G
Guest
Guest
Katselin motarilla tänään kauhulla, kun motoristi vaihteli kaistaa havaitsematta takaa tulevia. En sitten tiedä eikö peileistä näkynyt mitään vai mikä oli syynä. Pyörä näytti olevan ihan "normivehe". Ensimmäisellä kerralla minun eteen, johon jostain syystä osasin ohituskaistalla varautua (käsi etujarrulla). Jatkettiin taas matkaa oikeanpuoleisella kaistalla ja suunnittelin siirtyväni vasemmalle puolelle hitaampien vuoksi, näin peilistä auton lähestyvän todella kovaa vauhtia, joten jäin vielä odottelemaan. Jostain kumman syystä edellä motoristi päättikin vaihtaa kaistaa suoraan takaa tulleen auton eteen. Jonkun aikaa näkyi jarruvalosirkusta, mutta onneksi pahemmin ei käynyt.
Itse olen ihan paska kuski, varsinkin mopolla, mutta vaihtaessani kaistaa vilkaisen aina peileihin sekä olan yli, etten poukkoile muiden kulkuneuvojen eteen. MP-onnettomuuksia on mielestäni ollut jo ihan tarpeeksi tälle vuodelle.
No siinäpä moralisointia ja kukkahattutätimäisyyttä minun puolesta.
Edit: Kirjoitusvirheet
Itse olen ihan paska kuski, varsinkin mopolla, mutta vaihtaessani kaistaa vilkaisen aina peileihin sekä olan yli, etten poukkoile muiden kulkuneuvojen eteen. MP-onnettomuuksia on mielestäni ollut jo ihan tarpeeksi tälle vuodelle.
No siinäpä moralisointia ja kukkahattutätimäisyyttä minun puolesta.
Edit: Kirjoitusvirheet