Joo, ei tehdä enää pienen kysynnän vuoksi. Eikä ole kai tulossa uutta K1300-malliakaan.
Höh...toivottavasti tehdas tulee järkiinsä. Sopii pitkälle miehelle hyvin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, ei tehdä enää pienen kysynnän vuoksi. Eikä ole kai tulossa uutta K1300-malliakaan.
No ainahan se tarina myyjäketjussa paranee. Alunperin luvataan tehonlisää 'laajalla alueella'. Painonsäästökin vaikuttaa huimalta (sama luvattu kevennys bemarin/putkien mallista riippumatta!), vaikka onhan se vakio tosi painava. Äänistä ei tietoa. Toivotaan parasta.Sliparihomma meni nyt sittenkin silleen, että ajattelin olla lojaali tuolle motodealille (loistavaa palvelua saanut) ja tilasin sieltä tuollasen ZARD power gun sliparin kiilloittamattomana...
Lupaavat mukamas +5hv koko kierrosalueelle ko. hoidolla? Noinkohan? Saas nähdä millaset hörinät tuollasesta kartion mallisesta vaimentimesta kuuluu? Äkkiseltään vois kuvitella että aikas äänekäs putki ilman db killeriä?
Heh, no paikallaan ku ei hankeen uskaltanu... Sinähän pessimisti oletPaikallaan päryytit? Siinä ei asia ihan selviä. Tuskin sitä matalaa soundia kuitenkaan...valitettavasti.
Jos tarkoitat jenkkipalstoja, niin siellä kyllä kehutaan mitä tahansa yleensä tyyliin 'I love it'. Esimerkiksi näin: http://bmw-k.com/forum....a1782caJaa, mä taas olen onnistunu kaivamaan vain positiivisia kokemuksia tuosta ilmaboxin avaamisesta. Juurikin noilta ulkomaisilta palstoilta...Mitäs ihmettä tää nyt on... Pitääkö mun alkaa kyseenalastaan KAIKKI...![]()
Minäkään en muuten tykännyt Remuksen äänestä, kun eräässä liikkeessä nimittäin pyysin kaveria käynnistämään tollasen K1200S:n Remuksen Powerconella varustettuna. Minusta se oli hyvinki peltisen kuulonen kapistus. Kun taas tämä Zard ei sitä kyllä näin ensikuulemalla ole... muodoiltaan kyllä muistuttaa tuota Powerconea todella paljon.
Mut ehkä tää Zard on hiukan paksumpi tuonne loppuun, jospa se jotain vaikuttaa? Niinku totesin niin pienillä kiekoilla on muhkeen kuulonen... ja kun vähän nostaa niin alkaa enemmänkin silleen viheltää kuin että alkaisi pöristä. Noise killerin poisto toi vain lisää bassoa ääneen, kun taas edellisissä putkissani se on juuri tuonut sen pörisevän äänen lopullisesti esiin. Mut tietty, vaatiihan tämä että pääsee liikenteeseen jotta tietää lopullisesti miten on. Lupaava kuitenkin!
Jos netistä olet näitä putkia kuunnellut, niin millasilla vehkeillä olet ääntä tuottanut? Nimittäin otin itsekkin tuota Zardia videolle, ja ei kyllä ihan läppärin kajareilla päästä totuuteen... Vaatii kyllä kotiteatterin / telkun kautta pyörittämistä ni sitten ollaan siellä aidoissa tunnelmissa.
Oliskohan silläkin jotain tekemistä, että mitä vuosimallia pyörä on? Vanhemmista malleista puuttui jostain syystä aika paljon potkua tuoreempiin verraten. Ihan oikeasti, käyriä on paljon.KS:stä kun otti snorkkelit pois, niin kyllä se selkeästi paremmaksi tuli joka suhteessa. Vastaa kaasuunkin nopeammin, kun ei ilmaa imetä mehupillin läpi. Itse tykkäsin hienoista imuäänistä.
Siinä vasemmalla puolella on R:ssä jokin elektroniikkaboxi justiin suodattimen edessä, eli snorkkelin kanssa on aika tiukkaa, tai boxille pitää löytää uusi paikka. Näkyy noista jenkkisaitin kuvistakin. Mutta joku kyllä möi sellaista settiä missä oli snorkkeli, sellaista ohuehkoa kurkkutorvea. Jonkinlainen kiinnitys pitää kehitellä sitten itse, koska se alempi kiinnitysklipsu puuttuu ilmaboxista.Jahans... Mä luulen, että tää on vaan asia mikä on testattava prkl. Vielä jos kävis sitten tuossa Eagle racingin penkissä pyöräyttään muutosten jälkeen, ni loppuis spekulointi. Katsellaan... Tai sitten iskee laiskuus ja ens kesä mennään tällä samalla astmaisella luuskalla, tässäkin puolet liikaa jos rehellisiä ollaan.![]()
Saahan tohon vasemmalla puolelle suht helposti väsättyä jonkilaista snorkkelia jos tuntuu että honottaa liikaa? Oli vähän mielessä että jos tilais sen Wunderlichtin K1200R:ään myymän setin ja siitä modifiois tähän Sporttiin sopivaa? Oikeen puolen snorkkelihan pysyy ihan samana...
Juu, ei mulla ole kyllä tarkoituskaa poistella noita snorkkeleita. Vaan siis lyödä sinne vaan molemmin puolin uudet filterit ja vasemmalle puolelle filsun kanssa siis kanssa jokin snorkkelihässäkkä. Sehän nyt ei ole mitään ydinfysiikkaa vetää haitariputki sinne vasemman puolen ilmanottoon, samaan tapaan kuin se oikeallakin menee...Se etusnorkkelin poisto jo lisää meteliä yllättävän paljon. Ja sen voi kokeeksi irroittaa katteita purkamattakin. Snorkkelin etummainen (suu)kappale lähtee eteenpäin ulos katteesta, jonka jälkeen kartiomaisen välipätkän saa myös irti. Se on kiinni puristusliitoksella suodatinkotelossa ja myös tappiliitoksella rungon puolella. Tappi irtoaa vetämällä.
Jos hyvältä tuntuu tuon kokeilun jälkeen, niin mikä ettei.