottelee välillä mitä sattuu.. harmi vaan koska siellä on ihan asian tuntevaakin kirjottajaa..
confused_orig.gif

Jeps, mulla kanssa tulossa LeoVincen 4-2 sliparit zetaan ja pc3. Kerron kokemuksia parin viikon sisään, jahka asennettu ja paikallaan sekä säädetty. Ääneen ainakin pitäisi tulla mureutta ja vääntö käyrä tasoittua...

jep meikä menee kans ens pe säätöön jos saan ajettuu tohon tarpeeks kilsoja
biggrin.gif

ja tosta bomber tekstistä et kyllä sen varmaa rikki saa mut tuskin ihan pienestä eli amatöörimäistä keulimista
033102bebe_1_prv.gif

sillä saattaa hajota ehkä mut mistä näistä tietää

joo tota kirjota googleen vaik crg mirrors ni tulee monta paikkaa,mites muuten onko sulla (jkoo)pc siin sun zetas??laitoin putket ni muuttu kyl käynti aika raakasti mut vitsi ku saan pc:n vasta ens viikol,aika mureet räpinät tuli kans
biggrin.gif

Täytyypä tossa googlettaa... On mulla pc zetassa. Säätöön pääsee vasta kahden viikon päästä, mut ajelen nyt netistä otetulla mapilla. Ihan hyvin pelittää! Kyllähän sillä putkella hyvät äänet tulee!!Ihan saatanan kovat ne kyllä on!! Tuntuu tossa ajaessa, että vähän liianki... ainaki noilla mistä saa sen noisekillerin pois! Eikös sulla ollu ne race mallin putket? Laitahan kuvaa mopedista!!

Kerratkaas joku äkkiä 750 ja 1000 zetan suurimmat erot
wink.gif

Hintaeroa on, mutta silti houkuttelisi tuo isoveli.

Lähinnä mää meinasin käytännön suurimpia eroja, onhan noita nippeleitä, mutta miten ne tuntuvat ajossa.

Koneessa tietty vähän enemmän ruutia, mutta onko keula ja jarrut paljonkin paremmat? Vähän on tullut sora-ääniä, ettei se USD olisikaan niin hyvä kuin miltä näyttää. Kuskin paikka on varmaan aika identtinen.

Ajonestolaitteesta tulee kyllä plussaa. Viitsiiköhän tuota Z750 edes käydä vinkumassa koeajoon, jotenkin ei innosta. Niin tylsän näköinenkin. Motofocus tarjoaa -05 tonnista 13 900e
baaa.gif

Vyöruusut, mitäs olette takatiloista mieltä? Kehtaako siellä istua edes nakkikiskalle ja takaisin...

Mitä itse vähän tonnista kokeillut niin etujarrut ovat helvetin paljon paremmat, tuntuivat oman pikkuzetan jarrut aika surkeilta tuon jälkeen. Keulassa oli myös eroa, paha vaan kuvailla tuollaisen lyhyehkön kokeilun perusteella että kuinka paljon, jotenkin jämäkämpi/varmemman oloinen se kaikinpuolin oli.

Mitä itse vähän tonnista kokeillut niin etujarrut ovat helvetin paljon paremmat, tuntuivat oman pikkuzetan jarrut aika surkeilta tuon jälkeen. Keulassa oli myös eroa, paha vaan kuvailla tuollaisen lyhyehkön kokeilun perusteella että kuinka paljon, jotenkin jämäkämpi/varmemman oloinen se kaikinpuolin oli.
Tähän on muuten pakko hehkuttaa vähän. Kun meikä vaihtoi sen ZX6R:n takaiskarin ja öhlärit niin stoppiet ja endot helpottui ihan törkeesti. Siis tuntuma jarruihin on ihan erilainen ja ei mopo niiaa ollenkaan niin karmeasti kuin orggis-sohvana.

Sama pätee keulimiseen, uusi ulottuvuus täysin.

Ja tosta iskarin vaihtamisesta, ameriikan poijat kovasti vaihtaa myös tonniseen zediin tota pamppua. Vissiin siinäkin on se sama lussuperä.

Mistä hommasit sen zx6r:n takapumpun? Kattelin piruuttani öhlinsin iskaria, niin hinta pyörii siinä kiloeuron paikkeilla
biggrin.gif
Kyllä taitaa olla järkevämpää ostaa uus pyörä...

Mistä hommasit sen zx6r:n takapumpun? Kattelin piruuttani öhlinsin iskaria, niin hinta pyörii siinä kiloeuron paikkeilla
biggrin.gif
Kyllä taitaa olla järkevämpää ostaa uus pyörä...
Meikä laitto vähän joka foorumille kyselyy siinä toivossa että joku ei tee "suomalaisia" ja koita pyytää käytetystä osasta lähes uuden hintaa. Jenkkisällit sanoo että 25 - 80 dollaria on niille järkihinta. Sitä voi sitten suhteuttaa näille markkinoille ton hinnan ja miettiä mitä itse olisi valmis maksamaan. Mä ainakin pääsin mielestäni sopivaan hintaan. Pyörän parhaat upgradet eli takaiskari ja pienempi eturatas maksoivat mulle yhteensä 114e.

Ebaysta saattas löytyä järkevään hintaan noita osia.

Lähinnä mää meinasin käytännön suurimpia eroja, onhan noita nippeleitä, mutta miten ne tuntuvat ajossa.

Koneessa tietty vähän enemmän ruutia, mutta onko keula ja jarrut paljonkin paremmat? Vähän on tullut sora-ääniä, ettei se USD olisikaan niin hyvä kuin miltä näyttää. Kuskin paikka on varmaan aika identtinen.

Ajonestolaitteesta tulee kyllä plussaa. Viitsiiköhän tuota Z750 edes käydä vinkumassa koeajoon, jotenkin ei innosta. Niin tylsän näköinenkin. Motofocus tarjoaa -05 tonnista 13 900e
baaa.gif

Vyöruusut, mitäs olette takatiloista mieltä? Kehtaako siellä istua edes nakkikiskalle ja takaisin...
No onhan se pyörä vaan niin paljon parempi ajaa mitä laadukkaampaa iskaria siinä on... Perä ja keula kilosessa on paremmat...tietty potku ja vääntö riittää mulle passelisti tonnisessa....seiskapätkät on jo ajettu mun osalta muutamana viime vuonna, vääntöä piti saada lisää....vaikka eihän toi mikään hevosvoimahirviö ole....

Back