• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

K1600 (GT, GTL)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja C-A-D
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Maurisakari sanoi:
Ongelmana on vain 30-napaiten pieni kapasiteetti max 16gigaa, kokeilen nyt toista lähestymistapaa, eilen tilasin saksan ebaystä iPod classicin muutettuna 256GB:n ssd-muistille. Laitteet pitäisi olla uusia/käyttämättömiä, hinnaksi tuli vajaa 400€ toimitettuna.Autossa on 160GB Classic kovalevyllä ja se toimi muuten pyörässä hyvin, mutta pari kertaa isommassa routareiässä sammui, palautui kyllä uudelleenkäynnistämällä, mutta kovalevy ei oikein sovellu mopokäyttöön. Jos kaikki menee niin kuin odotan ja saan tuolta Sveitsiläiseltä myyjältä tuon Classikin, niin siinä on kaikki mitä tarvitsen - 256GB ja 30-nap.liitin. Missäpäin, Tuppervaari, vaikutat täällä Hyvinkäällä on nyt lightning-kaapeli ylimääräisenä, hae kokeiluun ja jos saat pelaamaan saat sen puoleen hintaan, omalta kohdalta on tämä piuha jo käsitelty.

Mare

Moro Mare!

Vaasassa vaikuttelen...ja joo kiitos tarjouksesta...mä nyt vahvasti sitä mieltä et ennemmin tai myöhemmin tuohon löytyy ratkaisu tai päivitys...

Voisihan tuota piuhaa kokeilla...koitin jo kesällä vastaavaa metsästää, mutta paikallinen diileri tuumas et tyhjää näyttää varastostosaldot...

Moro. Muillekin tiedoksi, uudempi da-muuntimen sisältävä lightning-kaapeli lähti Vaasaan Tuppervaarille testattavaksi. Ehkä saamme lähiaikoina väliaikatuloksia siitä, että toimiiko edes uudessa -16 GTL:ssä kun -12 mallissa ei toiminut oikein huonostikaan.
Mare

Itselläni 16 mallinen gt ja käytän ipohe 5 s puhelin kiinni 61122338491 piuhalla jonka ostin RM Heinolta ja välissä on adapteri joka muuttaa sen 5s sopivaksi.Toimii hyvin, voin soittaa puhelimella kuunnella sinne ladattua musiikkia näyttää kansiot jne .... ja mikä parasta kypäräni on shoei neotec ja siinä Sena 20s kypäräpuhelin ja kaikki toimii radio navi puhelin ja keskustelu takapenkkiläiselle ainoa miinus on äänenvoimakkuuden säätö se ei onnistu rullasta vaan se on hoidettava itse puhelimesta.

mattianki sanoi:
Itselläni 16 mallinen gt ja käytän ipohe 5 s puhelin kiinni 61122338491 piuhalla jonka ostin RM Heinolta ja välissä on adapteri joka muuttaa sen 5s sopivaksi.Toimii hyvin, voin soittaa puhelimella kuunnella sinne ladattua musiikkia näyttää kansiot jne .... ja mikä parasta kypäräni on shoei neotec ja siinä Sena 20s kypäräpuhelin ja kaikki toimii radio navi puhelin ja keskustelu takapenkkiläiselle ainoa miinus on äänenvoimakkuuden säätö se ei onnistu rullasta vaan se on hoidettava itse puhelimesta.

Ihan uteliaisuuttani kysyisin...siis voit soittaa puhelimella se ollessa kytkettynä pyörän audiojärjestelmään?

Tarkoitatko esivalittuja numeroita mitä voi hallita ääniohjauksella itse Senaan vai pystytkö hallitsemaan soittoa pyörän valikkojen kautta?

jep siis näen musiikit puhelimesta voin rullan kautta valita niitä tai kansioita ja puhelinhan on paritettu navin kanssa ja voin rullaa käyttäen valita numeroita navista ja soittaa

mattianki sanoi:
jep siis näen musiikit puhelimesta voin rullan kautta valita niitä tai kansioita ja puhelinhan on paritettu navin kanssa ja voin rullaa käyttäen valita numeroita navista ja soittaa

Onko kyseessä BMW navigator V vai Garmin Zumo?

