• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kannattaa käyttää ajovarusteita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopoko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näin on.Jos pelkäämään rupeaa, sitten on parempi olla viltin alla!
wink.gif
Niinpä, mutta kotiinkin on moni kuollut.
wink.gif

Elämä on täynnä riskinottoja, mitä se muille kuuluu missä releissä kukakin ajelee.
Sen verran se kuuluu muille, että terveydenhuollossa on muutenkin aivan tarpeeksi jonoja. Sitten kun joku pelle tumpeloi ilman kunnon ajovarusateita, niin näitä jonoja kasvatetaan lisää.
Niin , eikös ne sairaala ym hoidot maksella vakuutuksista.
Edit: "Teemulle"
Ja jos tosiaan tuntuu aihe "Loppuunkalutulta" niin hopusti uutta kaluttavaa vaan. ALOITA uusia ketjuja paremmista/mieluisista aiheista
biggrin.gif
Se on aivan sama, vaikka itse saatana tai jeesus maksaisi nämä sairaalahoidot. Kyse ei ole siitä kuka maksaa, vaan siitä että käytetään jo entisestään ruuhkautuneita sairaaloita.
Jo ilman tätä yhteiskunnallista ja vakuutusmaksuihin vaikuttavaa näkökulmaakin käytän moottoripyöräillessä aina ajokamppeita puhtaasti itsekkäistä syistä.

Tälle keväälle hankitulla moposkootterilla ajattelin ajella shortseissa ja T-paidassa samoilla edellytyksin kuin ajaisin polkupyörälläkin. Eli varovasti ja kevyen liikenteen väylillä joilla tilanteet on helpompi itse hallita.

Siitä huolimatta en jaksa syyllistää T-paitasillaan MP-onnettomuuteen joutuvia, jotka kuitenkin kärsivät tekemisistään ns. nahoissaan, vieläpä sangen kirjaimellisesti.

Nimittäin jos itse kohotetun riskitason pohjalta aletaan syyllistää, niin silloin menevät samaan halveksittujen kastiin myös kuntoilemattomat, epäterveellisesti syövät ja Nissan Micralla ajavat, sekä kaikki muutkin omilla valinnoillaan terveysriskejään kasvattavat.

Nimittäin jos itse kohotetun riskitason pohjalta aletaan syyllistää, niin silloin menevät samaan halveksittujen kastiin myös kuntoilemattomat, epäterveellisesti syövät ja Nissan Micralla ajavat, sekä kaikki muutkin omilla valinnoillaan terveysriskejään kasvattavat.
Nimenomaan. Tänäkin vuonna 38 motoristia tekee itsemurhan; sydäreistä puhumattakaan. Pitäisi aloittaa turvallisuuskampanja: "Nopeampi pyörä, parempi mieli"  
062802moto_prv.gif

Eiks tää tämmösestä alkanut ?

Hirvet ovat riesana eteläisessä Suomessa
20.5.2008 17:10

Poliisi varoittaa autoilijoita hirvistä, joita on runsaasti liikenteessä.

Hirvieläimet ovat työllistäneet viime päivinä esimerkiksi Hyvinkään poliisia. Eläimiä on liikkunut erityisesti Hämeenlinnanväylällä sekä samansuuntaisella tiellä numero 130, Myllykukon risteysalueella.

Varhain maanantaina poliisi joutui jopa ampumaan kaksi hirveä kyseisellä risteysalueella.

Hirvieläimiä voi kohdata useimmiten hämärässä, etenkin auringonnousun ja -laskun aikaan. Eläinten käyttäytyminen saattaa olla arvaamatonta.

Iltalehti

Varovasti siellä tiellä

Back