Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Karkov sanoi:Sanokaahan vielä, että missä hitossa toi tarkalleen ottaen ees on? Piti oikeen googlemapsilla tarkastaa että eihän siellä Koskelantiellä taida paljoo muuta olla kuin kerrostaloja? Etenkin Koskelantie 39, 00610 HELSINKI :stä ei löydy kuin asuintaloja.
Eli onko multa vaan jääny aina toi paikka huomaamatta ohi ajaessa ja googlemapsissa vanhat streetviewt, vaimitäkettua.
Edit: Mun viesti teki jo uuden sivun, huomatkaa, että edellisellä sivulla oli tarjolla yks "peruutuspaikka nopeimmalle". Itse siis olen tulossa kuitenkin.
Karkov sanoi:Noniin johan löyty. Toi niiden kotisivuilla oleva "koskelantie 39" ohjas tonne hartwallin kohille ja pelkkä koskelantie veikin googlemapsissa melkein perille. Tämä selvä!![]()

WKurki sanoi:Peruutuspaikalle tulossa mukaan kisaamaan!

) tapahtumassa mukana - eli Hep sille!Motoristorante sanoi:Thanks everybody - Special thanks to WP - and to special guest star SuzukiNeitonen !
Kivaa oli, vaikka aikalailla soolojonoajeluksi itse kisa taisikin sitten muotoutua, "ohjelmaa" olis saanut olla hippasen enemmän - meniköhän tää turhan tosikkomaisesti![]()
Ainakin messuaamun (enkä nyt tarkoita ekumeenista messua) tapahtumassa mukana - eli Hep sille!

-
,
..... Joutui
.
kaikille.... taas.Motoristorante sanoi:Thanks everybody - Special thanks to WP - and to special guest star SuzukiNeitonen !
Kivaa oli, vaikka aikalailla soolojonoajeluksi itse kisa taisikin sitten muotoutua, "ohjelmaa" olis saanut olla hippasen enemmän - meniköhän tää turhan tosikkomaisesti![]()
Ainakin messuaamun (enkä nyt tarkoita ekumeenista messua) tapahtumassa mukana - eli Hep sille!

W-P sanoi:No hei...ohjelmaa voidaan toki seuraavassa kisassa järjestää![]()
SuzukiNeitoselle; älä vaan luovuta. Toisella kerralla homma tuntuu jo aivan erilaiselta..![]()