Jotenkin ja jonkun mielestä ehkä ihmeellistä, mutta jos vaikka Euroopan reissua ajattelisin, niin mieluiten lähtisin nykyisellä....:;):

Mä en nykypäivän maailmassa oikein tajua noita sivuvaunuja. Niiden historia kai on se että kun ei autoon ole varaa. Toi kallistuksen salliva lisää tajuntaani ehkä sen 15-20 prossaa... Silti järjetön laite.

Maurisakari sanoi:
No sitähän minä, Tuollainen niiaava sivari tuntuu todella ajettavalta verrattuna perinteiseen kiinteään, ihmetyttää ettei nuo ole yleistyneet enemmänkin, ei silti olen soolomopoilija itse. Videoita on useampiakin tuubissa.
Mare
Kuinka tuota oikein ohjataan?
Samalla lailla kuin kiinteää sivuvaunuyhdistelmää?
Vai samalla lailla kuin moottoripyörää eli vastaohjauksella?

Maurisakari sanoi:
Moro. Muillekin tiedoksi, uudempi da-muuntimen sisältävä lightning-kaapeli lähti Vaasaan Tuppervaarille testattavaksi. Ehkä saamme lähiaikoina väliaikatuloksia siitä, että toimiiko edes uudessa -16 GTL:ssä kun -12 mallissa ei toiminut oikein huonostikaan.
Mare

Haips!

Viimeinkin pääsi pyörähtään tallilla ja testaamaan tuota Maurisakarin lähettämää piuhaa..

Kyseessä siis iPod Touch ja -16 vm gtl....

Tuli tehtyä kymmenkunta on/off eli virtaa päälle ja pois.

Tuloksena oli et jokaisella kerralla pyörän audiojärjestelmä "löysi" tuon soittimen ja äänenlaatukin ihan ok pyörän omista kajareista kuunneltuna:thumbup::thumbup::thumbup:

Ainoa :hanuria: juttu on että kesään on ruokottoman pitkä aika.

Moi! Jännä juttu tämä toimivuus. 2016-pyörässä toimii, mutta 2012-mallissa ei edes oikein huonostikaan, eikä mitään päivityksiä ole mukamas olemassakaan? Mutta ei hätää, sain Sveitsistä tilaamani iPod Classic'in ja kokeilussa toimi odotetusti hyvin ns. vanhalla piuhalla, oli vain "liukkaampi" hakutoiminnoissa kuin "vanha" kovalevyversio, joka sekin toimi "tärinärajoituksin. Tuli kyllä hintaa tälle iPodille 400€ toimituksineen + tullin ryöväämä n. 100€ lisäksi, sama pää kesät talvet, ei tullut mieleen tilatessa, että alppimaa ei kuulu unioniin.
Mare

Tervehdys arvon bimmeristit. Tuli sitten ostettua tuollainen -11 mallinen GTL ja nyt on sitten karsee kuume että tulis kesä. Sitä ennen on pitkä talvi aikaa tutustua kapistukseen ja tehdä talvi huolto. Netistä yrittänyt ehtiä tietoa huolto ohjelmasta/välistä, mut tuntuu tieto olevan kiven alla. Onko näissä mitään tyyppivikaa ja mihin kannattaa kiinnittää erityisesti huomiota. Oletteko tehnyt huollot itse vai teettäneet niitä jossain huoltoliikkeessä.

ropelli sanoi:
Tervehdys arvon bimmeristit.
Toi on eka postaus tälle foorumille ja sun teksti sisältää ihan v.tusti virheitä.
Mitään kielipoliisei täällä ei olla mutta varmistaaksemme että et ole botti niin kerro lisää pyörästäsi ja mikä rotuinentoimunkoiraoikenontaieiole?

Nysse sanoi:
Toi on eka postaus tälle foorumille ja sun teksti sisältää ihan v.tusti virheitä.
Mitään kielipoliisei täällä ei olla mutta varmistaaksemme että et ole botti niin kerro lisää pyörästäsi ja mikä rotuinentoimunkoiraoikenontaieiole?

Tais tulla väärä sanavalinta. No pyörässäni on kaksi rengasta toinen edessä ja toinen takana. Edessä on kirkkaat valot ja takana punainen. Koirastasi en tiedä kuvan perusteella kertoa kun, että on valkoinen, pieni ja pörröinen.

Back