Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli vähän liian reipas matkavauhti...Mites sä sen poliisille oot antanu?Eipä vielä vähäänaikaa korkata muutaku kaljapulloja.
Kortin saa hakea takasi poliisin huostasta 14.4
Eikä kyllä tosin tua maahantuojakaan ole vielä toimittanu mun gixxeriä![]()
![]()
Meikäläinen tuli sua vastaan konserttitalolla turussa Aninkaistenkadulla. Molemmat moikkailtiin. Mulla sininen yzf ja joku pv.n raakile siinä edessä pyöri.Korkattua tuli, 40km sormet jäässä.On se RC8 vaan nätti peli! Pirun hyvä että pääsen alottaan sillä heti näin keväästä. Olisi varmaan melkoinen shokki siirtyä värinättömästä R6R:stä tohon tehosekoittimeen.![]()
![]()
Niin että jos joku näki Red Bull teipatun RC8:sin Turku/Raisio alueella noin 2 tuntia sitten niin se olin sitten minä.![]()
Pieni korjaus, ilman lämpötilahan on aivan sama varjon sekä auringon puolella. Auringon UV säteethän nostavat vain pintalämpöjä, ei ilman lämpötilaa. jne. jne.......Joo niin ilmoitetaan, tarkoitin vain sitä että jos aurinko paistaa niin lämpötila on hetkellisesti paljon korkeampi mitä nuo näyttävät. Sen takia tärkeintä meille onkin katsoa että onko luvattu auringonpaistetta vai eiLämpötilathan ilmoitetaan yleensä varjossa, ja toki jos tähän aikaan vuodesta paistelee, niin lämpötila auringossa on selvästi korkeampi.![]()
Voi kilin v***u! Oulusa tullu yön aikana lunta. Lähin aamulla töihin ni meinas buutsit livetä alta. Se siitä alotuksesta.
Onks tuo kuski jäätyny tuohon asentoonEi tarttenu kaveria paljoa houkutella tänään ajokauden alotukseen. Suoraan duunista mopo pihalle ja baanalle! Terveiset Kuopiosta -2 astetta tiet osittain jäässä
Shellin pihalta asiakkaalta lainaus: "Kundit lähteny moottoripyöräilemään.. Kai ne muuttolinnut sit tulee seuraavaksi"
t. CBR 1000 RR & ZX-10R
allekirjottanut -> http://www.bikepics.com/pictures/1605298/
Pistäkää nyt kunnon varustus päälle, ei tarvi vanhana valitella niveliä!Onks tuo kuski jäätyny tuohon asentoonEi tarttenu kaveria paljoa houkutella tänään ajokauden alotukseen. Suoraan duunista mopo pihalle ja baanalle! Terveiset Kuopiosta -2 astetta tiet osittain jäässä
Shellin pihalta asiakkaalta lainaus: "Kundit lähteny moottoripyöräilemään.. Kai ne muuttolinnut sit tulee seuraavaksi"
t. CBR 1000 RR & ZX-10R
allekirjottanut -> http://www.bikepics.com/pictures/1605298/![]()
+ miljoona. Itellä polvet ja alaselkä jumissa nykyään, ko aikoinani ajelin tollasilla vermeillä yötäpäivää kesät talvet...Pistäkää nyt kunnon varustus päälle, ei tarvi vanhana valitella niveliä!![]()
:lähinnä noi farkut..
Ostitkos sen mikä lojui bwssä näytillä?Korkattua tuli, 40km sormet jäässä.On se RC8 vaan nätti peli! Pirun hyvä että pääsen alottaan sillä heti näin keväästä. Olisi varmaan melkoinen shokki siirtyä värinättömästä R6R:stä tohon tehosekoittimeen.![]()
![]()
Niin että jos joku näki Red Bull teipatun RC8:sin Turku/Raisio alueella noin 2 tuntia sitten niin se olin sitten minä.![]()
No ihan sama tuli mieleen, hauska kuvaOnks tuo kuski jäätyny tuohon asentoonEi tarttenu kaveria paljoa houkutella tänään ajokauden alotukseen. Suoraan duunista mopo pihalle ja baanalle! Terveiset Kuopiosta -2 astetta tiet osittain jäässä
t. CBR 1000 RR & ZX-10R
allekirjottanut -> http://www.bikepics.com/pictures/1605298/![]()
Juu tarkalleen ottaen juurikin näin.Pieni korjaus, ilman lämpötilahan on aivan sama varjon sekä auringon puolella. Auringon UV säteethän nostavat vain pintalämpöjä, ei ilman lämpötilaa. jne. jne.......Joo niin ilmoitetaan, tarkoitin vain sitä että jos aurinko paistaa niin lämpötila on hetkellisesti paljon korkeampi mitä nuo näyttävät. Sen takia tärkeintä meille onkin katsoa että onko luvattu auringonpaistetta vai eiLämpötilathan ilmoitetaan yleensä varjossa, ja toki jos tähän aikaan vuodesta paistelee, niin lämpötila auringossa on selvästi korkeampi.![]()