Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vetomies on sellainen prätkäkuski, jolla on oikeus ajaa aina kotilokuskeja huomattavasti kovempaa kaikilla teillä. Vetomieslupahakemuksia ei jätetä poliisille, vaan Kaivarin mutterikiskalle.Mikä ihmeen vetomies?![]()
Se oli varmaankin vetomies. Niille on täällä esitetty vapautusta liikennesäännöistä ja oikeutta ajaa kovempaa kuin muut. Ehkä esitys on mennyt läpi eduskunnassa.
ELÄKÖÖN! ELÄKÖÖN! ELÄKÖÖN!![]()
![]()
Mistähän näitä vetomieslupia voisi anoa?
Kyllä tuon "puolentoistatunnin" ajan alittaa kevyesti kuka vaan, vaikka HondallaEnsin täytyy Apparalla alittaa 1.30...
En menis vannomaan.Kyllä tuon "puolentoistatunnin" ajan alittaa kevyesti kuka vaan, vaikka HondallaEnsin täytyy Apparalla alittaa 1.30...![]()
Okei, mä olen menossa joooooooo.Vetomies on sellainen prätkäkuski, jolla on oikeus ajaa aina kotilokuskeja huomattavasti kovempaa kaikilla teillä. Vetomieslupahakemuksia ei jätetä poliisille, vaan Kaivarin mutterikiskalle.Mikä ihmeen vetomies?![]()
![]()
Ai pahus, nyt meni yöunet.Se oli varmaankin vetomies. Niille on täällä esitetty vapautusta liikennesäännöistä ja oikeutta ajaa kovempaa kuin muut. Ehkä esitys on mennyt läpi eduskunnassa.
ELÄKÖÖN! ELÄKÖÖN! ELÄKÖÖN!![]()
![]()
Mistähän näitä vetomieslupia voisi anoa?
En usko että sinun taidot ja rohkeus riittävät vetomiesluvan saantiin![]()
Ensin täytyy Apparalla alittaa 1.30...
Ai pahus, nyt meni yöunet.Josko säälistä edes sellaisen, jolla pikkaisen sais räpätä?![]()
![]()
Niin, ja mä en osaa ajaa Apparalla, vain Jammuilla ja vanhoilla R-sarjan Sisuilla. Haittax se niinq sillai?