• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kartinkia(FK)- toimintaa pääkaupunkiseudulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maza
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saisko vielä kertauksena aikataulun ja muun oleellisen infon?

Kannattaa muuten varmaan jatkossa avata joka sessiolle oma ketju ja linkittää se tänne. On meinaan pikkasen helpompi tsekata tiedot sieltä ekasta viestistä kuin etsiä se tieto tuolta 7 sivun joukosta :blink:

Alla huomista koskevat tiedot. Yksi paikka kisassa vapaana; kuka ensin ehtii peruutusjonosta varata saa paikan. Ei ehdi enää kysellä kaikilta.

Jep riisor. Avataan aina uusi ketju uudelle kisalle.

Seuraava kisa varattu Kart in Club:ista. Tästä linkistä http://www.kic.fi/ löytyy kaikki tiedot karttoineen kyseisestä paikasta.

AIKA LA 14.12 klo 14.00, paikalla klo 13.30.

HINTA 39e/hlö. Hinta sama 8-15 hlölle.

MAKSUVÄLINEET Käteinen, pankkikortti, Visa, Visa Electron, Eurocard, Mastercard,
American Express, Smartum-setelit, Virikesetelit ja Tyky-kuntosetelit.

ILMOITTAUTUNEET:

1) W-P
2) riisor
3) Brocol
4) ozilla
5)Karkov
6)
7) Motoristorante
8)-Timi-
9) TA
10)SuzukiNeitonen
11) Isobandu 1
12) Isobandu 2
13) MRi
14) Mototar
15) Bone

PERUUTUSJONOSSA:
1) WKurki
2) jamic
3)fresh
4)

Sanokaahan vielä, että missä hitossa toi tarkalleen ottaen ees on? Piti oikeen googlemapsilla tarkastaa että eihän siellä Koskelantiellä taida paljoo muuta olla kuin kerrostaloja? Etenkin Koskelantie 39, 00610 HELSINKI :stä ei löydy kuin asuintaloja. :grin:

Eli onko multa vaan jääny aina toi paikka huomaamatta ohi ajaessa ja googlemapsissa vanhat streetviewt, vaimitäkettua.

Edit: Mun viesti teki jo uuden sivun, huomatkaa, että edellisellä sivulla oli tarjolla yks "peruutuspaikka nopeimmalle". Itse siis olen tulossa kuitenkin.

Karkov sanoi:
Sanokaahan vielä, että missä hitossa toi tarkalleen ottaen ees on? Piti oikeen googlemapsilla tarkastaa että eihän siellä Koskelantiellä taida paljoo muuta olla kuin kerrostaloja? Etenkin Koskelantie 39, 00610 HELSINKI :stä ei löydy kuin asuintaloja. :grin:

Eli onko multa vaan jääny aina toi paikka huomaamatta ohi ajaessa ja googlemapsissa vanhat streetviewt, vaimitäkettua.

Edit: Mun viesti teki jo uuden sivun, huomatkaa, että edellisellä sivulla oli tarjolla yks "peruutuspaikka nopeimmalle". Itse siis olen tulossa kuitenkin.

Se on Lahdenväylän varressa oleva vanha bussihalli. Kun tulet pohjoisesta se jää oikealle juuri ennen stadia. Koskelan liittymästä ylös, valoista oikealle, parsataa metriä eteenpäin niin näkyy heti vasemmalla. Sama toistepäin stadin suunnasta
Näkyy Googlessakin ihan nimellä Lahdenväylän ja Koskelantien risteyksessä. Siinä on Annalan kenttä takana. Kato vielä Valtimontie niin löytyy. Eli vielä: Koskelantien ja Valtimontien kulmassa

Noniin johan löyty. Toi niiden kotisivuilla oleva "koskelantie 39" ohjas tonne hartwallin kohille ja pelkkä koskelantie veikin googlemapsissa melkein perille. Tämä selvä! :thumbup:

Karkov sanoi:
Noniin johan löyty. Toi niiden kotisivuilla oleva "koskelantie 39" ohjas tonne hartwallin kohille ja pelkkä koskelantie veikin googlemapsissa melkein perille. Tämä selvä! :thumbup:

Allright...:orgmp:

Kiitokset järkkäreille. Tiivis mutta hyvä setti.

