• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kausi 2009 korkattu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HiTec
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rekisterikilpeä odotellessa...
"Uusi" pyörä kyl ois jo pistetty talven aikana iskuun, muttamutta...

Kausi 2009 korkattu täälläkin, onhan hymy taas herkässä
biggrin.gif

Korkattua tuli, 40km sormet jäässä.
biggrin.gif
On se RC8 vaan nätti peli! Pirun hyvä että pääsen alottaan sillä heti näin keväästä. Olisi varmaan melkoinen shokki siirtyä värinättömästä R6R:stä tohon tehosekoittimeen.
tounge.gif

Niin että jos joku näki Red Bull teipatun RC8:sin Turku/Raisio alueella noin 2 tuntia sitten niin se olin sitten minä.
062802moto_prv.gif

biggrin.gif
On se RC8 vaan nätti peli! Pirun hyvä että pääsen alottaan sillä heti näin keväästä. Olisi varmaan melkoinen shokki siirtyä värinättömästä R6R:stä tohon tehosekoittimeen.  
tounge.gif

Niin että jos joku näki Red Bull teipatun RC8:sin Turku/Raisio alueella noin 2 tuntia sitten niin se olin sitten minä.
062802moto_prv.gif
Meikäläinen tuli sua vastaan konserttitalolla turussa Aninkaistenkadulla. Molemmat moikkailtiin. Mulla sininen yzf ja joku pv.n raakile siinä edessä pyöri.

Arvasinki RC8ksi ja kisateipitki viel.. nätti vekotin sulla

Lämpötilathan ilmoitetaan yleensä varjossa, ja toki jos tähän aikaan vuodesta paistelee, niin lämpötila auringossa on selvästi korkeampi.
Joo niin ilmoitetaan, tarkoitin vain sitä että jos aurinko paistaa niin lämpötila on hetkellisesti paljon korkeampi mitä nuo näyttävät. Sen takia tärkeintä meille onkin katsoa että onko luvattu auringonpaistetta vai ei  
smile_org.gif
Pieni korjaus, ilman lämpötilahan on aivan sama varjon sekä auringon puolella. Auringon UV säteethän nostavat vain pintalämpöjä, ei ilman lämpötilaa. jne. jne.......

Voi kilin v***u! Oulusa tullu yön aikana lunta. Lähin aamulla töihin ni meinas buutsit livetä alta. Se siitä alotuksesta.

Eilen tuli haettua pyörä talvisäilöstä ja avattua kausi -09. n.30km  
biggrin.gif
Oli parhautta!

edit: ja tänään lisää 30km
tounge.gif

Ei tarttenu kaveria paljoa houkutella tänään ajokauden alotukseen. Suoraan duunista mopo pihalle ja baanalle! Terveiset Kuopiosta -2 astetta tiet osittain jäässä

Shellin pihalta asiakkaalta lainaus: "Kundit lähteny moottoripyöräilemään.. Kai ne muuttolinnut sit tulee seuraavaksi"

t. CBR 1000 RR & ZX-10R

allekirjottanut -> http://www.bikepics.com/pictures/1605298/
Onks tuo kuski jäätyny tuohon asentoon  
biggrin.gif
Pistäkää nyt kunnon varustus päälle, ei tarvi vanhana valitella niveliä!  
omg.gif

:lähinnä noi farkut..

Se siitä ajokauden avauksesta. Auringonpaisteesta tietoakaan ja järkyttävän kylmä tuuli..
sad_orig.gif

Nojoo, vois pistää pyörän myyyntii, kun tuskin suomessa pääsee ajamaa taas koko kesänä! Ei vaa, mut polttelee jo liikaa!
sad_orig.gif

Tuli pieni lenkki tehtyä. Oli kyl lähellä ettei menny pöksyt vaihtoo jokakerta ku hiuka nosti kierroksia.. ahh!!
biggrin.gif

biggrin.gif
tounge.gif

062802moto_prv.gif
Ostitkos sen mikä lojui bwssä näytillä?

Ei tarttenu kaveria paljoa houkutella tänään ajokauden alotukseen. Suoraan duunista mopo pihalle ja baanalle! Terveiset Kuopiosta -2 astetta tiet osittain jäässä

Shellin pihalta asiakkaalta lainaus: "Kundit lähteny moottoripyöräilemään.. Kai ne muuttolinnut sit tulee seuraavaksi"

t. CBR 1000 RR & ZX-10R

allekirjottanut -> http://www.bikepics.com/pictures/1605298/
Onks tuo kuski jäätyny tuohon asentoon
biggrin.gif
No ihan sama tuli mieleen, hauska kuva
biggrin.gif
biggrin.gif

Lämpötilathan ilmoitetaan yleensä varjossa, ja toki jos tähän aikaan vuodesta paistelee, niin lämpötila auringossa on selvästi korkeampi.
Joo niin ilmoitetaan, tarkoitin vain sitä että jos aurinko paistaa niin lämpötila on hetkellisesti paljon korkeampi mitä nuo näyttävät. Sen takia tärkeintä meille onkin katsoa että onko luvattu auringonpaistetta vai ei  
smile_org.gif
Pieni korjaus, ilman lämpötilahan on aivan sama varjon sekä auringon puolella. Auringon UV säteethän nostavat vain pintalämpöjä, ei ilman lämpötilaa. jne. jne.......
Juu tarkalleen ottaen juurikin näin.

Lämmittäähän ne lämmenneet pinnat ympärillään olevaa ilmaa, kuten lämpöpatteritkin.

Back