Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulisin, että Tiehallinto on jo kysynyt paikallisilta tielaitoksilta ehdotuksia. Nyt ne kysyy meiltä. Ja vielä hieman tilastoa, että asia ei ole yhdentekevä Moottoripyörät ja moporaporttiKatso taulukot 28 ja 29.Eikö noita kannattaisi kysyä jonkun paikkakunnan tielaitokselta...tietänevät mutkansa varsin hyvin. Me kuitenkin ehdotamme vain jotain satunnaisia mutkia jotka sattuvat olemaan oman työmatkamme tms varrella.
Öh, konsepti on siis jo toimivaksi todettu kokemusperäisesti onnettomuustilanteessa. Kun olisi tarkoitus tutkia asiaa aurauksen kannalta niin mitä sitä motoristeilta kysymään? Eikö mieluummin auramiehiltä vai pitääkö alkaa säätämään fillarin aurauskulmaa ensi talveksi?Teräksistä tuotetta tai siitä kehitettyä yksinkertaisempaa versiota on tarkoitus kokeilla tänä vuonna. Kokeilussa katsottaisiin, kestääkö johde aurausta ja mikä tulee asennetun alajohteen hinnaksi. Kokeilussa ei voi eikä tarvitsekaan tutkia tehoa turvallisuuden kannalta. Toimivuus moottoripyöräilijän kannalta on jo osoitettu simuloinnein ja kokemusperäisesti.
Niinhän siinä kyseltiin paikkaa, mutta itse ymmärsin tarpeen olevan vain aurauskestävyyden ja asennattavuuden testaus. Toimivuus moottoripyöräilijöiden osalta on jo todettu. Niin tuossa alkuperäisessä viestissä sanotaan. Tai sitten normaalia pahempi lukihäiriöä päällänsä minulla. 'Ei vaan olettaakseni tässä kyseltiin paikkoja tälle uudelle kaidekokeilulle.
Ei ihan näin. Tiehallinto ei hae kokeilun tuloksena onnettomuuksien vähentämistä. Olisihan todella huono juttu, jos todettaisiin, että yhtään kuolemaa ei voitu estää kokeilun aikana joten alakaiteita ei tarvi laittaa minnekkään muualle ja kokeilupaikatkin voipi poistaa. He ovat jo päättäneet, että alakaiteet ovat hyvä juttu ja nyt kokeillaan materiaaleja.Niinhän siinä kyseltiin paikkaa, mutta itse ymmärsin tarpeen olevan vain aurauskestävyyden ja asennattavuuden testaus. Toimivuus moottoripyöräilijöiden osalta on jo todettu. Niin tuossa alkuperäisessä viestissä sanotaan. Tai sitten normaalia pahempi lukihäiriöä päällänsä minulla. ''![]()
Auraustestin voivat suorittaa meidän taloyhtiön huoltomiehet. Jos kestää yhdenkin talven niiden käsittelyä niin toimii taatusti muuallakin.