Ja suurinpiirtein samaa nopeutta ajavista tuolla ei oikein pääse ohi ilman toisen ajovirhettä kuin takashikaanissa myöhäisellä jarrulla. Tämä seliselinä aika-ajossa nro 6:lle (?)...

Yesss.
Olimme VM Carting mestoilla 13.30 ja todella suurella ihmetyksellä, kun ketään tuttua ei näkynyt. Taksilla paikalle ja sit takas himaan. OK om moka, kun ei tullut tuota ilmoitusta luettua tarkempaan ettei sitt ollutkaan sama mesta kuin viimeks.

Saitteko kaikki paikat myytyä, vai jäinkö porukalle velkaa?

T. Antsa

ps. arvaa harmittiko

Thanks everybody - Special thanks to WP - and to special guest star SuzukiNeitonen ! :respect:

Kivaa oli, vaikka aikalailla soolojonoajeluksi itse kisa taisikin sitten muotoutua, "ohjelmaa" olis saanut olla hippasen enemmän - meniköhän tää turhan tosikkomaisesti :dunno:
Ainakin messuaamun (enkä nyt tarkoita ekumeenista messua :grin:) tapahtumassa mukana - eli Hep sille!

Motoristorante sanoi:
Thanks everybody - Special thanks to WP - and to special guest star SuzukiNeitonen ! :respect:

Kivaa oli, vaikka aikalailla soolojonoajeluksi itse kisa taisikin sitten muotoutua, "ohjelmaa" olis saanut olla hippasen enemmän - meniköhän tää turhan tosikkomaisesti :dunno:
Ainakin messuaamun (enkä nyt tarkoita ekumeenista messua :grin:) tapahtumassa mukana - eli Hep sille!

No hei...ohjelmaa voidaan toki seuraavassa kisassa järjestää:crash::D

SuzukiNeitoselle; älä vaan luovuta. Toisella kerralla homma tuntuu jo aivan erilaiselta..:peukutpystyyn:

Kiitoksia omasta puolestanikin kaikille, tällä kertaa mua ei kiilattu mihinkään enkä tietääkseni kiilannut ketään..
Itse tosin menetin pari sijaa liian innokkaan ohitusyrityksen johdosta, mutta kivaa oli silti!
Ensi kerralla ehdottomasti mukana sikälimikäli aikataulut antaa myöden :)

Ja SuzukiNeitonen, ilman muuta ensi kerrallakin mukaan, kerta kerralta tuntuu paremmalta!

JESS!:thumbup:.

Nythän vehkeet oli ihan Cartingin suuntaan :thumbup:.
Vantaan kivireet tuntuu noihin verraten kun skuttais
täysiä betonikottareita :blink:-

Takuuhauskaa taas kerran.... kerrakseen :jippikaijee:,

kuten siinä puolivälissä kisaa starttisuoran jälkeen.....
tais Riisorilla olla "viime yön" muistelu, ellei ihan
suorastaan kuulapeli kesken :grin:..... Joutui
siinä sitten ihan kesken herraa tönimään hereille :grin:.

:respect: kaikille.... taas.

Motoristorante sanoi:

Kiitos :) Täältä puuttuu sellanen nolo -hymiö, viittaan tietysti omaan esitykseeni teidän joukossa :doh: :grin:

W-P sanoi:
No hei...ohjelmaa voidaan toki seuraavassa kisassa järjestää:crash::D

SuzukiNeitoselle; älä vaan luovuta. Toisella kerralla homma tuntuu jo aivan erilaiselta..:peukutpystyyn:

Kiitos sinulle järjestämisestä :) Joo, ehkä mä alan salaa harjoittelemaan, no syytä ainakin olisi, kun olitte kaikki kuin eri planeetalta :D Kiitos tsempeistä :)

Ei se näky helpolla unohdu, kun oli aika-ajo ja meikäläisen ohi mentii kummaltakin puolelta yhtä aikaa, ellei jopa kolmekin autoa :D :D Yritin pysyä poissa tieltä :)

Kiitos Timi, ehkä mä joskus tuun mukaan, kyl se kivaa alkoi lopussa olemaan :D

(Pahoittelut kaikille, en osaa lainata useampaa tekstiä samaan viestiini.)

Back