Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä ostin viime keväänä ylivuotisen K1200S:n, joka olikin yliylivuotinen eli tuo 2006. Siitä simahti akku kesken reissun ihan alku kesästä ja Bemun palvelunumerosta hinuri ja sillä Heinolle, josta takuun piikkiin uusi akku. Nyttemmin olen pitänyt akkua Optimatessa koko ajan. Katsotaan, auttaako moinen. Ainiin... kilsoja vähän vajaa 12000, koska oli niinkin vetinen kesä.Mulla on 2006 malli.
Ja akku meni viime keväänä uusiksi.
t. Repa
Hö, olipas ihme tosikkoFrendi osti -06 uutena K1200S:n ja oli niin vitusti vikaa että möi sen veke toissa syksynä ja lopetti koko touhun vittuuntuneena. Oli ollut henkeen ja veteen puimuriuskovainen mutta niin vain usko loppui..![]()
Niin minäkin varmaan tekisin jos olis tommoisia ongelmia.Frendi osti -06 uutena K1200S:n ja oli niin vitusti vikaa että möi sen veke toissa syksynä ja lopetti koko touhun vittuuntuneena. Oli ollut henkeen ja veteen puimuriuskovainen mutta niin vain usko loppui..![]()
Ei jumal... jotain rajaa, varottiko edes mitenkään ennen?Mun 06 KS:stä napsahti etupoltin Ahvenanmaalla viime vuonna. Taidan lopettaa koko harrastuksen.
Niimpä... No on sentään muutamissa. Mut äkkiä sitä tottuu tuohon vaihdenäyttöön, olis kyllä kurja jos se nyt otettaisiin julmasti veks.kiusallinen? eihän muissa pyörissä edes ole mitään vaihdenäyttöjä.![]()
Jostain löytyy aina "frendi" joka on kyrpiintynyt.Frendi osti -06 uutena K1200S:n ja oli niin vitusti vikaa että möi sen veke toissa syksynä ja lopetti koko touhun vittuuntuneena. Oli ollut henkeen ja veteen puimuriuskovainen mutta niin vain usko loppui..![]()