• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

k1200s kysely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bena
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli epähuomiossa ostettua k1200s vm. -05. Paljonko olette keränneet kilsoja ko. pyörällä? Onko tullut ongelmia vastaan?

34000km takana.
Uus akku keväisin, niin pelittää. Tai ainakin vara-akku tallin hyllyllä
smile_org.gif

Muuta vikaa ei oo ollu, toi vaan syö akkuja
tounge.gif

Jovvainko ?
sport05.gif

....siis että mitä ! Epähuomiossa, no ei tossa nyt niin hirveen huono vahinko tullu ..
eek.gif

Joo. Pitää etsiä mutkaisia teitä ja kokeilla miltä tuntuu ajaa "kovaa". Mutta kun ei nuo taidot ole sitä luokkaa, että tämmöistä leikkiä kannattaisi edes harrastaa...

Kortti on hellässä tuolla leikkikalulla.

t. Repa

mitä tarkoitit että vie akkuja .itse ajanut kaks kesää,24000km.ei vielä olut ongelmia akun kanssa.

Frendi osti -06 uutena K1200S:n ja oli niin vitusti vikaa että möi sen veke toissa syksynä ja lopetti koko touhun vittuuntuneena. Oli ollut henkeen ja veteen puimuriuskovainen mutta niin vain usko loppui..
bowdown.gif

Mulla on 2006 malli.

Ja akku meni viime keväänä uusiksi.

t. Repa
Minä ostin viime keväänä ylivuotisen K1200S:n, joka olikin yliylivuotinen eli tuo 2006. Siitä simahti akku kesken reissun ihan alku kesästä ja Bemun palvelunumerosta hinuri ja sillä Heinolle, josta takuun piikkiin uusi akku. Nyttemmin olen pitänyt akkua Optimatessa koko ajan. Katsotaan, auttaako moinen. Ainiin... kilsoja vähän vajaa 12000, koska oli niinkin vetinen kesä.

Frendi osti -06 uutena K1200S:n ja oli niin vitusti vikaa että möi sen veke toissa syksynä ja lopetti koko touhun vittuuntuneena. Oli ollut henkeen ja veteen puimuriuskovainen mutta niin vain usko loppui..
bowdown.gif
Niin minäkin varmaan tekisin jos olis tommoisia ongelmia.
Nyt on vasta viides puimuri alla, k1200s... Ja kilometrejä puimureilla vasta 390.000...

t. Repa

2007 syksyllä ostin ylivuotisen ässän pois liikkeestä pölyyntymästä.

Kilsoja takana vasta 17000 ja risat. Ainoa kohdalle osunut vika on ettei vaihdenäytön anturi kestänyt vettä ja alkoi sekoilemaan. Loppujen lopuksi pieni mutta kiusallinen vaiva, anturi vaihdettiin takuuna viime kesänä.

bowdown.gif
Jostain löytyy aina "frendi" joka on kyrpiintynyt.
Lieneekö sama frendi jolta oli pätäkkä osamaksuista loppunut ja kenen pyörän mä hain Heinolta pois pölyyntymästä?
062802jumpie_prv.gif

Lisää näitä pliis niin saa mukavan hintaisia laatupelejä hyvillä alennuksilla
bowdown.gif

Back