G
Guest
Guest
Kyllä sinä osaat Apparallakin ajaa. Se on tarkoitettukin "vajaille". Jopa lapset ja vammaiset osaa sillä niinku ajaa tiäx![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä sinä osaat Apparallakin ajaa. Se on tarkoitettukin "vajaille". Jopa lapset ja vammaiset osaa sillä niinku ajaa tiäx![]()
Tuohan oli ihan asiallista keskustelua liikennekäyttäytymisestä...Ei hyvältä näytä kun vielä ei ole kausi edes kunnolla alkanut kun jo saa lukea mm. tälläistä![]()
Tuskimpa, Shamanilla ei liene ole tapana körrätä!SHAMANRACER!
Ja pidetään hieman pienempää volyymiä siellä takarivissä!Nuo pösömiesten voorumitvoi jättää omaan arvoonsa. Niiden mielestä kaikki mikä menee yli 130km/h on henkeäsalpaavan huimaa vauhtia...![]()
![]()
ps. (on mullakin ollut kerran peukeotti)![]()
näinhän se on ja syykin on selkeä, ne on kateellisia kun kotilolla ei sovi autojen välistä eikä ikinä pääse jonon ekaks ja vois jopa vähän kytkintä polttaa kun alla on luokkaa 235/17 pattiinit ja kone luokkaa 1,äkänen niin ei siinä ole oikein todellista nautintoa.Minkähän takia on aina vastakkainasettelu motoristien ja autoilijoiden välillä? Eikö kyse ole kuitenkin henkilöiden asennevammasta, eikä niinkään ajoneuvosta.
Piittaamattomuus ja ajattelemattomuus pistää kaasua kovemmalle. Jos ymmärtää ja tajuaa vaaratilanteet ja osaa "kantaa vastuun" jo etukäteen, niin ei tule kaahattua kuin kasitoistakesänen ekalla volvollaan.
Asenteesta ja piittaamattomuudesta onneksi hioutuu pahimmat terävyydet pois iän myötä, mutta kaikki ei niin pitkälle pääse.
Taitaa olla ihan yhtä varma kevään merkki kuin yleisönosastojen jokakeväiset koirankakka-keskustelutmillä ne jaksaa aina samasta asiasta.
-johan nappasiJa pidetään hieman pienempää volyymiä siellä takarivissä!Nuo pösömiesten voorumitvoi jättää omaan arvoonsa. Niiden mielestä kaikki mikä menee yli 130km/h on henkeäsalpaavan huimaa vauhtia...![]()
![]()
ps. (on mullakin ollut kerran peukeotti)![]()
T: Peugeot 406 3.0 V6 = 190hv
![]()
Saahan sitä Bemarilla yritellä prätkän perään, mutta lopputuloksena on erittäin huono menestys. Itsellänikin on kotilona baijerilainen, mutta en nyt sentään niin tyhmä ole, että lähtisin kisaamaan prätkän kanssa. Ehkäpä asian arvioinnissa auttaa kun ajaa itsekin nopealla prätkällä.Ei minua ainakaan autoillessa se harmita, että en pääse keulalle vaan lähinnä se, että tuommoinen pujottelu valoissa ja liikenteen seassa on vaaraksi muille ja itselleen. Tuo myös monesti provosoi muita liikenteessä kulkijoita.
Näin viime kesänä kun joku tyttönen meni kyykyllään valoissa muutaman auton välistä ja bemarikuski veti ilmeisesti herneet nenään kun piti avata ikkuna ja huutaa jotain. Valot kun muuttui vihreäksi, niin bemari painoi lämän tiskiin ja lähti tyttösen perään. Itse menin rauhallisempaan tahtiin joten en osaa sanoa tapahtuiko tämän seuraamisen johdosta jotain. Kolari tai treffit?
Omalla mopolla koitan myös olla ärsyttämättä autoilijoita ja koittaa hoitaa hommani nätisti, jotta vaaratilanteita ei tulisi. Ehkä olen nössö, ehkä varovainen tai sitten ajattelen toisiakin?![]()
sanoi:Onhan se hyvä, että seassa on ns. rauhallisia sieluja, jotka viis veisaa muiden ylikireestä kiireestä.
Rauhalliset, nätisti ajavat immeiset autoilla ja pyörillä tasaa mukavasti liikenteen kaoottisuutta.
Joo eihän sitä suorasella kisapätkällä mitenkään pärjää pyörälle, edes kovin tehottomalle, mutta jos liikennevaloihin pitää pysähtyä ja takaa tulee erittäin kiukkuinenSaahan sitä Bemarilla yritellä prätkän perään, mutta lopputuloksena on erittäin huono menestys. Itsellänikin on kotilona baijerilainen, mutta en nyt sentään niin tyhmä ole, että lähtisin kisaamaan prätkän kanssa. Ehkäpä asian arvioinnissa auttaa kun ajaa itsekin nopealla prätkällä.Ei minua ainakaan autoillessa se harmita, että en pääse keulalle vaan lähinnä se, että tuommoinen pujottelu valoissa ja liikenteen seassa on vaaraksi muille ja itselleen. Tuo myös monesti provosoi muita liikenteessä kulkijoita.
Näin viime kesänä kun joku tyttönen meni kyykyllään valoissa muutaman auton välistä ja bemarikuski veti ilmeisesti herneet nenään kun piti avata ikkuna ja huutaa jotain. Valot kun muuttui vihreäksi, niin bemari painoi lämän tiskiin ja lähti tyttösen perään. Itse menin rauhallisempaan tahtiin joten en osaa sanoa tapahtuiko tämän seuraamisen johdosta jotain. Kolari tai treffit?
Omalla mopolla koitan myös olla ärsyttämättä autoilijoita ja koittaa hoitaa hommani nätisti, jotta vaaratilanteita ei tulisi. Ehkä olen nössö, ehkä varovainen tai sitten ajattelen toisiakin?![]()
![]()
Vittu te ootte hullujaVetomies on sellainen prätkäkuski, jolla on oikeus ajaa aina kotilokuskeja huomattavasti kovempaa kaikilla teillä. Vetomieslupahakemuksia ei jätetä poliisille, vaan Kaivarin mutterikiskalle.Mikä ihmeen vetomies?![]()
![]()
Jep. Sitä mä olen tässä ihmetellytkin, että miks kukaan kotiloista ei mee ohi satasen alueella, ku minä sivutuulipelkuri köröttelen seitsemääkymppiäAjelkaapa piruuttaan pyörällä tasan rajoitusvauhtia, niin huomaatte yllättävän reaktion lähes kaikilta muilta ympärillänne ajavilta. Alkavat ajaa rauhassa. Autollakin hiukan samaa vaikutusta, mutta ei ihan yhtä selvää.